Mijn geld komt vandaag binnen tijd voor Christmassy pallets, Christmassy lipsticks, and Christmas jumpersssss (valt niet op dat Christmas my favourite time of the year is, toch? )
Haha nee, Engels voor kerstachtig of naja niet helemaal maar ik denk niet dat er in t nederlands echt een naam voor is kerstmissig? Kerstig? Ik weet t niet hahaha iig, kerstgerelateerde dingen
Ja heerlijk, Kerst! Ik vind het vooral leuk vanwege alle versieringen, lichtjes en het knusse gevoel Niet het vele eten en de verplichtingen. Maar die laatste heb ik dan ook niet
Jaaaa wij hebben het huis al versiert en de winkels zijn al helemaal kerstig alhouwel dit mijn eerste jaar is dat ik niet in London woon met kerst (naja wel toen ik jonger was maar toen was ik op kostschool dus das al Anders) en ik mis de grootse etalages Op oxford st. En regent st. En de neppe sneeuw die bij harrods van het dak gesneeuwd word, en zelfs de drukte
Wij zijn geïnstalleerd in new york, gisteren om 1 uur Amerikaanse tijd geland en om 3 uur in t hotel dus dat was voorspoedig Erna lekker rondje gelopen en om 9 uur Amerikaanse tijd gaan slapen, het is hier natuurlijk 6 uur eerder dus we waren behoorlijk verrot. Vandaag sowieso naar 9/11 en Chelsea market verder stond de Ferry op t menu maar is regenachtig dus misschien stellen we dat wel uit..
Heeft een van jullie toevallig ervaring met valse wimpers? Ik wil voor de Kerst graag een keer een extra dramatische ooglook maken, met mooie wimpers, maar aangezien ik die dingen nog nooit gedragen heb, wil ik ze graag eerst proberen.
Daarom wil ik het ook van te voren proberen. Heb hele mooie gezien van Esquido, maar om nou 40 dollar neer te tellen voor een paar valse wimpers vind ik nogal wat heel eerlijk gezegd
Ik draag eigenlijk ook nooit nepwimpers, heb een setje van Hema en een setje dat ik bij Etos heb gekocht, ik weet het merk alleen niet meer. Die van de Etos zien er wel mooi en natuurlijk uit, maar ik draag het eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat ze loslaten.
Hvelreki
Geplaatst: 24-11-14 14:56
Ik draag ook nooit valse wimpers. Kan wel heel mooi zijn bij een speciale gelegenheid Ik heb er zelf van Eylure. Die zijn wel mooi Alleen heb ik ze nog nooit gedragen (alleen op m'n oog gehouden haha) omdat ik er niet heel handig mee ben.
Ik had vorig jaar met oud en nieuw nepwimpers... Was gaaf! Volgens mij waren die van Zoeva maar weet het niet meer zeker. Had zo'n rijtje zeg maar, wil dit jaar losse proberen.