Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die kan je dan zo op je mp3 of telefoon zetten.
Ben een beetje aan het strugglen met de laatste 3 kg, die wil ik er nog af. Ben 1.73, 65 kg en een vetpercentage van 21 procent. Dat mag nog wat naar beneden (oei een doel, mag ik nu nog wel meedoen?
) maar ik heb een nogal druk leventje dus meer sporten gaat m niet worden. Ik hardloop 1x per week omdat ik het leuk vind, doe 2x per week KT, 2x per week wandklimmen en verder heb ik nog een paard waarmee ik zeker 5x per week fanatiek rijd. Kortom, genoeg te doen haha. Verder fiets ik elke dag naar school en terug ca 12 km en naar stal ca 12 km. Soms kan ik naar stal een lift krijgen. Lekker in beweging dus! Door al deze drukte schiet mn eten er vaak een beetje bij in, netjes en gezond eten kost tijd
Ook ben ik gek op broodjes, pannenkoeken en pasta haha en hou ik van uit eten gaan en drankjes doen enzo
), 40 min rijden ex in en uit stappen denk ik
Ziet er goed uit!
Ben natuurlijk net begonnen dus vond 80 euro voor schoenen echt teveel, geen idee namelijk hoelang ik ermee door ga! 

Hou je nog wel een tijd over voor iets anders?
A_nouk schreef:Yasmine, ik heb ook adidasjes gekocht van de week zwart met roze ! Voor eerste schoentjes vond ik €60 ook genoeg

Heb besloten dat vanaf vandaag de knop echt om gaat en dat ik er gewoon voor ga. Ben het zat dat ik de trap niet op kan lopen zonder buiten adem te zijn en om constant commentaar op mijn uiterlijk te krijgen. Die 20 kilo gaat eraf, en het gaat snel gebeuren ook.
) + halve liter water_Yasmine_ schreef:Area51, jeetje wat een drukke planning!Hou je nog wel een tijd over voor iets anders?
Het wordt geen crashdieet maar het mag wel allemaal op een wat rapper tempo
volgens mijn coach gaat je stofwisseling bij weinig eten ook steeds trager werken, waardoor je minder af gaat vallen, waardoor je weer minder gaat eten, enz. enz. op den duur gaat je lichaam in spaarstand en val je überhaupt niets meer af.

)
het scheelt wel dat ik allergisch reageer op frisdrank, waardoor ik eigenlijk enkel maar water of thee drink
ik zal nooit meer beginnen over spaarstand