Century schreef:http://www.ze.nl/artikel/209111-hannah- ... nog-slikte
Ook bijzonder... lijkt me dat communicatie best een lastig puntje was in hun relatie. Van beide kanten.
Ik vind van beide dat wat ze hebben gedaan echt niet fair is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:http://www.ze.nl/artikel/209111-hannah- ... nog-slikte
Ook bijzonder... lijkt me dat communicatie best een lastig puntje was in hun relatie. Van beide kanten.
Allegra schreef:Mijn god... En dan ook de conclusie van het artikel, hij went er wel aan, min of meer. Dat dat dan de boodschap is die je andere vrouwen geeft; gewoon doen, hij went vanzelf, en als ie toch vertrekt heb je tenminste je kind! Zo egoistisch! Hij had natuurlijk ook gewoon duidelijk moeten zijn, daar niet van. Niet bepaald de beste basis voor een gezin idd.
Van de week zat ik na yoga met twee andere vrouwen te kletsen, toevallig alle drie bewust kinderloos. Dat is me nou nog nooit overkomenBij hen was het er vooral nog nooit van gekomen, het goede moment was nooit geweest zeg maar. Zij konden zich bijvoorbeeld wel (enigzins) voorstellen hoe mooi een zwangerschap zou kunnen voelen. Ik heb dat helemaal niet he... Ik zie alleen maar, pfff een nog dikkere buik, met waarschijnlijk een hoop stretch marks waar ik nooit meer vanaf kom. De wetenschap dat er een ander levend wezendje in je zit, brrr ik vind het maar een raar idee. Het natuurlijkste wat er bestaat, ik weet het. Maar toch. Om nog maar niet te spreken over morning sickness en alle andere ongemakken, en dan moet de bevalling nog komen!
Century schreef:Ja precies. Aan het lijntje houden en voor liegen / iemand zodanig voor het blok zetten...
Lijkt me geen goede basis voor een relatie, tbh.
Sizzle schreef:Omgekeerd zijn ze er ook hoor.
Jaaa ik wil graag een gezin en dan daarna koude voeten krijgen en de moeder voor alles op laten draaien. Of dan tijdens de zwangerschap besluiten vreemd te gaan![]()
Maar hoe dan ook begrijp ik gewoon niet dat je zulke belangrijke zaken niet eerst gewoon practisch zakelijk doorspreekt.
Wat verdienen we, hoeveel tijd hebben we, wie draagt verantwoordelijkheid voor wat, hoe gaan we het oplossen als het kind ziek is en zijn we goed verzekerd.
Alles alles dan geen probleem is dan pas de romantische fase.
Aria_zz schreef:Wij zijn zwanger![]()
Dat wil ik nog wel eens zien van de man. (nuja, het kan blijkbaar heb ik eens gelezen)
Wij verwachten een kindje, ja tuurlijk, maar er is er toch echt maar een zwanger.
Vraag me eigenlijk af of mannen ook op een roze wolk zitten wanneer de vrouw zwanger is.