Hier gaat het wel redelijk! Ben grote maatjes met sudocrème en ik hoop dat dit blijft werken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ayla schreef:Ik slik hem zelf niet maar zou er ook absoluut niet aan beginnen. In Frankrijk is die uit de markt en dat is niet voor niets.. Een vriendin van me slikt hem, vind hem fijn maar heeft veel last van heftige stemmingswisselingen en huilbuien. Dus die gaat weer aan een ander en ik vind het maar goed ook, enge pil.
nynke1122 schreef:Hey!
Ik zat in 2012 in dit topic en zat er toen helemaal onder op mijn gezicht(vooral voohoofd) en mijn rug. Heb toeb een antibioticakuur gehad maar dat werkte niet dus ben ik begonnen met de pil. Dit helpt super! Ik heb op mijn rug alleen nog wat vlekjes en op mijn gezicht alleen op mijn voorhoofd vlekjes en daar if bij mijn neus af en toe een puistje. Ik ben wel een tijdje terug overgestapt op een andere pil (ik had diane35) die niet tegen puistjes werkt maar het ziet er nog steeds goed uit
francaa schreef:nynke1122 schreef:Hey!
Ik zat in 2012 in dit topic en zat er toen helemaal onder op mijn gezicht(vooral voohoofd) en mijn rug. Heb toeb een antibioticakuur gehad maar dat werkte niet dus ben ik begonnen met de pil. Dit helpt super! Ik heb op mijn rug alleen nog wat vlekjes en op mijn gezicht alleen op mijn voorhoofd vlekjes en daar if bij mijn neus af en toe een puistje. Ik ben wel een tijdje terug overgestapt op een andere pil (ik had diane35) die niet tegen puistjes werkt maar het ziet er nog steeds goed uit
Hoe lang is het geleden dat je van de Diane overgestapt bent naar een andere?
Ik ben 4 weken terug ook gestopt met de Diane en als de dood dat mijn gezicht straks weer volzit..
Op internet staan echt alleen maar spookverhalen!