Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Suus___ schreef:Vandaag mn topshop weer ns gebruikt, zo jammer dat ie zo rot fotografeerd. In t echt is hij helder glitterig groen
[ [url=m/HTYZ57.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet inderdaad niet dat hij echt helder groen is, komt niet goed over, hij lijkt gelig, maar ondanks dat ziet de look er nog goed uit!linoleum schreef:Van eyeliner heb ik weinig verstand. Draag ik nauwelijks.
Vanavond feestje, dus even leuke donkere look gemaakt:
[ [url=m/fihMH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EaPEKu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow! Je moet vaker donkere looks doen. Staat je supergoed! Erg mooi! Ga deze look ook proberen binnenkortIk kan ook niet goed met eyeliner overweg trouwens. Heb wel laatst zo'n paintpot gekocht, dacht dan is het makkelijker.. Maar nee, krijg het niet heel goed voor elkaar, sowieso niet met wing. Maar dat staat ook niet bij mijn hooded eyes.
Joolien schreef:Mieswellicht ga ik t eens doen
Lin erg mooi weer. Wenkies ook anders?
Die highlighter is mooi.
Ik heb vandaag weer geknooid.
[ [url=m/amwQiN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind de kleuren die je de laatste tijd gebruikt echt supergoed bij je staan, maar vind het hier inderdaad iets teveel aan de onderkant, wat je wallen net wat teveel benadrukt. Maar voor de rest een leuke look.
Hoe bevalt de Colerista verf? Ik wil namelijk ook graag al een tijd van Colorista een kleur uitproberen, maar mijn haar is wat donkerder, dus dan heb ik niet veel kleurkeuze. Ik ben bang dat het niet goed pakt.. Maar heb ook veel reviews gelezen dat het niet goed uitwast, dat het groen uitsloeg en dat veel mensen hun haar bij de kapper moesten fixen. Dus daar ben ik een beetje bang voor. Het is een tijdelijke spoeling, adverteren ze mee, maar dan moet het ook echt tijdelijk zijn
llora schreef:Echt Mooi joolien.je hebt echt prachtige blauwe ogen.
Ik heb deze keer met lichte kleuren geprobeerd en is zonder zwart lijntje vanonder. Hopelijk al beter. Het belanden lukt me nog niet echt goed hoewel het in leger echt er anders uitziet dan op foto. En selfies trekken het lukt me echt niet e
[ [url=m/dEW866.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dtWAQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ilora ga eens voor het raam staan met je gezicht richting het raam, dan heb je het beste licht![]()
[ [url=m/OItaUo.png]Afbeelding[/url] ]
Dit was vorige week, ff maar 1 oog toen ik de foto maakte maar heb mn genezen wenkbrauwen nog niet laten zien bedenk ik me netnu weer ff 2 weken bepanthen, echt het beste wat ik heb gedaan, ben er nog steeds zo verliefd op