Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Ik heb een vivoactive4 en ik denk dat ik er geen kaarten en routes op kan zetten. Wel workouts en als ik een workout in mijn calendar zet dan zegt ie als ik mijn activiteit wil starten wel wat ik die dag gepland heb maar dus geen navigatie optie
Edit: Een google search brengt me bij een optie https://forums.garmin.com/sports-fitnes ... voactive-4
Als ik dat lees dan kan je wel een app op je horloge zetten, maar ik heb het dus zelf niet geprobeerd. Ik ren eigenlijk altijd het zelfde rondje en voor op de fiets heb ik een head unit.
F_Orumster schreef:Zelfs de herten kijken op van je sprong SV
IMAY1990 schreef:Ik heb een vivoactive4 en ik denk dat ik er geen kaarten en routes op kan zetten. Wel workouts en als ik een workout in mijn calendar zet dan zegt ie als ik mijn activiteit wil starten wel wat ik die dag gepland heb maar dus geen navigatie optie
Edit: Een google search brengt me bij een optie https://forums.garmin.com/sports-fitnes ... voactive-4
Als ik dat lees dan kan je wel een app op je horloge zetten, maar ik heb het dus zelf niet geprobeerd. Ik ren eigenlijk altijd het zelfde rondje en voor op de fiets heb ik een head unit.
Kun je ook zelf een workout samenstellen? Dus zelf oefeningen kiezen?
Kylan schreef:Rustig hier!
Ik ben net even een blokje om geweest, a een paar dagen die vooral bestonden uit bubbels, bruidstaart, borrelhapjes en weinig slaap![]()
Weer gaan lopen viel niet meeZware benen en licht in het hoofd, dus ik heb het maar bij een rustig 5k gehouden. Later deze week gaat het vast beter, nog 8km te gaan om mijn 100km ook deze maand weer af te strepen.
MuSLi schreef:Een paar foto's van mijn (trail)rondje op Texel vanavond... Echt genoten van de kilometers (ook al waren het er iets meer dan gepland... iets met broedseizoen en afgesloten paden)![]()
[ [url=m/VsY0uU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yCTFCz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I3ZsNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wtV6bA.jpg]Afbeelding[/url] ]