Curlsys methode/ tips voor krullend haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 04:34

Olympia96 schreef:
Oh wauw Earth!

@Lavitabella: hóe dan? Bij een krullenkapper? En nu dan?

Iemand ervaring met Flora & Curls en Eve Curls?

Ik gebruik al jaren Flora & Curls, Vind het fijne producten, al wissel ik soms wel een keertje af.
Zo heb ik ook Holy Curls, mijn haar wordt er fantastisch zacht van en mooi gehydrateerd en valt mooi maar is na een dag al vettig -O- Dat heb ik dan met Flora en Curls niet

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 04:49

SansaS schreef:
Zijn bij jou de krullen gebleven dus na chemo? Ik had ook stijl haar en nu dus krullen na de chemo

Ja bij mij zijn de krullen gebleven. Wel echt alleen onderin met krul. Met het terug groeien had ik al vrij snel krullen erin. Het is nu ongeveer 3 jaar geleden en ik had verwacht dat ik ze al kwijt zou zijn. Misschien is dat er nu wel aan de hand. :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-25 13:28

Olympia96 schreef:
Oh wauw Earth!

@Lavitabella: hóe dan? Bij een krullenkapper? En nu dan?

Iemand ervaring met Flora & Curls en Eve Curls?

Even curls kun je op deze bladzijde nog ervaringen over lezen :)

Jester_

Re: Curlsys methode/ tips voor krullend haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 14:33

Toch is zon en zee het beste voor me haar lijkt het :')

Afbeelding

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 16:06

Jup herkenbaar :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 16:18

Moet gewoon een plantenspuit vullen en meenemen :')

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 16:27

Wauw mooi hoor!

Hier helaas niet. Door de zon en zee wordt het bij juist altijd heel droog en dikke klitten. |(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 18:53

Vandaag voor het eerst naar een krullen kapper geweest voor zo'n speciale knip techniek. Mijn haar voelt in ieder geval al een stuk lichter en losser aan. En ik wist niet dat er nog best wel wat slag onder vandaan kwam.

Nu gaan we weer verder puzzelen welke merken het beste werken. Ze werkten daar in de salon met Bouclème en Olaplex. Maar ze raadde ook o.a. K18 en Kevin Murphy aan om het even makkelijk te maken. :')

Afbeelding

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:24

Wauw CupCakes, ziet er mooi uit! Hopelijk is de knipbeurt zo goed gelukt dat het makkelijker voor je wordt om je krullen te verzorgen en te laten shinen :)

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:19

Nieuw hier in het topic en ik ben benieuwd, zijn er mensen hier die deze methodes toepassen op 2c haar dat op één lengte is?

Ik ben recent van heel lang haar naar net over mijn schouders gegaan. Dus dit is het moment om te experimenteren of ik de krullen wat meer tot uiting kan laten komen. Maar ik weet ook dat het de meeste dagen gewoon in een vlecht zal zitten. En momenteel is een vlecht al een uitdaging, dus het nu nog meer laten knippen en lengteverschil creëren is niet echt een optie op dit moment. En helemaal los dragen zal ik ook niet snel doen, half vast met een haarklem is waarschijnlijker. Ik begrijp dat ik dan niet over de hele lengte krullen zal hebben, maar hopelijk doet het onderaan wel iets leuks?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 09:06

Manou schreef:
Nieuw hier in het topic en ik ben benieuwd, zijn er mensen hier die deze methodes toepassen op 2c haar dat op één lengte is?

Ik ben recent van heel lang haar naar net over mijn schouders gegaan. Dus dit is het moment om te experimenteren of ik de krullen wat meer tot uiting kan laten komen. Maar ik weet ook dat het de meeste dagen gewoon in een vlecht zal zitten. En momenteel is een vlecht al een uitdaging, dus het nu nog meer laten knippen en lengteverschil creëren is niet echt een optie op dit moment. En helemaal los dragen zal ik ook niet snel doen, half vast met een haarklem is waarschijnlijker. Ik begrijp dat ik dan niet over de hele lengte krullen zal hebben, maar hopelijk doet het onderaan wel iets leuks?

Mijn hele haar is een mix van 2a/b/c en als ik het aan de lucht laat drogen dan doe ik een knotje in de bovenste helft van mijn haar. Daarmee droogt met meer krul in de plukken bovenop. Onderop krult het sneller lijkt wel.

beetje zoals dit: om het te laten drogen. Als het 90% droog is schud ik het los

https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABAE

plaatje 3 overigens