Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Haha, dat had ik ook in het begin.
Durf je wel naar de wc toe? Ik was eerst ook bang dat hij er bij toiletbezoek uit zou vallen hihi!
Mars schreef:Klinkt ook bekend dat laatste
Ik was daar ook huiverige voor en heeft best wel even geduurd omdat het gebied best nog een beetje gevoelig was. Ook wilde ik mijn lijf gewoon even de rust gunnen om te herstellen zonder teveel gerommel. De eerste keer gewoon heel rustig/voorzichtig aan gedaan. Mijn vriend voelde hem toen ook nog zitten, maar dat ging allemaal steeds beter. Inmiddels merk ik er echt niks meer van en mijn vriend ook niet
Peer_hvj schreef:Inmiddels zit mn nuvaring er 5,5 dag in.
Eerste nacht had ik ontzettend veel last van mn blaas, geen idee of t door de ring kwam, maar het maakte het in ieder geval wel erger. Toen heb ik m er 's nachts uitgegooid voor dik 2u en was het ook over eigenlijk.
Verder heb ik daar beneden wel veel kriebels, maar niet aldoor. Ben dus als de dood voor een schimmel infectie, we hebben wel zo'n zalfje thuis dus als t heel erg jeukt doe ik dat erop en heb ik nergens meer last van.
Eerste 2 dagen was ik zeeer prikkelbaar, maar verder voel ik me goed, ik ben dan ook zeer te spreken over de ring! Wil m inmiddels aan iedereen wel aanbevelen haha, zeker ook voor de gene die gevoel zijn voor hormonen omdat de dosis gewoon veel lager is als met de pil.
Emoties zijn wel wat extremer dan nornaal, maar niet negatief.