Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
RusselNuwell schreef:61 uur? Hoe houd je dat vol op de lange duur?
Ik ben heel benieuwd naar de weegschaal na al het paas-eten. Ik heb me nog redelijk netjes gehouden al met al denk(/hoop) ik. Gisteren vier en een half uur paardgereden, dus ik voel mijn kont nu behoorlijk.Straks eens even mijn racefiets pakken voor een stukje touren!
Renee1991 schreef:Heb ik uiteindelijk bij de buikspieren ook gedaan... Maar die instructrice was zo idioot fanatiek, zei de hele tijd dat iedereen de bewegingen meer uit moest dragen en zo.. En er was nie-mand die de bewegingen minder fanatiek deed. Dus ik vond het erg moeilijk om even te stoppen of wat minder actief mee te doen. Blegh, ben echt nog aan het twijfelen of ik weer zal gaan.
Renee1991 schreef:Heb ik uiteindelijk bij de buikspieren ook gedaan... Maar die instructrice was zo idioot fanatiek, zei de hele tijd dat iedereen de bewegingen meer uit moest dragen en zo.. En er was nie-mand die de bewegingen minder fanatiek deed. Dus ik vond het erg moeilijk om even te stoppen of wat minder actief mee te doen. Blegh, ben echt nog aan het twijfelen of ik weer zal gaan.