Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Waarom zou je 2 keer shredden? En nog niets na 4 dagen? Gewoon rustig doorgaan, het is maar 30 dagen, level 2 gaat echt wel wat voor je doen.
Als je er iets bij wilt gaan doen, pak dan een ander programma, zou ik zeggen. Of doe de shred met veel zwaardere gewichten. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat je niets van de shred voelt, dan doe je het verkeerd of te licht.
Monster_tos schreef:@ Urselin: Na hoeveel dagen is dit? Je heupen heb je mooi stuk af!!!
phormicola schreef:Waarom zou je 2 keer shredden? En nog niets na 4 dagen? Gewoon rustig doorgaan, het is maar 30 dagen, level 2 gaat echt wel wat voor je doen.
Als je er iets bij wilt gaan doen, pak dan een ander programma, zou ik zeggen. Of doe de shred met veel zwaardere gewichten. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat je niets van de shred voelt, dan doe je het verkeerd of te licht.
Sansje schreef:Pff gister niet kunnen shredden... weer ontzettend last van mn darmen de laatste dagen. Compleet opgeblazen, lijk wel 7 maanden zwanger en zoveel kramp. Dan is het echt niet te doen. Hoop dat het vanavond beter gaat, maar voorlopig wandelen mn darmen nog alle kanten op
Neroo schreef:Baal wel dat ik bij mijn armen nog geen resultaat zie, iemand nog tips voor goede armoefeningen? Heb namelijk 2 ontzettend gave spijkerblousjes gekocht, alleen bij de armen zitten ze nog wat strak. Heb ze op de krimp gekocht, maar wil ze wel zo snel mogelijk aan kennen haha
Eliine schreef:Neroo schreef:Baal wel dat ik bij mijn armen nog geen resultaat zie, iemand nog tips voor goede armoefeningen? Heb namelijk 2 ontzettend gave spijkerblousjes gekocht, alleen bij de armen zitten ze nog wat strak. Heb ze op de krimp gekocht, maar wil ze wel zo snel mogelijk aan kennen haha
Zwaardere gewichtjes gebruiken wellicht? Dan moeten je spieren op die plekken harder werken. Of de workout even op pauze zetten en een setje armoefeningen herhalen.
Ooh wauw respect hoor met dat paaldansenik zie mezelf nog niet zo op mn kop hangen hoor