Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:23

Oryani schreef:
Ja, net omdat de keuze reuze is, is het zo moeilijk om te weten welke ik moet hebben, haha. :=

Ik zet ze gellak alleen bij mezelf met deze lamp (https://www.nagelgroothandel.nl/product ... kocht.html) zie wel dat ie nu is uitverkocht. Maar echt top qualiteit, lamp is lekker groot dus ook geschikt voor voeten mocht je dat willen. Sterkte van de lamp is ook perfect, dus voor dat geld heb je een prima amateurlamp.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:35

LadyMadonna schreef:
Gelnagellak is ook niet bedoelt om mee op te vullen, muv rubberbase, daarmee kan het wel.

Je zit inmiddels al even op je acryl te wachten, ik hoop dat je dit niet via wish/eBay/Ali etc besteld hebt?

Nee klopt zeker :) is gewoon een basis laag dun, 3 dunne lagen gel en 1 laag top coat. Niet heel boeiend en is ook gewoon prima gezien ik geen arbeid verricht (ik doe normaal met mijn werk veel werkzaamheden en moet dan echt acryl hebben anders breek ik zo Mn nagels met een carsearch :+ )

Ik heb het besteld via eBay. Je hebt daar ook gewoon degelijke spullen , alleen iets duurder. Denk dat het al wel binnen is hoor, maar word bezorgd bij Mn ouders en gezien ik zelf niet echt in staat ben om veel auto te rijden momenteel laat het even op zich wachten :+

Trouwens, wel echt een pluspunt, sinds ik het zelf bijhoud zijn mijn nagels geen 1 x gebroken. Ligt natuurlijk ook er aan dat ik geen acryl nu gebruik wat misschien wel handig is om even mijn nagels rust re geven want als ik mijn nagels nu stoot valt alleen de “tip” er van af en blijft mijn eigen nagel intact. Mijn nagels kunnen eindelijk even bijkomen want ze waren zo ontzettend dun geveild bij de vorige nagelstudios... deed echt gewoon pijn.

LadyMadonna

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-19 20:02

Ik heb geen idee wat jij onder degelijke spullen verstaat, maar zolang het in China verplicht is cosmetica op dieren te testen, je geen fatsoenlijke datasheets kan krijgen, er zéér veel imitatie in omloop is, en de producten over het algemeen niet aan de EU richtlijnen voldoen, komt het er hier niet meer in (ja, heb het ook gehad, voor ik de kennis had die ik nu heb)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:18

LadyMadonna schreef:
Ik heb geen idee wat jij onder degelijke spullen verstaat, maar zolang het in China verplicht is cosmetica op dieren te testen, je geen fatsoenlijke datasheets kan krijgen, er zéér veel imitatie in omloop is, en de producten over het algemeen niet aan de EU richtlijnen voldoen, komt het er hier niet meer in (ja, heb het ook gehad, voor ik de kennis had die ik nu heb)

Ik lees nog steeds mee. Maar heb niks meer te melden aangezien het alleen over gel of acryl gaat en ik alleen maar nagellakjes gebruik.

Maar toch wou ik even zeggen dat eBay niet meteen CHINA schreeuwt. Het kan uit verschillende delen van de wereld komen.
Dus kan het ook best zijn dat haar acryl uit bijv. Amerika komt. :)

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:34

chantalboes schreef:
Oryani schreef:
Ja, net omdat de keuze reuze is, is het zo moeilijk om te weten welke ik moet hebben, haha. :=

Ik zet ze gellak alleen bij mezelf met deze lamp (https://www.nagelgroothandel.nl/product ... kocht.html) zie wel dat ie nu is uitverkocht. Maar echt top qualiteit, lamp is lekker groot dus ook geschikt voor voeten mocht je dat willen. Sterkte van de lamp is ook perfect, dus voor dat geld heb je een prima amateurlamp.

Thanks!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:54

Ik heb mijn acryl uit Duitsland laten komen als het goed is ;) eBay is inderdaad anders als Ali en ik gebruik dat al 10 jaar ofzo :+ heb daar ook gruwelijk vet (amish leather) hoofdstellen en teugels vandaan :+ zowel Duitsland als Amerika. Bestel er zelfs medicijnen :+

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:11

Hier ook weer een nieuw kleurtje op de nagels gezet. Blijft toch mooi dat rood.
Afbeelding

Zelf met acryl aan klooien zou ik echt niet doen. Als je teveel liquid gebruikt vloeit het uit in de zijwallen en nagelriemen en voordat je het weet bouw je een allergie op.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 07:37

Mooi yellowbird!

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:29

Hier m’n nagels weer van een zomers kleurtje voorzien :D

Afbeelding
Neon roze gellak van Born Pretty.

Ben heel blij met de vorm/lengte van m’n nagels momenteel O:)
Laatst bijgewerkt door Kever op 01-05-19 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 12:41

Oh nice! Zoiets heb ik laatst ook gekocht

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:47

Op de foto lijkt ‘ie wat meer koraal dan in het echt, in ‘t echt is ‘ie echt knal roze.
Al zou ik zo’n koraal ook nog wel een goeie vinden.. ik ga even zoeken :Y)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:31

Mooi kleurtje!!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:04

Ik ben ook weer geweest... denk dat de kleur kleding die ik aan had mijn keuze heeft beïnvloed. Ik heb rood aan.... Dus de kleur is... rockstar red haha
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:37

Nou acryl was binnen vorige week maar nog niet aan toe gekomen om te gebruiken. Eerst even geoefend met wat hulp. toch wel andere koek dan alleen gel :+ net dus voor het eerst gedaan op mijn eigen nagels, voel mij links echt nog beperkt dus zal echt veel moeten oefenen nog :+

Afbeelding

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:22

Ben er ook weer even! hele drukke periode achter de rug en ook weer druk met 2 paarden ipv 1....

wat een leuke zomerse kleurtjes komen er weer voorbij! als ik dan weer iets zie wil ik meteen alles weer eraf en iets nieuws...
Vorige week bij een klant mooie gele nagels mogen plaatsen, stond echt zo mooi! Vooral omdat zij een donkere huidskleur heeft.

Lifaya, dit ziet er al heel wat beter uit! met meer ervaring straks ga je vanzelf ook strakker en netter lakken.
Nog even op het vijlen letten aan de zijkant soms en mss op de bolling, maar kan dat niet goed zien op deze foto.
Maar ik vind het echt al netjes uit zien voor zo'n eerste keer

Gaan er nog mensen naar de beurs in Harderwijk?

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:46

Ik heb mij laten inspireren door Koningsdag...

Afbeelding

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:50

Ik kom even er tussendoor met een vraag. Gister heeft iemand voor het eerst gellak op mijn nagels gedaan, was voor haar de eerste keer. Ik was ook proefpersoon dus dan weet je dat het niet helemaal perfect eruit ziet. De ene nagel is dikker gelakt dan de andere maar ook heeft ze niet altijd helemaal goed naar boven gelakt zeg maar waardoor je een heel klein randje ziet. Kan je die randjes gewoon weg vijlen zodat je je eigen nagel niet meer ziet zeg maar. Ik mag het er ook bij haar laten afhalen als ik het echt niet mooi vindt maar laat het erop want het is een hele lichte kleur, hebben we ook express gedaan voor haar omdat het haar eerste keer was dat ze dit deed.

Afbeelding

Afbeelding

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:00

Ik zou er gewoon een lakje overheen doen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 20:28

Wat is er met je wijsvinger gebeurt?

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:55

LadyMadonna schreef:
Wat is er met je wijsvinger gebeurt?

Wat bedoel je ?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 20:58

Die witte vlek onder de lak

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:01

LadyMadonna schreef:
Die witte vlek onder de lak

Ik heb witte vlekken op mijn nagels. En deze kleur dekt niet heel goed en is niet heel opvallend (gelukkig)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 11:48

Hallo, ik breng bij mezelf gellak aan.. Nu heb ik een mooie kleur gekocht paar maanden geleden alleen deze dekt niet na 2 laagjes... Iemand tips?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 12:08

3 laagjes of, als het een neon of pastel is, wit eronder

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 17:04

Had even zin in oefenen in model van nagels en ander kleurtje. Had alleen even niet bedacht dat ik beter een roze of witte onderlaag had kunnen voor de gel gezien je nog stukjes blauw ziet lol. Maar al met al vind ik ze wel beetje bij beetje mooier worden en leer ik van Mn fouten :+

Afbeelding