Weet even niet wat ik moet zeggen. Wat ontzettend k.lote.Dikke knuffel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heb echt kunnen ontspannen en ben het grootste gedeelte van de dag niet met zwanger worden bezig geweest.
. vraagt ze:
ik kon niet eens reageren. Dat heb ik ook gezegd, 'ik ga hier niet eens een reactie op geven' . Hoe meer ik erover nadacht in de dagen daarna hoe bozer ik werd
. Hij weet zelf als geen ander hoe het is om er lang over te doen om zwanger te raken, hij heeft het met mijn stiefmams ook gehad. 3 jaar hebben ze erover gedaan.. wij zijn nu al langer bezig. Alsof ik hem iets ontneem waar hij recht op heeft..
Hoe voel je je verder? Gaan jullie meteen door met IUI?
Nog niet ongesteld, maar zal wel door de crème komen. Deze cyclus wordt aardig lang, zit nu al op 36 dagen. Aankomende cyclus ben ik in Nederland. Dus zo vliegen er weer een paar maanden voorbij.
Echt K.. dromertje2 schreef:Ik ben in een ander topic vriendelijk verzocht om hier te reageren aangezien als je niet op een natuurlijke manier zwanger kunt geraken, je daar niet welkom bent en je niet gewoon mag babbelen over zwanger worden.
Best wel erg vind dat je dat nog is op je brood krijgt.
7 maart hebben we terug een afspraak voor tp van een cryoterugplaatsing voor een broer of zus voor xander.