Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Strand is altijd goed.

Ik ben ook al m'n vrienden aan het peer pressuren in een gezamenlijke vakantie in de Lakes volgend jaar.

Heel bijzonder.
Onderweg naar Avebury, waar we vandaag gingen wandelen, reed ik langs de gallops van Roger Charlton, maar helaas was het al te laat om nog paarden te zien (dit is echt non-info voor jullie, maar ik word altijd extreem nieuwsgierig als ik gallops in het wild tegenkom
). Avebury zelf is letterlijk één straat met een dozijn huizen, een pub, een kinderdagverblijf, een kerk en drie winkeltjes, maar er liggen ook steencirkels in/om het dorp, en het is ontzettend schattig met een mooie omgeving waar nog wat meer Neolitische dingen te zien zijn. Kort rondje van 5km maar dit keer, want degene met wie ik was, is niet echt fit en heeft ook wat overgewicht, dus ik wilde het ook niet te gek maken. We hebben wel een heuvel bedwongen!

en nu staat ie dus stof te vangen in de schuur.
Ben het een beetje aan het opbouwen,het het gaat steeds beter.
Is hetzelfde gebied waar o.a. Highclere (Castle) en Marlborough liggen.
Het was eigenlijk niet de bedoeling om nu al weg te gaan, daar wilde ik wat langer de tijd voor nemen, maar de ontwikkelingen rondom Brexit, corona en het feit dat er momenteel nagenoeg geen banen te vinden zijn, hebben me (met behoorlijke tegenzin
) doen besluiten om tijdelijk terug te gaan naar Nederland en van daaruit verder te kijken.
pien_2010 schreef:Goof pijn in de heupen is niet grappig→ zijn ze versleten? Mooie hondenfoto's zo aan het strand.
Soms gaat het goed, soms heb ik heel veel last.

Geef ‘m groot gelijk!
.
). Ik heb onlangs een heuptas gekocht, van 10 liter, deze van Decathlon:
) en omdoen gaat heel onhandig. Ik twijfel of ik nou toch zal investeren in een wat betere.
) Femke_Tweety schreef:Ik vind zelf een extra bandje om de schouderbanden voor je borst aan elkaar te klikken wel echt een must. Met m'n Dakine op m'n rug zou ik het echt niet lang volhouden.Wandelingen tot een km of 10 loop ik zonder bagage.
Als ik verder loop (dit jaar nog niet veel gebeurd ivm medisch gedonder) dan heb ik een simpele rugzak mee.
Gewoon zo'n schoolrugzak ding.
Is niet superluxe, maar bevalt op zich prima.
Zelfs op wandelvakanties.
(Wel met vaste overnachtingsplek, ik loop dan niet met tent te sjouwen zeg maar, gewoon dagrugzakje)

Het is een beetje net-aan met fotoapparatuur erin, maar het verbaasde me hoeveel er eigenlijk nog in past. Wat dat betreft is het net een TARDIS.