Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:02

LadyMadonna schreef:
Waarom geef je dat dan niet bij je styliste aan? Ik baal ervan als ik nagels zet, vraag of het goed is, en dan de klant tegen kom met veel kortere nagels.
Aan de andere kant, als iemand voor het eerst kunstnagels neemt, zet ik ze bewust niet lang. Laat ze eerst maar wennen

Het was mijn 1e keer, dus ik zat nog te twijfelen (dacht thuis pas dat ik ze wel wat korter wil hebben) ze vroeg niet of het goed was en was behoorlijk gehaast, zei geen doei niks, ging direct door met de volgende. Ik ga er dus ook niet meer naar terug..

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:32

Houwe, nee, ik ben liever langer met een klant bezig zodat die positief de salon verlaat dan te haasten en de klant denkt van hmm

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:43

Ik gebruik geen handcreme, ik heb een oliemix gemaakt met oa druivenpit, jojoba en arganolie. Dat gebruik ik als nagelriemolie en handolie, ochtend en avond. Heb er ylangylang en sandelwood bij gedaan voor de lekker!:))
Ik heb ook ooit een handcreme gemaakt met olie die je dan in de blender met water deed, dat was net boter <3 super fijn,met jasmijn pepermunt. Is nu op, maar heb geen tijd om nu te brouwen... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:46

Ik zou gewoon gezegd hebben dat ik ze te lang vond, ook al is ze gehaast.
Je betaald toch voor een service, dan mag je ook verwachten dat je tevreden de salon verlaat!

En een cm lange tips is echt belachelijk lang, dat red ik niet eens als mijn nagels op zijn langst (en dus mega irritant) zijn.
Ik was absoluut gewoon terug gegaan om ze te laten inkorten, zou zelf niet zijn gaan klooien.
Gelukkig is het goed gegaan, maar ik zou niet naar die salon terug gaan inderdaad, ja, alleen om te klagen, want ik vind dit gewoon niet ok!

Vandaag een iets rustiger Kerstglitter :D
Let's sleigh together

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:55

Ben blij dat ze bij mij gewoon lekker kort waren de eerste keer :D En nog steeds als ik ze bij laat werken trouwens, want dan na 3 weken zijn ze echt wel lang :Y)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:52

Ik heb ook weleens gehad dat ze veel langer werden dan ik wilde, heb ik na een paar dagen korter gevijld.

Favorietjes 2014

Whiee ik heb mn lakjes van 50 Shades binnen <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:02

1cm tips zijn echt te lang als je het niet gewend bent. Als ik een set aanbracht bij een klant die het niet gewend was dan maakte ik ze absoluut niet te lang.

Anc, jouw lakje vind ik niks, sorry ;) . Weer zo'n snowman smoothie. :D

Ik heb weer een rode op mijn blog. OPI What's Your Point-settia?

Wat gaan jullie met de kerst doen?
Ik ben morgen bij vrienden en overmorgen met de familie. En nu genieten van de soundcheck van het Serious Request feest.Ik denk dat ze ook Amsterdam en Hoofddorp willen voorzien van muziek :oo :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:06

Ga je niet kijken Taz? Of lukt dat niet met je rug?
Ik ben 2 jaar terug ofzo even in Antwerpen gaan kijken, vond t wel erg leuk :)

Ik ga vnv eten bij mn Oom en Tante. Morgen verplichte Oma bezoekje denk ik zo.
En verder zo min mogelijk!!! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:12

Ik wou wel gaan kijken maar met de auto is geen doen want alles staat vol en met de bus trek ik niet met m'n rug. Het eindfeest is nog geen 10 minuten lopen maar dat gaat helaas ook niet, dan lig ik met kerst op bed. Als ik mijn deur open zet dan zie en hoor ik het ook prima :D

Ik had alles op 1e kerstdag gepland, dus brunch bij ouders en diner bij vrienden maar dat is aangepast.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:14

Ik ga vanavond iborrelen, morgenavond ouders, 2de vrienden. Eigk elk jaar hetzelfde alleen het gezelschap van kerstsvond veranderd weleens.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:22

Yv_ schreef:
Ik ga vanavond iborrelen, morgenavond ouders, 2de vrienden. Eigk elk jaar hetzelfde alleen het gezelschap van kerstsvond veranderd weleens.

iBorrelen? Borrels geserveerd op een iPad, via de iPhone met FaceTime borrelen? Hoe moet ik dat zien ;)

Bij ons is de kerst eigenlijk ook ieder jaar hetzelfde hoor. Alleen vorig jaar zijn we met z'n tweetjes lekker een weekje weggeweest met kerst. Heerlijk met een luxe kerstdiner en kaasjes bij de open haard. <3

Ik ben me nu aan het bedenken wat ik voor nagellak ga dragen. Ik neig naar Ornament...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:24

Yv heeft gewoon al wat borrels op en kan daardoor niet meer helder typen :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:24

Skessa_ schreef:
Yv heeft gewoon al wat borrels op en kan daardoor niet meer helder typen :')

_O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:44

Oh nee er stond eerst "iets" maar denk borrele is meer internettaal :D

Borrels? Nu? _O-
Ik lig op mn nest met laptop om foto's van 2003-2014 op een dvd te zetten voor 2de kerstdag. Maar wijntje erbij is goed plan!! :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 18:26

DnT schreef:
Ik zou gewoon gezegd hebben dat ik ze te lang vond, ook al is ze gehaast.
Je betaald toch voor een service, dan mag je ook verwachten dat je tevreden de salon verlaat!

En een cm lange tips is echt belachelijk lang, dat red ik niet eens als mijn nagels op zijn langst (en dus mega irritant) zijn.
Ik was absoluut gewoon terug gegaan om ze te laten inkorten, zou zelf niet zijn gaan klooien.
Gelukkig is het goed gegaan, maar ik zou niet naar die salon terug gaan inderdaad, ja, alleen om te klagen, want ik vind dit gewoon niet ok!

Vandaag een iets rustiger Kerstglitter :D
Let's sleigh together

Als de stylist niet weet dat een klant niet tevreden is, kan ze er ook niks aan veranderen. Daarom zeg ik dat ook tegen mijn klanten: als er iets is laat het me weten, wat ik niet weet kan ik ook niet oplossen...

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 19:42

Gebruiken jullie wel eens fimo op gelpolish? If so, picas?:D
En hoe krijgen jullie de fimo's dan mooi gebogen, bij mij sluiten ze zelden mooi op aan op de bolling van de nagel..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 19:49

Ik heb mijn fimo stokjes weggegeven aan mijn nichtje, ik vond het te kinderlijk voor mezelf. Als je ze dun genoeg afsnijd dan nemen ze vanzelf de vorm van je nagel aan hoor.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 21:21

Ah ik gebruik voorgesneden! Dan is dat het! Mooi bloemetje kan ik wel waarderen.heb nu hele mooie feather water decals besteld, benieuwd daarnaar dat is sowieso niet dik:)

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:17

Getsiedekkie, ik dacht 'leuk! Glittertips voor kerst!' Maar die glitters zaten natuurlijk weer in een veel te dikke transparante base die niet wil drogen. Dus het oppervlak is nu door snel drogende topcoat droog maar daaronder zit een dikke, glijdende, kleverige laag die ik straks natuurlijk openstoot maar ik wil eigenlijk nu honden uitlaten en naar bed... bluh.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:20

Ik sneed ze zelf omdat ik de voorgesneden te dik vind. Ik had wat staafjes gekregen maar met motiefjes die echt voor tieners waren.

Ik heb mijn kerst nagels klaar. Heb voor rood gekozen, met kerst vind ik het wel ok.
Ik twijfel wel of het me staat, naar mijn idee krijg ik van die bleke handjes.

Afbeelding

Balen van je glitters. Misschien gaat het beter als je met dunne laagjes werkt?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:29

Afbeelding

De week voor kerst had ik dit, mijn nagels zijn boven (voor cleanup :') ) en die onder van n vriendinnetje. De mijne zijn wat slordiger omdat ik 't met nagellak moest doen ipv acryl.

En nu met kerst draag ik Mrs. Santaclause van CG

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:34

Mooi!
Ik doe eigenlijk nooit een clean up tenzij ik nailart maak waarbij het op mijn nagelriemen komt.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:38

Leuk! Ik had ook nog overwogen Ornament met de kerst te lakken, misschien wordt dat mijn oudejaarslak.

Dunnere laagjes ging haast niet, dan had ik bijna geen glitters te pakken. De basis:glitterratio is niet zo best... het is een gouden glitterlakje van de Etos.

Honden uitlaten is gelukt zonder ál te erge schade aan mijn mani. Als het morgen nog toonbaar is laat ik wel een foto zien.

Ik moet soms een cleanup als de lak erg dun is en graag mijn nagelriemen inkruipt, verder heb ik het meestal niet meer nodig, ben in een à twee jaar tijd toch beter gaan lakken :) (belangrijke skills in het leven!)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:46

Je wordt er vanzelf handig in. Ik lak al vanaf mijn 12e ofzo. En inderdaad onmisbare skill :D

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:54

Mag ik jullie advies? O:)

Ik wil met kerst graag mijn nagels lakken maar weet niet zo goed welke kleur.. mijn kleding is zwart met dennengroen en een skinny jeans, ofwel donker of wel licht..

Ik heb deze kleuren nagellak en weet niet goed welke nou het mooiste is.. de groene is eigenlijk te fel/licht en ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van de grijze vind..
Had het grijze bij iemand in de trein gezien en vond het haar mooi staan, maar op mn eigen vinger twijfel ik haha

Welke vinden jullie het mooist?

Afbeelding