Na een drukke werkdag les 26 gelopen. Het laatste blok was pittig, hartslag bleef onder de 160 maar kreeg wat last van de buik en kreeg de ene been zowat niet voor de ander. En volgende week zou ik dan de 5km moeten kunnen lopen, dat wordt nog een uitdaging
. Het valt me op dat de spierpijn in de kuiten ook weer toeneemt, maar stiekem wel blij dat ik doorzet en dit al heb bereikt. Gezien mijn rug problemen al een klein wonder.
Wel veel zwaarder dan ik verwacht had en verschrikkelijk koud (veel mensen hadden onderkoeling), maar het lopen zelf ging me goed af en ik heb alle obstakels overwonnen, al dan niet met hulp van sterke mannen haha. Ik ben erg blij dat ik het gedaan heb, maar ik vind het eigenlijk te gevaarlijk om nog een keer te doen, dus nu richt ik meer weer op "gewoon" hardlopen.
Maar binnen het klassement wel hoog geeindigd dus het lag denk ik meer aan het terrein dan aan mij.
Nu wel rustig aan doen he! Ik zou zelfs nog even rust nemen nadat je geen pijn meer hebt, voordat je te vroeg begint en dan straks nog langer niks kan doen. Heb je een orto of een sportarts die je daarmee begeleidt?
Heb ik ook, maar een man van mijn loopgroep ook en die loopt tijden waar ik alleen maar van kan dromen. Aanleg helpt ook, en met de jaren word je ook sneller, roept iedereen om me heen.
jammer!
jee wat gat het hier hard zeg!!