[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 08:45

20% korting bij MAC cosmetics met code koningsdag!Tot de 27e.

Bnet

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 08:53

Wauw DS, wat een gave looks! En jouw lippen, prachtig!

Eline, ook zonder make-up vind ik je een mooie meid. Vind je look lekker fris.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 10:54

Thanks lieve allemaal <3 zelf vind ik die blauw/groen/gele look helemaal niet zo goed staan eigenlijk haha. Maar misschien komt dat omdat ik het niet gewend ben bij mezelf. Ik draag dat soort kleuren ook nooit qua kleding ofzo haha.

Ikwashier, MAC foundation is niet per se heilig, er zijn zat andere goede foundations. Je moet gewoon kijken of er een goede match bij zit voor je. Er is nu zoals al een paar keer gemeld wel 20/21% korting op MAC (bij Douglas ook), dus dat scheelt weer iets!

Eline, die ooglook is heel mooi! Laat je ogen echt spreken :) voor de rest ziet je huid er gewoon ook hartstikke mooi uit op je 'voor-foto'!

Jaaa Elk, een gave knallende kleur in de waterlijn was ook tof geweest. Maar zoals je wellicht wel verwacht heb ik aan gekleurde oogpotloden ook een gebrek hehe! Zou eigenlijk alle Chromagraphic potloodjes moeten hebben O:) En mijn lippen had ik zelfs iets gehaast gedaan voor mijn doen haha, gewoon met de applicator van de liquid zelf.

Mondy, ik denk dat een heftigere paars jou echt niet misstaat hoor :D

Het is niet mijn favoriete manier van selfie plaatsen (recht van voren, haar uit mijn gezicht) :)) maar hierbij nog even een fullface met die liplook. Ik had dus wel die twee verschillende ooglooks op dus het clasht allemaal lekker bij elkaar haha.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 11:50

Gave looks DS!
Ik vind de roze je beter staan dan de groen/blauwe, maar denk dat het met een betere kleur in je crease al heel anders lijkt.

De lipstick vind ik echt afschuwelijk... maar hij staat je super!
Hoe doe je dat toch?
:')

Ik heb vandaag ook een van mijn nieuwere MAC lipsticks op, Darling Clementine.
Op mijn ogen mijn Viseart warm mattes met een MUG shimmer op mijn bewegend ooglid.

Afbeelding

Foundations... ik heb er 2 van MAC die ik heel fijn vind, maar de rest is de formule voor mij niet fijn en ik merk toch dat er vaak verschil zit tussen de kleuren, ook al heb je dezelfde kleur.
Ik ben NW15, maar van sommige foundations is die toch te donker of te geel voor mij.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 11:58

Bij mac zit mijn kleur niet, het is net te roze en anders als het zo geel is als ik nodig heb dan vaak weer te donker, dan moet je gaan mixen en dan valt het voor mij al af.

Net toch weer die order doorgezet bij beautybay onder een nieuw PayPal account, ze hadden potverdorie de rose gold elixer en een nieuwe liquid... duimen maar weer...

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:07

Drukke tijd achter de rug en daardoor niks geplaatst wel meegelezen.

Shiz onwijs gaaf jou laatste looks!

Die donkere ooglook staat je erg mooi lino!

Jolien ik vind je kleurgebruik van je laatste look erg mooi, ze passen goed bij je.
Wel vind ik de vorm niet mooi bij je.

Heerlijke knalkleur op je lippen Anc!

Jouw lippen ds... <3 kleur kan je ook enorm goed hebben!

Heel mooi en subtiel Eline! Zonder ben je trouwens ook prachtig!

Zelf heb ik afgelopen tijd ook lekker wat looks gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Nu weet ik weer waarom ik nooit paarse kleuren gebruik want ik vind het vreselijk bij mezelf :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:07

DS je rockt echt dat groen op je lippen, gewoon wow <3

Anc wat een gave lipkleur! Zo mooi!

Ik moet even goed oefenen met foto's maken :') maar een simpele ooglook vandaag met bruin chcolate palette van IheartMakeup.

Afbeelding
Afbeelding

Met op de lippen Mac morning coffee lippotlood en daaroverheen Mac "O"

En en en <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:17

Déjà vu, androgyny en fetish zijn echt geweldig, ik baalde ook toen de rest van het palette zo Was, als dat nou rode/wijn/neon roze tinten waren geweest was hij perfect geweest maar dit palette hangt helemaal niet samen, je bent soort van verplicht een ander palette erbij te pakken en dan merk ik dat ik hem gewoon niet pak.

Ben benieuwd wat je er mee gaat maken Jans :j

DS ik vind dat blauw je juist erg gaaf staan maar de creasekleur verpest het een beetje. Je lippen zijn gewoon <3 je weet wat ik van dat soort kleuren vind maar je rockt ze gewoon zo hard <3

Melati dat paars roze vind ik juist mega gaaf! Dat oranje vind ik dan weer minder.

Eline, ook zonder make-up ben je heel mooi <3

Gisteren mn wenkbrauwen bijgewerkt, zijn nu weer lekker giga donker, was erg onprettig,ze zijn ook flink boos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:18

Ik ga er morgen (of vanavond, hangt een beetje af van hoe laat ik thuis ben) er eens lekker mee spelen. :D

De lipstick erbij is I'm Shook, die vond ik ook gewoon zo mooi :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:24

Melati wat een heerlijke looks <3
Ik vind het gele juist weer geweldig :)) (welke lipstick heb je daar op ? )

Janneke mooie palette, benieuwd naar je looks !!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:25

Ja im shook heb ik ook besteld zo gaaf <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:27

Ik twijfel nog of ik I'm Shook en Daddy ga bestellen... vind ze beiden heel gaaf, maar denk dat ze lijken op wat ik al heb...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 12:35

Daddy twijfel ik heel erg over of dat een kleur is die ik wel kan hebben := bij I'm Shook twijfelde ik geen moment :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:18

Daddy is voor mij te grauw, posh spice ook gehad en diverse kleuren die erop leken maar in combi met mijn gele huid maakt het me heel vies.

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:19

ElineS schreef:
Suus___ schreef:
Vandaag mn topshop weer ns gebruikt, zo jammer dat ie zo rot fotografeerd. In t echt is hij helder glitterig groen
[ [url=m/HTYZ57.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet inderdaad niet dat hij echt helder groen is, komt niet goed over, hij lijkt gelig, maar ondanks dat ziet de look er nog goed uit!

linoleum schreef:
Van eyeliner heb ik weinig verstand. Draag ik nauwelijks.

Vanavond feestje, dus even leuke donkere look gemaakt:
[ [url=m/fihMH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EaPEKu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow! Je moet vaker donkere looks doen. Staat je supergoed! Erg mooi! Ga deze look ook proberen binnenkort :D Ik kan ook niet goed met eyeliner overweg trouwens. Heb wel laatst zo'n paintpot gekocht, dacht dan is het makkelijker.. Maar nee, krijg het niet heel goed voor elkaar, sowieso niet met wing. Maar dat staat ook niet bij mijn hooded eyes.

Joolien schreef:
Mies :') wellicht ga ik t eens doen :P
Lin erg mooi weer. Wenkies ook anders?

Die highlighter is mooi.

Ik heb vandaag weer geknooid.
[ [url=m/amwQiN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de kleuren die je de laatste tijd gebruikt echt supergoed bij je staan, maar vind het hier inderdaad iets teveel aan de onderkant, wat je wallen net wat teveel benadrukt. Maar voor de rest een leuke look.

Hoe bevalt de Colerista verf? Ik wil namelijk ook graag al een tijd van Colorista een kleur uitproberen, maar mijn haar is wat donkerder, dus dan heb ik niet veel kleurkeuze. Ik ben bang dat het niet goed pakt.. Maar heb ook veel reviews gelezen dat het niet goed uitwast, dat het groen uitsloeg en dat veel mensen hun haar bij de kapper moesten fixen. Dus daar ben ik een beetje bang voor. Het is een tijdelijke spoeling, adverteren ze mee, maar dan moet het ook echt tijdelijk zijn :P

llora schreef:
Echt Mooi joolien.je hebt echt prachtige blauwe ogen.

Ik heb deze keer met lichte kleuren geprobeerd en is zonder zwart lijntje vanonder. Hopelijk al beter. Het belanden lukt me nog niet echt goed hoewel het in leger echt er anders uitziet dan op foto. En selfies trekken het lukt me echt niet e

[ [url=m/dEW866.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dtWAQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet er weinig van door de foto kwaliteit, maar zonder lijntje onder vind ik je wel leuker staan. Al dingen met je wenkbrauwen geprobeerd ondertussen of nog niet?

Ik heb nog niets geprobeerd met mijn wenkbrauwen. Durf het zelf niet dus ik ga is een afspraak maken om ze bij te werken. Vandaag wel een hele goeie les geleerd. Geen make up opdoen als je geen tijd hebt. Gewoon de foundation vergeten. Dus nu zie je alle oneffenheden en vlekjes. En ik heb het gevoel dat ik nu met mijn oogschaduw als een panda beer erbij loop door er geen tijd voor te nemen. Ook eens geprobeerd met de spiegel een foto te nemen. Hmmm niet echt geweldig gelukt.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:20

Ik gok dat jij Daddy niet kunt hebben Jans, ben je te geel voor.
Ben ook geen fan van Stone bij jou en zit in dezelfde categorie.

Is echt zo'n kleur die heel veel mensen niet kunnen hebben omdat hij zo grauw is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:27

Ilora ga eens voor het raam staan met je gezicht richting het raam, dan heb je het beste licht :j

Afbeelding
Dit was vorige week, ff maar 1 oog toen ik de foto maakte maar heb mn genezen wenkbrauwen nog niet laten zien bedenk ik me net :') nu weer ff 2 weken bepanthen, echt het beste wat ik heb gedaan, ben er nog steeds zo verliefd op <3

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:38

Wauw Friemel, ze staan je echt super goed!

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:52

_Friemel schreef:
Ilora ga eens voor het raam staan met je gezicht richting het raam, dan heb je het beste licht :j

[ [url=m/OItaUo.png]Afbeelding[/url] ]
Dit was vorige week, ff maar 1 oog toen ik de foto maakte maar heb mn genezen wenkbrauwen nog niet laten zien bedenk ik me net :') nu weer ff 2 weken bepanthen, echt het beste wat ik heb gedaan, ben er nog steeds zo verliefd op <3

Oké ga ik is proberen. Wel knap je wenkbrauwen zo.

Even een vraagje ik heb binnenkort een feest en heb een kleedje met oranje tinten in. Nu wilde ik graag oogschaduw met oranje tinten in. Welke kunnen jullie aanraden? Liefst geen extreem dure pallet ofzo. Dit omdat ik maar sporadisch het kleedje aandoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:52

Wat een onwijs mooi resultaat Friem, kan niet anders dat je daar heel erg blij mee bent :D hoe bevalt Den Haag?

Anc, nee dat denk ik ook inderdaad :j dus ik hou het bij I'm Shook :D

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:02

Weet iemand waar je het sleek sunset palet nog kan bestellen of kopen? Op verschillende sites niet leverbaar of niet op voorraad.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 18:42

Ik ga vrijdag voor het eerste mijn wimpers en wenkbrauwen lten verven. Ben echt heel erg benieuwd!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 19:31

Wow Friem, wat zijn jouw wenkbrauwen supermooi geworden zeg!

Hier voor het eerst in lange tijd weer eens een look van mij, mooi rustig voor een avondje pubquiz. Moet alleen nog eens leren hoe je goede close up foto's maakt, want zo valt toch nog wel het eea weg bij het oog
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 19:35

Wauw Liselot ik vind je foundation echt heel mooi zitten vooral! Echt prachtig.

Ik lees hier nog steeds heel braaf mee maar vergeet elke keer te reageren :+ Ben een tijdje ook totaal niet met make-up bezig geweest, droeg niet meer dan wat mascara en dan was het ook wel weer klaar. Nu begin ik het toch wel weer leuker te vinden dus net een flinke bestelling bij Mac geplaatst (Red Brick, Antiqued, Sumptuous Olive, Cranberry, Contrast en Brun) en een tijdje terug wat losse pans via Boozyshop. Moet wel zeggen dat ik het nog steeds lastig vind om heel veel af te wijken van het neutrale bruin. Vind het altijd super gaaf staan bij anderen maar voel me snel zo bekeken als ik zelf met een super uitgebreide look over straat ga. Misschien toch gewoon een kwestie van wennen :))

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:02

llora schreef:
Weet iemand waar je het sleek sunset palet nog kan bestellen of kopen? Op verschillende sites niet leverbaar of niet op voorraad.

Kijk bij een plaatselijke DA. Bij mij in het dorp ligt 'ie in de schappen. :j