Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Ja hoor hier ook 2x de hammam set, en ik hou niet van die geur, hij is wel meer waard (hoewel t is de oude lijn, niet die glimmende) maar hier vraag ik toch niet om en zeker niet om de rompslomp van terug moeten sturen!
Banyu schreef:Ik zou, als ik jullie was toch een melding sturen! Dit is niet echt netjes vind ik!
Je verwacht iets anders, dan dat je daadwerkelijk nu ontvangt!
Queelens schreef:Oh dat is wel echt zure hap. Iets anders krijgen dan dat je had besteld.. hopelijk komen ze met een fijne oplossing.
Ik heb die nieuwe LE blijkbaar al een tijd thuis een kleine sample liggen. Heb er eerlijk gezegd nog niet aan geroken
Maar het klinkt en ziet wr uit als een frisse geur. Beter dan vorig jaar die vind ik eigenlijk helemaal niks en heb nog twee flessen die op moeten voordat ik van mezelf aan de anderen mag beginnen. Drama.
DideH schreef:Ze zeiden bij mij net dat ik het maar terug moest sturen via de normale weg en dat ze het dan in de back office gaan uitzoeken.
Maar heb nu gezegd dat ik dat nog maar even niet ga doen tot ik weet of de Mandi uberhaupt nog leverbaar is. Anders houd ik ze Hammam gewoon.
Jolien87 schreef:Queelens schreef:Oh dat is wel echt zure hap. Iets anders krijgen dan dat je had besteld.. hopelijk komen ze met een fijne oplossing.
Ik heb die nieuwe LE blijkbaar al een tijd thuis een kleine sample liggen. Heb er eerlijk gezegd nog niet aan geroken
Maar het klinkt en ziet wr uit als een frisse geur. Beter dan vorig jaar die vind ik eigenlijk helemaal niks en heb nog twee flessen die op moeten voordat ik van mezelf aan de anderen mag beginnen. Drama.
Ik wil je er wel vanaf helpen hoor.
Alwiene schreef:DideH schreef:Ze zeiden bij mij net dat ik het maar terug moest sturen via de normale weg en dat ze het dan in de back office gaan uitzoeken.
Maar heb nu gezegd dat ik dat nog maar even niet ga doen tot ik weet of de Mandi uberhaupt nog leverbaar is. Anders houd ik ze Hammam gewoon.
Hehe grappenmakers. Klinkt alsof ze de verantwoordelijkheid nog net niet helemaal bij jou leggen zeg maar. Ze gaan maar éérst uitzoeken wat er aan de hand is en het dáárna netjes met je oplossen.
K heb aan de telefoon wel ook aangegeven dat het de allereerste keer is dat ik besteld heb bij ze en dus ook echt niet blij ben. Dat je rekening houdt met een bericht van goh helaas foutje we kunnen niet leveren, maar dat áls die doos dan komt dat je heel blij ben en het toch wel heel erg teleurstellend is als vervolgens daar een heel ander product in zit.
Verder heb ik voor mijn vakantie geen tijd meer, dus als het retour gaat zijn ze daarna aan de beurt, maar dat weten ze ook al.