[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:58

Escada schreef:
@ Superpony, ik heb 2 tattoo's. 1 laten zetten bij Tattoo Jennie in Soest en 1 bij Dick de Wit in Utrecht.
Ik zou mijn volgende tattoo zeker weer bij Tattoo Jennie laten zetten, echt een topvrouw! Goed in der werk, strakke lijnen, en paardjes aan huis dus je hebt wat over te kletsen :D Ook qua prijzen is ze niet duur, je hebt echt waar voor je geld :j

Oke, thanx! Heb je foto? En valt die andere dan ook echt tegen of is het ook een gevoel waar je wer liever heen zal gaan?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:14

Die andere in Utrecht vond ik niet zulke aardige mensen, en ook de letters zijn uitgelopen helaas.

De pink ribbon vlinder is van Tattoo Jennie
Helaas nu even geen duidelijke foto

Afbeelding

superpony

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:16

Haha, ben je die nu ter plekke zo gaan maken? Idd beetje moeilijk te zien, maar zal eens zoeken en kijken.

Jammer van de letters. Het hoeft niet te gebeuren, maar materiaal keuze lijkt me wel heel belangrijk daarbij.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:18

Fleur schreef:
superpony schreef:
Die zag ik al voorbij komen. En begrijp me niet verkeerd, voor een goede tattoo die je hele leven zit willen we best rijden. Maar meestal blijft het niet bij 1x. Je gaat eens overleggen en afspraak maken, dan kom je voor het werk zelf en soms nog een keer terug. Dat zijn toch wat ritten die kant op.

Ik kom uit Rotterdam en ben dus ook bij Joy geweest. We hebben eigenlijk al het 'voorwerk' per mail gedaan, dus afspraak maken, uitleg over wat ik wilde en waar en de rest hebben we maandag afgehandeld. Toen ik daar kwam had ze al een ontwerp klaar, dat hebben we dan samen besproken. Nu was ik in één keer tevreden, dus dat was makkelijk, maar er was genoeg tijd om nog dingen aan te passen als dat nodig was geweest. En daarna is ie gelijk gezet. Eén ritje was dus genoeg :) Bijwerken wordt wel eventueel een extra rit.
Het was mijn eerste dus ik weet niet hoe anderen werken, maar ik denk dat er vaak wel een mouw aan te passen valt als je met grote afstanden zit.

Sterker nog, ik heb vanuit België mijn tattoo geregeld die ik in Canada heb laten zetten :P Ik verhuisde einde augustus naar Vancouver en had begin juli contact opgenomen met een tattoo artist daar. Uitgelegd wat ik wilde, afbeeldingen en tekst doorgemaild met duidelijke beschrijving. Eens ik daar was via de telefoon een afspraak gemaakt en kon dezelfde week al terecht, en hij had ook meteen het ontwerp klaar. Nog wat kleine dingetjes aangepast en toen heb ik hem ook meteen laten zetten.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:22

superpony, Joy is niet zo ver hoor vanuit Ermelo. Is maar een uurtje en 10 minuten.

Escade, jammer dat de letters zijn uitgelopen -O-

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:26

Maar waar wij zijn geweest tot nu en wat ik lees op diverse sites of als je belt te horen krijgt, is echt langskomen voor afspraak, tekening bespreken en aanbetalen.

@Yasmine, gaaf, hoe is ie geworden?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:34

Mooi! Ben er nog steeds verliefd op <3
Afbeelding

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:35

Vind nog steeds de letters enorm gaaf, Yasmine! En de teken ook uiteraard.. :j

*kruipt weer in meeleeshoek en denkt weer na over een tattoo :') *

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:37

@Yasmine, ondanks de eenvoud lijkt het me toch een moeilijk plaatje. Maar ziet er netjes uit en always vind ik mooi zo.
Canada wordt me wel echt te ver. Ben niet zo een vlieg gek, dus liever niet en zeker niet zo lang :) Dan is Friesland of Groningen beter te doen, haha

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 01:59

@ superpony, wat vaag inderdaad dat hij ondertussen niet schoonmaakte...
Dat is net zoiets als schrijven zonder pen :+
snap best dat je het vertrouwen dan een beetje kwijt ben!
Ik weet nog wel een goede tattooeerder maar die zit in omgeving sassenheim,

@ yasmine, wauw gaaf! Klein, maar krachtig!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 03:02

Hij maakt wel schoon, maar ik denk als ik het vergelijk niet vaak genoeg, waardoor er teveel verf op zijn werk zat en je het dan niet goed genoeg ziet. Maar dat is mijn theorie. Ik moest bij deze man liggen voor mijn onderarm en niet bewegen, dus zag niet alles.

De eerste tattoo die ik heb laten zetten vind ik ook niet goed en zit op mijn schouderblad, dus heb daar weinig van gezien. Wil die laten coveren of hoe je dat schrijft? Het plaatje wat er zit wil ik correct op een andere plek.

Bij mijn man op zijn onderarm zijn de letter lelijk gedaan, maar denk dat een goede artist daar misschien nog wel wat aan kan doen.Of hij moet het plaatje in laten kleuren en de naam ergens anders doen, dat kan evt ook, maar is wel jammer.....
Letters zijn niet zo klein dat het niet te doen was qua details.
We hebben beiden ringtattoos. Die van mij is goed, die van hem op enkele plekjes niet. Zelfs niet na herhalen. Op zich een simpele tattoo en die van mij is bijna 100% oke

Mijn onderarm moeten lijntjes rechtgetrokken en evt nog keertje netjes ingekleurd en met schaduw iets bijgewerkt.

Dan nog hebben we beide andere wensen. Dan wil ik niet weer achteraf bijwerken of iets niet 100% oke vinden, dat is zonde.

Ik ga morgen achter de tips die genoemd zijn aan. Even eerst wat sites bekijken zover die er zijn. En dan eens contact leggen.

Kent iemand trouwens tattoo Joey? Die zit op fb en laat wel steeds mooie werkjes zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:44

Superpony ga eens kijken bij Kynst in Deventer! Echt een supergoede nette shop met echt goede artiesten!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:03

orry maar superpony je hebt dus sowieso 3 tattoo's waar je niet tevreden over bent?
Dan vind ik zelf persoonlijk dat het bij je eigen oriëntatie ook is mis gegaan. Oké als het je een keer overkomt dat je naar een mindere shop gaat, als eerste keer omdat je je niet goed hebt ingelezen, daar kan ik nog inkomen. Maar 3x? Je zegt dat je naar vrienden hebt geluisterd, maar natuurlijk verwacht niet iedereen hetzelfde van een tattoo. Als ik vraag welke shops mijn vrienden aanraden heb ik er sowieso 3 bij zitten waarvan ik het werk om te janken vind.
Sowieso voorde volgende keer, laat niets zetten bij iemand die in z'n portfolio goede en minder goede dingen heeft zitten. Dan heb je altijd meer kans dat die van jouw de minder goede wordt. Bij heel veel shops kun je wel via de mail een afspraak maken, echter kan ik me voorstellen dat ze hier niet zo happig op zijn als je iets heel groots laat zetten waar dus veel teken uren in zitten.

Ik ga zaterdag er ook weer een laten zetten en ik heb de beste man nog nooit in het echt gesproken. Voorbeelden heb ik opgestuurd en hij heeft een globaal opzetje gemaakt (tekst met waterdruppels/aquarel effect) en zaterdag gaan we alles goed afstemmen zoals ik wil omdat ik dat makkelijker vind.

Het is niet aanvallend bedoeld, misschien ben je wel super super super kritisch, daarom ben ik ook wel benieuwd naar je tattoo's?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:24

Ja, snap ik. Maar de eerste is een jaar of 12 geleden en toen woonden we ergens anders. Was de eerste dus idd op vrienden af gegaan die meer tattoos hadden.

2e is oke en netjes. Is een kleine ringtattoo. Daar dus een grotere laten zetten, omdat de eerste netjes was en we goed geholpen zijn.
Ik heb de portfolio bekeken en vond niet alles mooi zoals ik het zou willen. daarover gehad, maar mensen om me heen zeiden dat hij het wel netjes deed, alle tijd nam, hygienisch werkt etc.
Daar ook gezegd dat hij netjes moet. Eerste dus gelukt. Bij 2e besproken en zeiden ze daar ook dat mensen zelf met hun plaatje komen en hij niet altijd doortekend op een ontwerp etc.

De ringtattoo van mijn man was minder, maar is overgedaan. Zou aan zijn werkhanden liggen, dus geloofden we wel.
Toen mijn onderarm was gedaan, zat er nog erg veel verf op en zag je de lijnen nog niet helemaal. Hij deed veel pijn de eerste week.Goed vet gehouden etc.
Mijn man in vertrouwen ook een tattoo laten zetten en daar zag ik wel direct dat het niet netjes was.

Toen mijn tattoo kritisch gaan bekijken en steeds meer gaan zien, toen hij genezen was.

Ben dus nu idd heel huiverig. Wil over de eerste iets heen laten zetten wat goed te doen is. Wat er zit wil ik netjes op een andere plek. Daarnaast heb ik nog 2 ontwerpen klaarliggen, maar nog geen plek bedacht waar die gaan komen.
Man wil zijn onderarm laten bewerken en heeft nog 2 ontwerpen.

Het is ook zo dat ik met de allereerste minder op de details heb geleten en nu meer heb gezien, mede dankzij internet. Ben misschien ouderwets, maar 12 jaar terug zat ik nog niet zoveel op internet.

@Skippy, site bekeken en hun werk. Pittig werk zit ertussen. Maar wel heel netjes zo te zien, thanx!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:37

Ik ben ook wel benieuwd naar een foto superpony. Ik heb de mijne in Engeland laten zetten, ook niet echt dicht bij huis.

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:24

goedemorgen,

Ik lees al een poosje stilletjes mee, en dacht laat ik nu ook mijn tattoos met jullie delen, zeker nu mijn nieuwe afspraak staat :-)
Beetje achtergrond: al heeeeel lang wilde ik een tattoo maar durfde nooit (mega angst voor naalden). Maar vorig jaar toch de stap gezet en vorig jaar zomer 2 tattoos laten zetten (tja als je al zo lang gewacht hebt dan heb je inmiddels wel al een paar ideeen ;-) )
Ben super blij met het resultaat. Pijn en nazorg viel me allemaal heel erg mee. Daarbij ben ik elke dag dat ik ze zie nog steeds zo blij ermee dat ik na 2 maanden al besloten had dat ik er ngo een wilde, maar dan op de plaats die ik eignelijk wilde: mijn voet.
Op aanraaden van kennissen en tatoeerder speciaal voor mijn eerste niet mijn voet gekozen omdat dat nogal pijnljik is. Dus afspraak voor mijn volgende tattoo staat al : 16 juli :D
hier dan mijn plaatjes
op mijn linker schouder, combi van cherryblossom en gekrulde lijnen
Afbeelding
en op mijn rechterschouderblad een kersje
Afbeelding

het is kleur maar ben er super blij mee. Op mijn voet komt een soort gelijke als op mijn linkershouder, dus de cherryblossom in dezelfde kleuren en stijl.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:26

Leun, schitterend die op je linkerschouder. Erg mooi.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:53

Gaaf Leun !!!

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:03

Mijn tattoo en die van mijn moeder zijn ook gezet bij tattoo jennie in soest :D
Op aanraden van Escada hier.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:38

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een tattoo van een parel? Ik heb (alweer :') ) een nieuw idee, maar ik vraag me af of het mogelijk is om die echte parel -glans in een tatto te krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:25

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:36

Wauw, vraag me af hoe dat er uit ziet in een tattoo :))

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:58

Hallo ik meld me even hier :)

Een vriend van me heeft eindelijk een tattoo shop geopend wat meer in de buurt zit :) en krijg ik van hem voor me 18 e verjaardag ( april) een tattoo, binnekort ga ik even langs voor ontwerp.

Nu wil ik iets van me pony . Waarschijnlijk word het een silouhet met zijn naam , of alleen zijn naam
Maar daarbij wil ik graag een quote dat op ons slaat .maar kan maar niks goed vinden.

Pony is als kneusje bij me gekomen met zijn 250 a 300 kg en ondr de littekens en bang als wat. Ik heb hem opgeknapt en kan nu alles met hem en gaan we voor elkaar door het vuur. Hier zoek ik een mooie quote bij

No hour of life is wasted that is spent in the saddle. ~Winston Churchill dit vind ik wel een mooie maar niet op ons helemaal slaan ...

Help :) ?

Bentleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:53

@Ravvie: A horse will cross any bridge you build, as long as the first one is from him to you. Vind ik een hele mooie

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:19

Nou, Kynst en Jennie bekeken, maar ziet er beiden goed uit, dus thanx dames! Ga eens contact opnemen.

@Leun, die vind ik beiden mooi!