Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en let ik op mijn eten, en vandaag de eerste les XCO gevolgd bij een nieuwe sportschool. Was erg leuk, vond het helemaal niet zo zwaar maar heb het idee dat ik de oefeningen niet helemaal goed uitvoer want ik heb mijn buikspieren nauwelijks gevoeld. De instructeur legde naderhand uit dat ik compenseer met andere spieren omdat mijn lichaam het niet gewend is, dus ik hoop dat dat in de loop der tijd beter gaat. Merk nu al wel wat spierpijntjes opkomen

.
HouVanUtopia schreef:Hier de dag totaal anders gelopen dan gehoopt. Ik woon in zuid Holland moeder in Brabant. Krijg ik vanmorgen een berichtje van een totaal vreemde voor mij dat die me moeder heeft gevonden em dat ze is afgevoerd naar zkh.
Ze vermoeden nu dat ze een ontstoken evenwichtsorgaan heeft maar ze was helemaal van het padje. Kan niet staan nog steeds niet niet eten steeds misselijk. Dus vriend van werk gebeld en naar Brabant gegaan nu weer net thuis. Morgen horen we weer meer. Wat een dag!
Ik kan niet veel meer voor je doen dan een virtuele knuffel helaas
Wil wat meer kracht gaan doen al zal het wel een stap worden op tussen de kerels te moeten staan.
Is een grote stap die ik moet en ga nemen.
Maar ik zal binnenkort proberen om ergens een oude foto vandaan te halen.
Gister in de sportschool nog wel wat leuks
Ik was aan het squatten. Net als een groepje jongens naast mij. Op een gegeven moment hoor ik een van die jongens zeggen 'moet even wat gewicht erbij op doen hoor, anders haalt zij ons nog in.'
Ben onwijs blij met hoe het squatten gaat ook! Krijg veel complimentjes op mijn techniek. En waar ik een paar weken terug nog niet eens met de grote stang kon squatten omdat deze te zwaar was, gooi ik er nu 15 kg bij op.
Renee1991 schreef:Gatver, ben vandaag enorm gedemotiveerd. Moet straks op de weegschaal en ik weet nu al dat er niets veranderd is omdat ik met pasen best wel veel.. paaseitjes heb gegeten. Heb niet echt mn best gedaan, maar wel tamelijk veel gesport.
Heb gewoon geen zin vandaag
Als je het daarna maar weer gewoon oppakt!
. Doelstelling was 2% omlaag, zat 3 weken geleden op 39%!
RusselNuwell schreef:Een strongman-run staat nog wel op mijn 'bucketlist', maar dan moet ik wel eerst heel hard aan de bak gaan qua trainen!