Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:19

Belsje schreef:
Jammer, helaas ... drie dagen kunnen shredden en mijn rug heeft het begeven. Vandaag naar de kinesist, maar ik denk dat die vooral eens boos gaat kijken en mij vriendelijk verzoeken dit soort dingen gewoon niet te willen doen |(

Ah dat is balen zeg. Dikke knuffel en ik duim voor je dat je het wel kan blijven doen, al zijn het maar een paar oefeningen die niet belastend zijn voor je rug. :(:)

Belsje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:20

Mja het begint met mijn rug, als het doorgaat zoals het dat meestal doet lig ik binnen een aantal weken weer gewoon plat en dat wil ik toch liever vermijden. Kinesist pleit al jaren dat ik enkel in verwarmd water mag sporten (ja dat is dus tussen bejaarde vrouwtjes voornamelijk ...). Daar vind ik echt geen hol aan, maar misschien moet ik mij er toch maar bij neer gaan leggen :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:22

MightyJoe schreef:
Armario schreef:
Als jullie de pushups doen (op Nathalie of Anita manier), gaan jullie dan ook zo diep? Ik kan dat écht niet, zelfs niet op de Anita manier...

Verder ben ik benieuwd of er resultaat zal zijn van mijn harde werk, ik ben al jaren niet echt meer afgevallen. Ik kom ook niet echt hard bij, maar systematisch stijgt mijn gewicht, gram per gram. Iemand anders die dit herkent? Ik woog rond mijn 19 een 60 kg en weeg er nu 62 à 63 (ben nu 22), ik wil er gewoon een stop aanzetten voor ik nog verder bijkom, ookal is dit maar héél traag...

Ik ga niet heel diep.. Gewoon zo ver dat het mij lukt en ik het helemaal volhoud :)

Ik red het ook niet zo diep als de dames op tv. Ik ga net zo diep tot mijn armen het bijna begeven. Ik zoek dus wel de grens op maar dit is zeker niet helemaal omlaag. Ik doe nu ook nog de Anita-manier. Na dag 5 wil ik proberen om ook wat meer op de manier van Nathalir de push-ups te doen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:24

Belsje schreef:
Mja het begint met mijn rug, als het doorgaat zoals het dat meestal doet lig ik binnen een aantal weken weer gewoon plat en dat wil ik toch liever vermijden. Kinesist pleit al jaren dat ik enkel in verwarmd water mag sporten (ja dat is dus tussen bejaarde vrouwtjes voornamelijk ...). Daar vind ik echt geen hol aan, maar misschien moet ik mij er toch maar bij neer gaan leggen :(

Dat zou dus betekenen dat je met een gebloemde badmuts tussen de oude dames aquarobics staat te doen.
Nee sorry, ik kan me voorstelllen dat je hier flink van baalt. :(

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:30

MightyJoe schreef:
Armario schreef:
Als jullie de pushups doen (op Nathalie of Anita manier), gaan jullie dan ook zo diep?

Ik ga niet heel diep.. Gewoon zo ver dat het mij lukt en ik het helemaal volhoud :)

Dag 1 kon ik echt alleen maar de rechter manier en dag 2 trouwens ook, maar sinds dag 3 probeer ik eerst de linker manier. Dit lukt mij hooguit 5x ofzo en dan ga ik lang niet zo diep. Maar volgens mij gaat het erom dat je alle spieren voelt, en die voel ik! Haha

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:32

Hoi allemaal!

Zojuist ben ik ook begonnen met de eerste dag level 1, dus sluit ik me bij jullie aan. :) Was al even aan het meelezen, maar had gisteravond nog volleybaltraining en wist niet zeker hoe ik me er doorheen zou slaan i.v.m. spierpijn ed haha. Maar het valt me alles mee gelukkig, ik ben nu nog niet kapot en ik voel alleen mijn kuiten iets! Kon ook al aardig wat dingen op de moeilijke manier doen, maar nog niet alles. Helaas heb ik te weinig tijd om alles bij te blijven lezen, maar ik hoop het een beetje bij te houden. :)
Ik probeer ook zo gezond mogelijk te eten en zo min mogelijk te snoepen, dus ik ben benieuwd! Heb alleen geen zin om alles te gaan meten, dus ik zie vanzelf wel of ik minder weeg of dat mijn buik er al zo als die van Anita en Nathalie uit ziet. :+

Veel succes allemaal!

Oja, gewichten heb ik (nog) niet, dus ik moet eerlijk toegeven dat ik heb gesmokkeld met 2 pakken pasta van 500 gram. :P
En nog een klein vraagje: Waar hebben jullie allemaal je mat gekocht?
Laatst bijgewerkt door Diane_ op 23-01-13 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:34

Jolien87 schreef:
Belsje schreef:

Dat zou dus betekenen dat je met een gebloemde badmuts tussen de oude dames aquarobics staat te doen.

En bedankt :P
Maar dat doe ik idd wel ;). Twee keer per week met de oma's aquajoggen :). Op zich is dat nog wel "leuk", omdat ik dan iets doe maar ja het blijft enorm stom. En ik had gewoon gehoopt dat dit wel kon en mocht en ... Nu ja straks bekijken, misschien kan hij de oefeningen wat tweaken :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:54

Bij ons in de sportschool zijn best veel jonge dames die auqagymen! Voornamelijk mensen met langdurige blessures. Heb het ook wel eens gedaan, en vond het heerlijk! Ik zou het zeker een keer proberen :)
Doordat ik gister amper nog kon lopen na dag 3 had ik verwacht vanochtend niet uit bed te kunnen komen, maar heb bijna nergens last van, alleen wat gezeur in mn benen. Heb vannacht de kachel wat warmer gehad dan dat ik normaal heb, om mn spieren warm te houden. En dat werkt dus erg goed :)

Welkom Diana, ik heb geen matje, gebruik gewoon een handdoek op de vloerbedekking.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:59

Goedemorgen allemaal!

Raponsje, fijn dat het goed gaat met je baby! wel raar zo'n gemixte wachtkamer zeg.. (ik dacht altijd dat er aparte klinieken waren voor abortus)

Neroo, prachtige foto!

Nu eerst even verder bijlezen!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:00

Jolien87 schreef:
Belsje schreef:

Ik heb, nadat ik mijn enkel had gebroken en daardoor dystrofie had gekregen, ook een hele tijd op hydro-therapie gezeten. Dat waren beste fitness oefeningen maar dan in een warm bad. In mijn groepje zaten voornamelijk jonge mensen die door een trauma moesten revalideren. Het hoeft dus echt niet meteen het oma kwartiertje in het plaatselijke zwembad te zijn hoor :D

Ik ga zo beginnen aan dag tien van level 1 en ik knijp hen wel een beetje voor level 2, maar het resultaat na 9 dagen is wel dusdanig dat ik me er toch doorheen ga worstelen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:03

Ik ga zo meten & wegen *\o/*

Wat rot van je rug Belsje :(:)
Wat heb je aan je rug?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:06

Ik ben hypermobiel in combi met lupus en daardoor heb ik chronische ontsteking van bijna al mijn gewrichten, in combi met ondertussen 7 hernia's is het allemaal een beetje een soep geworden ... *frustratie*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:11

Belsje balen zeg :(:)

Hier vandaag laatste (extra) dag van level 2. Maar vanavond pas, eerst braaf mijn kantooruurtjes wegwerken :) Heb nog wel dagelijks gevoel in mijn armen en buikspieren dat ik wat heb gedaan :D
Laatst bijgewerkt door Winged op 23-01-13 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:12

Ik mag ook weer flink aan de bak, ging gister wel stuk beter, ben benieuwd hoe het vandaag gaat!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:12

Gefeliciteeeeerd :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:14

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:16

Gefeliciteerd!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:17

Gefeliciteerd Splinter :D

Ben heel benieuwd Urselin!!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:21

Doen jullie de shred ook wel eens 2x per dag? (Ik heb het idee bij mij dat er na 4 dagen nog weinig is gebeurd... :-( )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:21

Ik shred wel eens twee keer op een dag, ligt er puur aan of ik er tijd en energie voor heb.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:23

In de grotere zwembaden bij ons in de buurt komt ook wel wat jonger publiek, maar omdat het bad voor mij ook nog eens verwarmd moet zijn blijf ik bij 1 bepaald zwembadje zitten. En daar is het publiek gewoon oud, is ook een heel kleinschalig clubje ...

Happy B-Day Splinter! 30 is toch mooi :D

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:28

Gefeliciteerd Splinter

Dag 15 gelukt :)

Nu als speer naar stal en daarna werken...

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:29

Zou het zin hebben om twee keer te shredden?
Zou je dan sowieso niet beter iets anders kunnen doen om je spieren op een andere manier te prikkelen?
Hoop dat raponsje dit weet want als het wel zou werken dan ga ik
Ook tijd proberen vrij te maken om twee keer te shredden

En splinter, van harte!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:32

Pff gister niet kunnen shredden... weer ontzettend last van mn darmen de laatste dagen. Compleet opgeblazen, lijk wel 7 maanden zwanger en zoveel kramp. Dan is het echt niet te doen. Hoop dat het vanavond beter gaat, maar voorlopig wandelen mn darmen nog alle kanten op

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:38

Het was niet als vervelende opmerking bedoeld hoor, over het aquajoggen tussen de oude dames.
Hoop niet dat ik nu iemand tegen de schenen heb getrapt -O-
Ik hoor ook regelmatig van jongere mensen dat ze het heerlijk vinden om dit te doen. Ik heb zelfs ook overwogen om binnenkort te beginnen met baantjes trekken in het zwembad. Maar daar komt het nu gewoon niet van. Dus is het shredden een mooi alternatief. :)