@Mriek, hoe bevalt het (no pun intended

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:@marjon wat was het risico de vorige keer om de kleine gewoon te laten zitten? Vind het eigenlijk best gek dat we in Nederland na 40 weken al gelijk kijken naar inleiden en weet ik het allemaal als de kleine er blijkbaar nog niet klaar voor is. Niks naar jou toe dus persoonlijk ofzo maar ben gewoon totaal niet op de hoogte van de mogelijke risico's met zo'n termijn
Gnome schreef:Moet niet, je hebt zelf meer inspraak dan je denkt. Alleen een sterrenkijker is niet hetzelfde als een kindje wat stuit ligt.Jeetje thanks voor de aanvullende informatie! Alles bij elkaar opgeteld kan ik me helemaal voorstellen dat het letterlijk een hele bevalling is geweest. Ik dacht altijd dat je een keizersnede moest ondergaan als ze in een stuit liggen maar dat is dus ook niet het geval
_Marjon_ schreef:Ja joh.
Het is geen lolletje. Maar bij mij was wel echt het cliché waar hoor. Je bent de pijn zo vergeten als ze op je borst liggen. Het is het zo waard.
(En als het echt zo erg was waren wij ook echt niet aan een 2e begonnen)
Gnome schreef:Mooie foto!! Liefde straalt er nu al vanaf voor de kleine Ted.
Valt mee hoor haha. Af en toe kan ik gewoon even m'n houding niet vinden als ie dan ook nog druk gaat doen. Zit nu onderuit op de bank met het voedingskussen in m'n rug.. Gaat prima zo.
Uurtje geslapen en dan is het weer best. Verder mag ik de laatste tijd echt niet klagen. Vannacht wel weer echt rare dromen waar ik dan ook amper uit kan komen. Dus maar even tegen m'n man aan gaan liggen. Zijn gesnurk hield me precies wakker genoeg om daarna weer zonder verder te dromen in slaap te vallen
mriek1990 schreef:Kiwipitje, hopelijk mag je weer zwemmen. Hoe gaat het verder met je? Ben je wat rustiger
_Marjon_ schreef:Gek toch dat je dat zo ‘vergeet’. Ik was met mijn man op bevallingscursus en ik zei daar van goh ik had volgens mij geen persweeën ik heb op gewone weeën geperst maar blijkbaar had ik die wel en heb ik ook min of meer aangekondigd dat ik ging persen(En als het echt zo erg was waren wij ook echt niet aan een 2e begonnen)
mriek1990 schreef:Mooie fotoVandaag nog een 36 weken foto gemaakt.