Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Jullie praten te veel over compressiesokken, bokt geeft me nu ook al reclame d'r van
Zal vanmiddag even bijlezen, zit nu op telefoon, jullie gaan hard!
Vanmorgen m'n 8x2 intervaltraining gelopen en hij ging zo lekker! Had ik echt niet verwacht. Ga ook beter m'n voeten/benen optillen als ik harder moet.
Volgende week krijgen we 4x5 interval hopelijk gaat ie net zo lekker!
BusyMissy schreef:Wat voelen jullie precies als je last hebt van je schenen? Heb vroeger wel eens scheenbeenvliesontsteking gehad, maar dat zat meer in de overgang van mijn scheenbeen naar de spieren toe, vooral aan de binnenzijde. Ik voelde dit ook met gewoon wandelen, deed dan echt pijn. Met mijn oude loopschoenen heb ik een gevoelig botvlies op mijn scheen gekregen. Ik voel het niet met lopen, maar dus wel als ik zachtjes op mijn scheenbot duw, de spieren zelf doen niet zeer. Herkent iemand dit? Of is dat gewoon het allereerste begin van de blessure? Inmiddels is dit door het dragen van mijn nieuwe schoenen weggegaan aan mijn rechterbeen (dat gecorrigeerd moest worden ivm overpronatie), aan mijn linkerbeen krijg ik het nog terug na het hardlopen (na de rustdag is het weer weg). Tips?
Pantykous schreef:Wat leuk Hannah, racen met je eigen paard!
Het is dit rokje, maar dan met een feloranje broekje en paarse rok. Foto: