Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Belsje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:41

Nee hoor :-D
Denk dat het tussen een jonger publiek ook écht leuk kan zijn. :-D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:45

Gefeliciteerd splinter!

Ik heb net level 2 erop zitten voor het eerst, ik zweet me de paasei man!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:52

Gefeliciteerd Splinter! :)

Ook ik ben erg benieuwd of 2x per dag nut heeft. Ik zou er opzich wel de tijd en energie voor hebben.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:53

Splinter, gefeliciteerd :D

Sterkte met je buik Sansje :(:)

Mijn lijstje:
Nek +1cm
Borsten +1cm
Bovenarmen +1,5cm en +1cm
Taille 0cm
Navel +1cm
Heupen -3cm
Billen -0,5cm
Bovenbenen 0cm en -1cm
Kuiten allebei -0,5cm

Gewicht +0,5kg

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:57

Waarom zou je 2 keer shredden? En nog niets na 4 dagen? Gewoon rustig doorgaan, het is maar 30 dagen, level 2 gaat echt wel wat voor je doen.
Als je er iets bij wilt gaan doen, pak dan een ander programma, zou ik zeggen. Of doe de shred met veel zwaardere gewichten. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat je niets van de shred voelt, dan doe je het verkeerd of te licht.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:59

phormicola schreef:
Waarom zou je 2 keer shredden? En nog niets na 4 dagen? Gewoon rustig doorgaan, het is maar 30 dagen, level 2 gaat echt wel wat voor je doen.
Als je er iets bij wilt gaan doen, pak dan een ander programma, zou ik zeggen. Of doe de shred met veel zwaardere gewichten. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat je niets van de shred voelt, dan doe je het verkeerd of te licht.

Helemaal mee eens!!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:59

Wat wil je zien na vier dagen dan? Lijkt me logisch dat je dan nog niks merkt..

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:04

@ Urselin: Na hoeveel dagen is dit? Je heupen heb je mooi stuk af!!!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:05

:wave: diehard meelezer komt even om een hoekje kijken :)) Ik volg dit topic nu al eventjes en allereerst, echt superleuk om te lezen hoe iedereen elkaar motiveert zeg!

Ik was op zoek naar een workout programma om straks te mogen doen als mn blessures weer foetsie zijn (lig helaas al een halfjaar in de kreukels na n ongeluk). En 30 day shred klinkt erg geschikt! Moet nog even aan de zijlijn toekijken hoe jullie allemaal bikkelen, maar als jullie het niet erg vinden klets ik graag alvast een beetje mee! En hopelijk zijn er nog shredders over straks als ik van mn fysio mag beginnen :Y)

Heb de filmpjes al wel deels bekeken, en ik herken wel een aantal oefeningen van andere workout dvds die ik vorig jaar aan het volgen was. En als ik het zo zie dan is het inderdaad wel zweten zeg :D haha. Maar ik kan echt niet wachten om eerlijk te zijn. Het is even afzien, maar je voelt je altijd zo heerlijk daarna!

En echt super om te zien trouwens hoeveel mensen al resultaat boeken zeg! Dat geeft de burger moed :Y)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:08

Monster_tos schreef:
@ Urselin: Na hoeveel dagen is dit? Je heupen heb je mooi stuk af!!!

Vandaag is mijn tiende dag :)
Maar ik ben twee dagen ziek geweest en gisteren overgeslagen vanwege paaldansen (worden soortgelijke oefeningen gedaan).

Overigens meet en weeg ik me 's ochtends net uit bed en niet na een training.
Het zichtbare verschil tijdens/na training is groter :j

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:11

Ik ben trouwens niet ontevreden met de resultaten, mijn doel is niet om af te vallen!
En voor de shred was er ineens 2kg af door ziekte, baalde daar behoorlijk van.

Op de foto's (in rust) zie ik nauwelijks verschil, maar tijdens/na het trainen zie ik wel verschil.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:18

Oew paaldansen lijkt mij ook super gaaf!! Maar dan moet ik eerst wel in zo'n kort broekje durven, misschien leuk om naar deze 30 dagen te gaan doen :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:25

Voor de mensen van omgeving Tilburg heb ik een aantal bonnen voor gratis proefles paaldansen <<)

Het is echt superleuk en merkte gisteren wel een aanzienlijk verschil met de les van vorige week :j
Dus denk dat de shred zeker wel voor vooruitgang zorgt!
Enne kort broekie wen je wel aan :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:28

Ik denk dat ik meteen ter aarde stort als ik aan zo'n paal ga hangen _O-

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:33

Ik denk dat ik met mijn lijf uberhaupt niet eens omhoog die paal in kom :))

Als ik jou zo op je kop zie hangen clau, respect hoor!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:34

phormicola schreef:

Oh ik voel zeker wat! Loop al sinds dag 2 moeilijk van de spierpijn, en 's nachts bij het omdraaien voel ik m'n buikspieren ook wel.
Zeker als ik even gezeten heb dan kom ik echt moeilijk in beweging.

Maar las geloof ik stukje terug dat iemand na 4 dagen al minder last had van "flubber" onder haar bovenarm... hier zag ik nog weinig verschil :P Vandaar dus mijn vraag.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:35

Dat is natuurlijk bij iedereen anders ;) Ik kreeg zelf pas resultaat toen ik level 2 ging doen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:36

Ik denk dat jullie jezelf mega onderschatten (qua paaldansen) :j
Het is vooral ook durven en in jezelf geloven.
Daar heb ik ook nog soms last van, bij een nieuwe oefening moet de lerares er eerst drie lessen bij staan, voordat ik hem alleen durf _O-

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:37

Ben stiekem wel beetje trots op mezelf, kon bij level 2 al aardig wat dingetjes meedoen met Nathalie :o!

Alleen dat springen etc gaat mij gewoon niet goed af, heb dan teveel last dan meeschuddend vet en dat doet gewoon echt zeer :\

Baal wel dat ik bij mijn armen nog geen resultaat zie, iemand nog tips voor goede armoefeningen? Heb namelijk 2 ontzettend gave spijkerblousjes gekocht, alleen bij de armen zitten ze nog wat strak. Heb ze op de krimp gekocht, maar wil ze wel zo snel mogelijk aan kennen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:37

Sansje schreef:
Pff gister niet kunnen shredden... weer ontzettend last van mn darmen de laatste dagen. Compleet opgeblazen, lijk wel 7 maanden zwanger en zoveel kramp. Dan is het echt niet te doen. Hoop dat het vanavond beter gaat, maar voorlopig wandelen mn darmen nog alle kanten op

Hier ook, gelukkig is de dag nog lang en ik hoop dat het een beetje opknapt. Maar de katten willen niet eens op schoot liggen omdat ze van mening zijn dat er één of ander monster in mijn buik zit te grommen. Zegt genoeg denk ik. :')

Hoop dat het bij jou ook een beetje op knapt.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:41

Neroo schreef:
Baal wel dat ik bij mijn armen nog geen resultaat zie, iemand nog tips voor goede armoefeningen? Heb namelijk 2 ontzettend gave spijkerblousjes gekocht, alleen bij de armen zitten ze nog wat strak. Heb ze op de krimp gekocht, maar wil ze wel zo snel mogelijk aan kennen haha

Zwaardere gewichtjes gebruiken wellicht? Dan moeten je spieren op die plekken harder werken. Of de workout even op pauze zetten en een setje armoefeningen herhalen.

Ooh wauw respect hoor met dat paaldansen :wow: ik zie mezelf nog niet zo op mn kop hangen hoor :))

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:42

Gefeliciteerd Splinter!

Belsje, wat balen van je rug zeg.. lijkt me erg vervelend als je niet kunt doen wat je wel wilt doen! sterkte ermee!

Ik ga vanavond voor mijn laatste keer level 2! gisteravond laat nog even een klein stukje van de joga meltdown gedaan, dacht dat ik dat wel pff, dat is mega zwaar zeg!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:44

Eliine schreef:
Neroo schreef:

Zwaardere gewichtjes gebruiken wellicht? Dan moeten je spieren op die plekken harder werken. Of de workout even op pauze zetten en een setje armoefeningen herhalen.

Ooh wauw respect hoor met dat paaldansen :wow: ik zie mezelf nog niet zo op mn kop hangen hoor :))

Ik gebruik nu 2 kilo, en bij sommige oefenen is het bijna huilen om me armen nog omhoog te krijgen haha!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:45

Voor de armen: geduld hebben :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:45

hahaha nou dan misschien bij t zelfde gewicht blijven en tussendoor een herhaling van de armoefeningen toevoegen? Of anders een ietsiepietsie meer geduld hebben :)) Wie weet is het over een dag of 10 al veeul strakker :j