Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Suzanne F. schreef:Kinfiller kan heel mooi zijn en zeker zorgen voor een mooiere kaaklijn. Jukbeenfiller tilt de wang ietsje op maar een flinke plooi haalt het niet weg. Misschien zorgt een klein beetje filler daar nog net voor wat verzachting. Maar als je echt een rond gezicht hebt dan moet je daar wel uitkijken, dat je geen dikke apensnoet krijgt zegt maar. Misschien is subtiel van alles een beetje wel goed. Laat je adviseren door een goede arts.
Lindor92 schreef:Heeft iemand ervaring met botox boven de wenkbrauwen zodat die wat gelift worden?
Elin_ schreef:Suzanne F. schreef:Kinfiller kan heel mooi zijn en zeker zorgen voor een mooiere kaaklijn. Jukbeenfiller tilt de wang ietsje op maar een flinke plooi haalt het niet weg. Misschien zorgt een klein beetje filler daar nog net voor wat verzachting. Maar als je echt een rond gezicht hebt dan moet je daar wel uitkijken, dat je geen dikke apensnoet krijgt zegt maar. Misschien is subtiel van alles een beetje wel goed. Laat je adviseren door een goede arts.
En wat is dan de goede arts.. liefst Drenthe Groningen of punt Overijssel?
Kimbers schreef:Ik zie juist de laatste tijd veel strakke kaaklijn foto's voorbij komen mbv filler. Of bedoel je iets anders?

Esmee_RS schreef:Botox boven de wenkbrauwen lift ze niet, Botox eronder zou dat net iets doen. Ik heb dat 1 keer gedaan en vond het effect eigenlijk niet merkbaar. De frons is bij mij effectiever omdat die meer naar beneden trekt.
hahahatsjoe schreef:Esmee_RS schreef:Botox boven de wenkbrauwen lift ze niet, Botox eronder zou dat net iets doen. Ik heb dat 1 keer gedaan en vond het effect eigenlijk niet merkbaar. De frons is bij mij effectiever omdat die meer naar beneden trekt.
Dat is dikke onzin Esmee, ik heb altijd botox boven de wenkbrauwen en dan gaan mijn ogen weer open staan, mijn wenkbrauwen gaan omhoog. En in de frons.

Popstra schreef:Maar de meeste op de fotos die dat zo strak door fillers hebben zijn geen 50+
Ik denk dat je wel andere versteviging un je wangen kunt laten plaatsen om de boel wat voller te maken. Radiesse oid

hahahatsjoe schreef:Esmee_RS schreef:Botox boven de wenkbrauwen lift ze niet, Botox eronder zou dat net iets doen. Ik heb dat 1 keer gedaan en vond het effect eigenlijk niet merkbaar. De frons is bij mij effectiever omdat die meer naar beneden trekt.
Dat is dikke onzin Esmee, ik heb altijd botox boven de wenkbrauwen en dan gaan mijn ogen weer open staan, mijn wenkbrauwen gaan omhoog. En in de frons.