Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WillemYntJee schreef:Jullie praten te veel over compressiesokken, bokt geeft me nu ook al reclame d'r van
Zal vanmiddag even bijlezen, zit nu op telefoon, jullie gaan hard!
Vanmorgen m'n 8x2 intervaltraining gelopen en hij ging zo lekker! Had ik echt niet verwacht. Ga ook beter m'n voeten/benen optillen als ik harder moet.
Volgende week krijgen we 4x5 interval hopelijk gaat ie net zo lekker!
Ik ben compleet nu, dus geen Dirx voor mij. Wel een goede tip!
BusyMissy schreef:Wat voelen jullie precies als je last hebt van je schenen? Heb vroeger wel eens scheenbeenvliesontsteking gehad, maar dat zat meer in de overgang van mijn scheenbeen naar de spieren toe, vooral aan de binnenzijde. Ik voelde dit ook met gewoon wandelen, deed dan echt pijn. Met mijn oude loopschoenen heb ik een gevoelig botvlies op mijn scheen gekregen. Ik voel het niet met lopen, maar dus wel als ik zachtjes op mijn scheenbot duw, de spieren zelf doen niet zeer. Herkent iemand dit? Of is dat gewoon het allereerste begin van de blessure? Inmiddels is dit door het dragen van mijn nieuwe schoenen weggegaan aan mijn rechterbeen (dat gecorrigeerd moest worden ivm overpronatie), aan mijn linkerbeen krijg ik het nog terug na het hardlopen (na de rustdag is het weer weg). Tips?

Wel bijgelezen maar is even teveel om te reageren. Ga proberen weer wat vaker langs te komen, goed voor de motivatie
Ben inmiddels met str aan les 16 toe. Volg niet precies het schema, loop meestal 2x per week, want heb ook nog 2x per week dansles en ga graag fietsen dus wissel het wat af, maar tot nu toe gaat het wel heel lekker.

, was best zwaar (net na het eten, na een dag werken) maar heb het toch in 33 minuten gelopen, helemaal niet gek voor mij. En vandaag 11 km flinke gewandeld met intervallen hardlopen. Die intervalletjes gelopen tot ik niet meer kon zeg maar, stuk of 10 van die lange intervallen gedaan, af en toe een rustig stuk tussendoor, en vooral veel heuveltjes op gelopen. Mijn bijrijdster (Susupluus van bokt) was mee op mijn paard en we doen dan ook graag een wedstrijdje
. Hij is al echt wat ouder en houdt in draf nu het liefst een kalm gangetje aan, maar hij kan er echt niet tegen als ik hem stiekum voorbij loop en dan doet hij er toch maar een tandje bij of gaat galopperen ... en dan gaat hij mij natuurlijk weer voorbij. Da's natuurlijk niet eerlijk, want ik heb geen galop in mijn repertoire. Dat is onwijs lachen, wedstrijdjes doen met je eigen paard. Dus het was echt genieten in het bos vanmiddag.
Nog nooit eerder rokjes voor het hardlopen gezien.
Pantykous schreef:Wat leuk Hannah, racen met je eigen paard!
Het is dit rokje, maar dan met een feloranje broekje en paarse rok. Foto:
het is echt heel grappig. En vooral grappig dat hij het zelf zo gezellig vindt, hij wacht ook weleens op me als ik achterblijf of als hij een bocht omgaat en ik ben er nog niet. Dat is zó schattig
. Je kunt aan alles merken dat hij het heel gezellig vindt.
.
AAAAAHHHH!!!! Net ons record verbeterd!