Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maris89

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:31

Zoo toch nog sportief bezig zeg!! Onze sportschool is dicht en ik voel me heul vet na de paasbrunch van gister, vanochtend nog kliekjes gesnoept en straks nog naar een verjaardag :'). HELP

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:35

RusselNuwell schreef:
:wow: 61 uur? Hoe houd je dat vol op de lange duur?

Ik ben heel benieuwd naar de weegschaal na al het paas-eten. Ik heb me nog redelijk netjes gehouden al met al denk(/hoop) ik. Gisteren vier en een half uur paardgereden, dus ik voel mijn kont nu behoorlijk. :P Straks eens even mijn racefiets pakken voor een stukje touren!

maak gelukkig niet wekelijks zulke uren.
Hoogseizoen zal het wel met regelmaat voorkomen maar werk as week maar 3 dagen.

Nadeel van dat vele werken je eet alles wat je tegen komt en nu moet ik me beheersen heb zo'n trek gewoon vreetbui dus zit mezelf echt in te houden

we gaan vanavond met vriendengroep eten dus wordt ook weer veel eten

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:03

Zo ik heb ook 36 uur gewerkt afgelopen 4 dagen.. Niet zo goed gegeten veel paaseitjes en na het werk steeds een paar liefmansjes of wijntjes !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:13

Hier viel het de afgelopen paar dagen nog wel mee gelukkig. Alleen gisteren beetje cheatdagje gehad. Het scheelt dat wij geen chocolade paaseitjes in huis hebben. Dan is de drang tot eten weg. Wel had ik op het werk nog een paar grote appelflappen gekregen en had mijn moeder lekker limburgse vlaai meegenomen. Dus we hadden een beetje veel. Gisteravond nog een stuk vlaai gegeten en daarna op stap geweest met vriendinnen. Dus ook weer de nodige alcohol gehad. Vandaag eigenlijk best gezond gegeten. Morgen eindelijk weer sporten :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:57

Vanochtend voor eerst lesje bp gedaan. Was leuk!
Voel het nu alleen wel in mn nek en schouders.

Was bij andere sportschool gaan kijken voordeel daar om 7uur open elke dag. Nadeel 15min met scooter.
waar ik nu zit half 9 open ben dr met 3minuten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:58

Vanmorgen voor het eerst xco gedaan.. Ben er nog niet helemaal over uit of ik het nu zo leuk vind. We hadden wat pauzes tussendoor omdat het een nieuwe release was, maar zelfs dan vond ik het loodzwaar en op 't eind werd ik een beetje misselijk en duizelig. Misschien moet ik dat pas gaan doen als ik al wat afgevallen ben en me fitter voel. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:34

Of een beetje rustiger aan doen. Ik heb daar met kickfun en bodyshape ook vaak last van. Mijn conditie is nog niet zo geweldig. Daarom doe ik als ik daar last van heb een beetje rustiger aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:37

Heb ik uiteindelijk bij de buikspieren ook gedaan... Maar die instructrice was zo idioot fanatiek, zei de hele tijd dat iedereen de bewegingen meer uit moest dragen en zo.. En er was nie-mand die de bewegingen minder fanatiek deed. Dus ik vond het erg moeilijk om even te stoppen of wat minder actief mee te doen. Blegh, ben echt nog aan het twijfelen of ik weer zal gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:41

Ja is dan inderdaad moeilijk, maar je moet toch aan jezelf denken. Als je flauwvalt heb je daar ook niks aan. Ik ben vaak ook een van de enige die bij shape af en toe een oefening iets minder fanatiek doet. Gewoon omdat ik niet licht in mijn hoofd wil worden.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:14

Renee1991 schreef:
Heb ik uiteindelijk bij de buikspieren ook gedaan... Maar die instructrice was zo idioot fanatiek, zei de hele tijd dat iedereen de bewegingen meer uit moest dragen en zo.. En er was nie-mand die de bewegingen minder fanatiek deed. Dus ik vond het erg moeilijk om even te stoppen of wat minder actief mee te doen. Blegh, ben echt nog aan het twijfelen of ik weer zal gaan.

Gewoon volhouden! Zorgen dat je de gehele dag voldoende hebt gegeten (wordt je ook minder snel licht in je hoofd). Die conditie komt er alleen als je volhoud *\o/* je zult zien dat het steeds beter gaat. Met dit soort dingen moet je gewoon gigantisch uit je comfort zone knallen om (snel) beter te worden!

Zo, vanavond eerst grit strength en daarna BP op de planning staan .. := even de paasvreterij weer compenseren :')

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:19

Renee1991 schreef:

Daar zijn die instructrices voor, om veel te fanatiek te doen :P De ene les ligt je waarschijnlijk beter dan de andere. En gewoon alles meedoen op jouw niveau, maar ook proberen uit je comfort-zone te stappen. Het helpt misschien ook wel tegen de duizeligheid om even een banaan o.i.d. van te voren te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:24

Ja, dat is inderdaad wel een goed idee.. Had wel voldoende ontbeten namelijk. Nou, toch maar volhouden dan.. *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:36

Ik mag vanavond ook eindelijk weer. Ik ben bijna een week weer niet kunnen gaan door werken en feestdagen. Gelukkig heb ik niet mega ongezond gegeten. Het kon beter, maar niet schokkend. Vandaag dus weer lekker opgang. Hoefde pas om kwart voor 1 op school te zijn dus ik had uitgeslapen tot 11 uur. daarna gaan ontbijten met 2 boterhammen met salade en 1 eitje. Daarna om half 3 een appeltje en dalijk avondeten. Volgens mij krijgen wij een hamburger (niet uit de frietpan), een salade van komkommer, fetta, tomaat en uitjes en gebakken aardappeltjes. Daarna een uurtje sporten en onder de zonnenbank en na het sporten pak ik meestal nog een appel of een boterham.

Helaas heb ik volgende week tentamens. moet nog zooooveel doen en er zitten gewoon te weinig uren in een dag.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:54

Woooooah, kennen jullie die nieuwe funtie van facebook waarbij ze een foto van precies een jaar geleden laten zien. Dees kwam zojuist bij mij langs:
Afbeelding
Ter vergelijking:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:09

Wauw.... Wat een verschil!!!!
Ik hoop echt dat ik over een jaar ook zo'n foto kan plaatsen :')

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:11

woow goed bezig hoor ! :) bij mij wees ook iemand me op 2 foto's 1 van de kerst & 1 van vorige week. Zal zo is kijken of ik ze kan plaatsen

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:22

Hier is het verschil al goed te zien in m'n gezicht.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:22

Hier is het verschil al goed te zien in m'n gezicht. Heb niet echt foto's van m'n hele lijf
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:40

Wow, zeker goed te zien! Wel motiverend dit, kom maar door met de afslankfoto's :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:56

Wauw wat een verschillen allemaal. Mogen jullie trots op zijn! Ik ben eigenlijk pas sinds kort bezig met een beetje afvallen.

Hier weer een lekker lesje kickfun gehad. kon het dit keer precies volhouden maar zat wel op het randje.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:06

Wauw, wat een verschillen inderdaad! Knap hoor!

en secricible, super leuke legging heb je daar aan :D

Net armen, schouders en rug gedaan. Was de eerste keer sinds woensdag vorige week weer in de gym. Ernstig. Maar we gaan er weer vol tegenaan!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:10

Hier de dag totaal anders gelopen dan gehoopt. Ik woon in zuid Holland moeder in Brabant. Krijg ik vanmorgen een berichtje van een totaal vreemde voor mij dat die me moeder heeft gevonden em dat ze is afgevoerd naar zkh.
Ze vermoeden nu dat ze een ontstoken evenwichtsorgaan heeft maar ze was helemaal van het padje. Kan niet staan nog steeds niet niet eten steeds misselijk. Dus vriend van werk gebeld en naar Brabant gegaan nu weer net thuis. Morgen horen we weer meer. Wat een dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:15

Wow heftig zeg, verder nu wel alles stabiel?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:20

Voor zover. Ze ligt alleen met haar ogendicht alles draait meteen en misselijk. Slaapt ook heel veel. Dus nog niet echt best. Maar gelukkig is ze in goede handen