Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:12

Ik heb de mandi ook besteld, ben wel heel benieuwd na jullie verhalen :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:30

Schuldig, ik heb hem ook besteld 2x, te nieuwsgierig en als ik het niets vind gok ik dat ik ze wel weer kwijt raak :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:36

Waar ruikt die mandi na? Nu ben ik ook heeeeul benieuwd :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:20

Afbeelding

Eh... meer mensen dit gekregen ipv de mandi?
Misschien was het ook wel too good to be true dat hij weer te bestellen was.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:56

Oh dat is niet handig, maar deze box is dan normaal gesproken geen 8 euro toch??

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:02

Nee, 19€ euro. Maar ook niet netjes dat ze niet overlegd hebben. Zou er zeker iets mee doen, want nu maken ze je in feiten blij met een dode mus.... Maar wat ik al zei, qua voorraad, klopt niet altijd bij hun!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:04

Balen zeg Banyu, zeker niet netjes. Ik zou een klacht toch wel bij ze neerleggen.

Ik ga nu voor de herkansing, er is een evenement aangemaakt voor de nieuwe LE. Komt de eerste week van oktober als ik het goed begrijp.
Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:41

Heb ze even een berichtje gestuurd, ben benieuwd... Op de foam na heb ik bij die Hammam cadeauset zoiets van: meh, die hoefde ik niet echt meer te hebben. Kan hem natuurlijk wel altijd weer aan iemand anders cadeau doen.

Ben heel erg benieuwd naar die nieuwe LE! Op die fotos met die granaatappel erbij ziet het er wel uit als iets wat me wel zou kunnen bevallen :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:43

Ja hoor hier ook 2x de hammam set, en ik hou niet van die geur, hij is wel meer waard (hoewel t is de oude lijn, niet die glimmende) maar hier vraag ik toch niet om en zeker niet om de rompslomp van terug moeten sturen!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:45

Alwiene schreef:
Ja hoor hier ook 2x de hammam set, en ik hou niet van die geur, hij is wel meer waard (hoewel t is de oude lijn, niet die glimmende) maar hier vraag ik toch niet om en zeker niet om de rompslomp van terug moeten sturen!

Ja precies, ik heb geen zin om weer naar een pakketpostpunt te gaan rijden en dat ding terug te sturen.
Denk dat ik hem maar gewoon als cadeau bewaar voor iemand anders omdat hij inderdaad meer waard is, mochten ze reageren met dat het inderdaad een foutje was dat hij weer te bestellen was.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:47

Ik zou, als ik jullie was toch een melding sturen! Dit is niet echt netjes vind ik!

Je verwacht iets anders, dan dat je daadwerkelijk nu ontvangt!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:50

Heb al contact via de facebookchat, ze zijn nu mijn order aan het checken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:04

Jeetje zeg, dat is een domper DideH en Alwiene. Leuk hoor, een duurder product versturen maar als die Mandi L niet op hun site had gestaan dan hadden ze ook geen geld aan je verdiend. Laten we hopen dat het een foutje was en dat jullie alsnog de juiste bestelling krijgen.

Ik vind de nieuwe LE er wel heel mooi uitzien.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 28-09-18 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:08

Oh dat is wel echt zure hap. Iets anders krijgen dan dat je had besteld.. hopelijk komen ze met een fijne oplossing.

Ik heb die nieuwe LE blijkbaar al een tijd thuis een kleine sample liggen. Heb er eerlijk gezegd nog niet aan geroken :+
Maar het klinkt en ziet wr uit als een frisse geur. Beter dan vorig jaar die vind ik eigenlijk helemaal niks en heb nog twee flessen die op moeten voordat ik van mezelf aan de anderen mag beginnen. Drama.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:21

Banyu schreef:
Ik zou, als ik jullie was toch een melding sturen! Dit is niet echt netjes vind ik!

Je verwacht iets anders, dan dat je daadwerkelijk nu ontvangt!

Heb ik ook gedaan inmiddels, ik heb even gebeld. (Ik maak altijd melding als iets niet klopt, ook als het in mijn voordeel is, afgelopen week nog een pot pillen die ik niet besteld had bij de online drogist, netjes gemeld en mogen houden) Uitgelegd wat het probleem is, dat het geen incident is omdat ik zag dat iemand anders precies hetzelfde had. Ze gaan het uitzoeken en verwachten morgen meer te weten. Ben benieuwd, maar wel slordig hoor. Is dit dus iets wat vaker gebeurd bij Bijenkorf?? :7

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:23

Ze zeiden bij mij net dat ik het maar terug moest sturen via de normale weg en dat ze het dan in de back office gaan uitzoeken.

Maar heb nu gezegd dat ik dat nog maar even niet ga doen tot ik weet of de Mandi uberhaupt nog leverbaar is. Anders houd ik ze Hammam gewoon.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:30

Queelens schreef:
Oh dat is wel echt zure hap. Iets anders krijgen dan dat je had besteld.. hopelijk komen ze met een fijne oplossing.

Ik heb die nieuwe LE blijkbaar al een tijd thuis een kleine sample liggen. Heb er eerlijk gezegd nog niet aan geroken :+
Maar het klinkt en ziet wr uit als een frisse geur. Beter dan vorig jaar die vind ik eigenlijk helemaal niks en heb nog twee flessen die op moeten voordat ik van mezelf aan de anderen mag beginnen. Drama.

Ik wil je er wel vanaf helpen hoor. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:32

DideH schreef:
Ze zeiden bij mij net dat ik het maar terug moest sturen via de normale weg en dat ze het dan in de back office gaan uitzoeken.

Maar heb nu gezegd dat ik dat nog maar even niet ga doen tot ik weet of de Mandi uberhaupt nog leverbaar is. Anders houd ik ze Hammam gewoon.

Hehe grappenmakers. Klinkt alsof ze de verantwoordelijkheid nog net niet helemaal bij jou leggen zeg maar. Ze gaan maar éérst uitzoeken wat er aan de hand is en het dáárna netjes met je oplossen.
K heb aan de telefoon wel ook aangegeven dat het de allereerste keer is dat ik besteld heb bij ze en dus ook echt niet blij ben. Dat je rekening houdt met een bericht van goh helaas foutje we kunnen niet leveren, maar dat áls die doos dan komt dat je heel blij ben en het toch wel heel erg teleurstellend is als vervolgens daar een heel ander product in zit.
Verder heb ik voor mijn vakantie geen tijd meer, dus als het retour gaat zijn ze daarna aan de beurt, maar dat weten ze ook al.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:36

Jolien87 schreef:
Queelens schreef:

Ik wil je er wel vanaf helpen hoor. :D

Hier nog een fan als je het over de Anahata hebt! :wave:

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:36

Alwiene schreef:
DideH schreef:

Hehe grappenmakers. Klinkt alsof ze de verantwoordelijkheid nog net niet helemaal bij jou leggen zeg maar. Ze gaan maar éérst uitzoeken wat er aan de hand is en het dáárna netjes met je oplossen.
K heb aan de telefoon wel ook aangegeven dat het de allereerste keer is dat ik besteld heb bij ze en dus ook echt niet blij ben. Dat je rekening houdt met een bericht van goh helaas foutje we kunnen niet leveren, maar dat áls die doos dan komt dat je heel blij ben en het toch wel heel erg teleurstellend is als vervolgens daar een heel ander product in zit.
Verder heb ik voor mijn vakantie geen tijd meer, dus als het retour gaat zijn ze daarna aan de beurt, maar dat weten ze ook al.

Ja precies, heb nu in ieder geval duidelijk gemaakt dat ik dat andere hier houd tot ik duidelijkheid heb :j

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:28

Ik heb de mandi vandaag besteld, ben benieuwd wat er morgen wordt geleverd. Vind gelukkig de Hammam ook best oké, maar toch...
Laatst bijgewerkt door Sharani op 28-09-18 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:39

Sharani schreef:
Ik heb de mandi vandaag besteld, ben benieuwd wat er morgen wordt geleverd. Vind gelukkig de Hamam ook best oké, maar toch...

Ik ben ook héél benieuwd, laat je het ons weten?

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:46

Zal ik doen!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:47

Dan ben ik blij, dat ik gister teveel twijfelde en de Mandi niet heb besteld, vind de hamam niet lekker genoeg.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:58

Ik had hem gisteren ook bijna besteld ik vond het alleen te veel verzendkosten en ben toen afgehaakt. De hammam lijn vind ik ook echt niet lekker dus dat is maar goed ook.

Ben benieuwd hoe de Bijenkorf dit af gaat handelen.