Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quibje schreef:iedereen een tattoo in mijn beleving, maar als je de pijn er niet voor over hebt, dan begin er gewoon niet aan
ook al is het 2014 een tattoo doet pijn en een verdoving gebruiken daarvoor vind ik zo dom, dan wil je de tattoo gewoon niet, dan wil je gewoon ruig doen dat je er een hebt terwijl je de pijn er niet voor over hebt
en kimbers, ik heb liever de pijn ook niet, maar dat hoort er nu eenmaal bij
als iedereen met verdoving blijft doorgaan, gebeurd het straks echt dat mensen onder narcose gaan en met een sleeve wakker worden, dat kan toch niet
een tattoo heeft een bepaalde charme, je sluit vaak er iets mee af en je begint iets nieuws en als je dat doet zonder het te voelen, dan gaat je dat ook niet meer lukken
het is niet alleen dat er iets op je lijf staat, het gaat ook om het hele proces rondom de tattoo
en mensen die zich niet in mijn denkwijze kunnen vinden, dat mag, maar die zie ik allemaal als nieuwkomers in de tattoowereld en die verandert toch al teveel en niet altijd ten goede
Yasmine schreef:Jeetje quibje, wat kom jij ontzettend elitair over. Alsof jij de "echte" stoere tattoodrager bent en de anderen maar mietjes zijn. Als mensen willen verdoven is dat toch hun goed recht? Wat heb jij daar dan over te miepen? Wat een belachelijke veralgemening, mensen die verdoven omdat ze niet tegen de pijn kunnen willen heus niet gewoon "stoer" doen met hun tattoo. Sommigen hebben nu eenmaal een lage pijngrens en dankzij de goede technologie en geneeskunde van onze tijd kan je het hele proces wat draaglijker maken door verdovende crèmes enz. De pijn niet kunnen verdragen heeft absoluut geen verband met het feit of je een tattoo oprecht wilt of niet, zoals jij beweert.
lrtj_ schreef:Mijn tattoo is in de ik jeuk als de pest fase
quibje schreef:ik ben niet elitair bezig en ik ben niet de echte stoere tattoo drager
de technologie is niet goed, want de huid wordt moeilijker van verdoving en het moment dat de huid open ligt werkt het al niet meer, dus is het onzin dat het daardoor draaglijker wordt
ik vind gewoon dat verdoving niet de manier is die hoort bij een tattoo, er worden al 1000den jaren tattoo's gezet zonder en nu ineens kan men de pijn niet verdragen...tja, dan neem geen tattoo als je de pijn niet kan verdragen
en het is geen miepen, het is een verkondiging van mijn mening en ook ik heb daar recht op om die te uiten, zonder dat een ander mij elitair of wat dan ook noemt.
en ik beweer niet dat iemand die oprecht niet wil, ik zeg gewoon dat je de pijn moet doorstaan, die hoort erbij en als je dat niet kan handelen, tja, moet je er dan wel een pakken?
Dreamybol schreef:Als je die pijn er niet voor over hebt, moet je er niet aan beginnen. Juist omdat je niet halverwege kunt zeggen dat je wilt stoppen om nooit meer verder te gaan