Ik vertrek namelijk naar Mexico volgende week en neem mijn make-up mee, maar ben zo bang dat de potjes gaan breken ofso
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(wat ook slecht is voor je ogen).
Die softconcealer die je besteld hebt ziet er ook fijn uit!
Ik heb de site van Hakuhodo trouwens bij mn favorieten staan, voor wanneer ik mijn kwasten ooit ga vervangen voor dure kwasten. 
Ik heb altijd die met een kwastje erin, high defention heet die geloof ik. Ze hebben ook een met zo'n soort puntje eraan, maar vind die met het kwastje net iets fijner (al glanst die wel, die met het stokje is mat).
Maar sowieso zal een potje niet zo snel breken als ie in je koffer zit, ookal ligt ie bovenop.
Ik wil graag dit proberen na te maken:
Alleen dan met oogschaduw er nog onder. Ik gebruik een oogpotlood van Kiko ervoor, maar die van Bourjouis vind ik ook fijn. Denk dat je eigenlijk elk oogpotlood hier wel voor kan gebruiken, als je het maar goed uitblendt.
ik maak normaal altijd een wing met liquid eyeliner maar ik hoop op deze manier wat
Djilna schreef:Loose, ja Miss Lipgloss had er een goede recentie over! Ik zoek hem er even bij:
http://www.misslipgloss.nl/nieuwe-zoeva ... cessoires/
Zij is sowieso wel fan van Zoeva, gebruikt ook altijd die Buffer
Die Lush klinkt goed. Ik ga eens kijken naar een fijne die ook waterproof make-up doet.. Voor gewone is die in een flesje van Trekpleister ook prima

De blending is wel fijn, maar vind hem gewoon net iets te groot om goed mee te kunnen werken. En 2 van de 5 gebruik ik helemaal niet. Dat setje voor het gezicht ben ik wel heel blij mee, alleen die platte foundation kwast is nogal klein en gebruik ik dus niet. En het concealer kwastje gebruik ik nu soms als platte oogschaduw kwast.
Loose schreef:Hee zoiets maak ik ook steeds sinds ander halve maand ofzo als mijn standaard look.Alleen dan met oogschaduw er nog onder. Ik gebruik een oogpotlood van Kiko ervoor, maar die van Bourjouis vind ik ook fijn. Denk dat je eigenlijk elk oogpotlood hier wel voor kan gebruiken, als je het maar goed uitblendt.
Ik blend het uit met dat tweede kwastje op die foto hierboven, en soms gebruik ik ook wel eens een gewone platte oogschaduwkwast ervoor. Met een wattenstaafje heb ik het idee dat ik het er meer afhaal dan dat ik het uitblendt.
Sem_ schreef:Dankje! Ik ga eens kijken, zal vanavond eens een goedkoop potloodje van Essence/Catrice proberen
of het me uberhaupt wel lukt/staat.
Heb hier niet nog een dun lijntje erover gezet bij de wimperrand zoals op die foto die jij poste, maar doe het soms wel met een extra randje zwarte oogschaduw. En ik heb er dus een oogschaduw onder, als ik alleen potlood doe heb ik het idee dat het minder goed blijft zitten.
Gelukkig is ie op zo'n Nederlandse site net even niet op voorraad, anders had ik hem vast al besteld.
Wil volgende week graag nog een Dior paletje kopen uit de herfstcollectie, dus dat eerst.

Welke? Groene of paarse? Ik vind ze beide erg mooi..
Ik hoop zo dat ze dan nog niet uitverkocht zijn oid. Hij staat nl wel op de Bijenkorf site, maar daar is die groene al uitverkocht.
Ik las dat ze in sommige filialen vanaf woensdag verkrijgbaar zijn, en in sommige vanaf volgende week woensdag. Dus ik ga woensdag meteen heen.
Bedoel idd zo'n highlighter kwast als in jou link alleen dan wat kleiner. Deze lijkt me meer voor blush/contouren. De website is hakuhodousa.com Wel handig van die Essopunten!! Ik zou de bon bewaren voor een LE collectie. Die zijn altijd leuker vind ik
had je al iets in gedachten?
Jammer zeg van die RealTechniques oogmakeup kwasten. De eyeliner en schuin afgesneden kwastje wist ik dat die niets waren. Maar jammer dat er nu maar 1 kwast tussen zit die je echt fijn vind. Hakuhodo is echt een aanrader. Je bent er dan voorlopig jaren klaar mee en je weet dan zeker dat je goeie kwaliteit hebt. Je merkt het ook wel echt met het make-up aan brengen. Ze hebben ook zoveel keuze in kwasten. Maar ik begrijp dat het veel geld is en dat je liever minder dure kwasten hebt. Ik moet ook iedere keer slikken maar ben er zometeen klaar mee want dan heb ik alles wat ik wil. Maar oog makeup kwasten vallen best mee. Je hebt voor 18 dollar al een goeie. Wel tof dat je het Dior palette gaat kopen! Die is zoooooo mooi