[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:16

Ik wil in de zomer ook weer richting blond, maar dan wel een donkerblonde kleur. Een 7 tint en er zit nu een 6 tint in. In principe maar 1 tint lichter, dus hoop dat dat wel lukt. Maar laat me sowieso goed adviseren door de kapper :)
Meestal vervaagd het bij mij toch wel, omdat ik altijd heel lichtblond heb geverfd.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:41

Moeilijk om een echt duidelijke foto te maken maar heb gisteren een poging gedaan tot mijn haar ombre te verven en vind het best aardig gelukt, ben er blij mee! :D Foto's zijn gemaakt met mijn telefoon en dus niet erg duidelijk maar het geeft een beeld.

AfbeeldingAfbeelding

Benieuwd hoe jullie het vinden!

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:30

net ben ik lekker naaar de kapper geweest voor mijn haar te kleuren voor 10 wasbeurten (denk dat er wel langer in blijft) rood :j
hier een foto'tje
Afbeelding

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:41

Beiden hierboven erg leuk!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:12

Staat jullie erg goed, meiden! :j

Ik vind dit een prachtige haarkleur!
Afbeelding
Wat zou het zijn? Donker goudblond denk ik?

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:55

Ik had ook een vraagje want ik wil mijn haar verven en ik heb dus op internet die kleur geprobeerd op mijn foto wat vinden jullie hiervan? Zal ik het zo verven of niet?
Afbeelding

En dit is die haarkleur bij iemand anders:
Afbeelding

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:00

bellamy97 schreef:
Ik had ook een vraagje want ik wil mijn haar verven en ik heb dus op internet die kleur geprobeerd op mijn foto wat vinden jullie hiervan? Zal ik het zo verven of niet?
[ Afbeelding ]

En dit is die haarkleur bij iemand anders:
[ Afbeelding ]

ik vind het bij jou erg gaaf staan hoor!

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:00

Dankje :D Hoop dat het na mijn kapper bezoek er ook zo uitziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:00

Ik wil mijn haar ook weer eens een ander kleurtje geven.
Ben van nature peper-en-zout blond, daarna overgegaan op bruin, donkerbruin, roodbruin en nu rood (c'est moi http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6449_n.jpg) .

Ik heb alleen géén idee. Ik zit eraan te denken het voor de grap eens lichtbruin te doen, maar weet niet of dat staat.
Iemand suggesties? (Geen andere onnatuurlijke kleuren dan roodtinten, dus niet blauw/paars/groen/weetikveel :') )

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:05

Davinia_ schreef:
Staat jullie erg goed, meiden! :j

Ik vind dit een prachtige haarkleur!
[ Afbeelding ]
Wat zou het zijn? Donker goudblond denk ik?

Zoiets heb ik zelf ook, dat is inderdaad donker goudblond. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:19

Dank je, Sem! Dan wordt dat mijn volgende kleur over een maandje :D

Bellamy97; ik denk dat het jou ook heel goed zal staan. Op die foto ziet het er goed uit!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:06

:wave:,

Een tijdje geleden heb ik m'n haar ombre geverfd, maar nu moet ik het toch echt maar weer eens gaan knippen, m'n dode punten kunnen echt niet meer. Maar goed, dan moet dus al het blond eraf (het zit niet zo hoog), en aangezien ik niet echt model erin heb kan ik dat best zelf (of ik laat m'n moeder het doen). Nu wil ik het daarna eigenlijk meteen weer ombre verven, maar dit keer iets hoger/duidelijker :) Vorige keer had ik het gewoon geblondeerd, nu heb ik zo'n Wild Ombrés kit van L'Oréal gekocht, met zo'n borsteltje. Vorige keer heb ik het in verschillende delen gedaan (onderste deel lang, toen voordat ik het uitspoelde ook nog iets hoger gedaan, enzovoorts, zodat het geleidelijk overliep). Bij deze kit staat dat het maar één keer hoeft, maar bij het model op de verpakking vind ik de overgang ook niet mooi:

Afbeelding

Kan ik het dan het beste weer zo doen als vorige keer, dus steeds iets hoger? En kan ik er het beste wel gewoon aluminiumfolie omheen doen, ook al staat dat niet op de verpakking?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:13

Ik begon wel met de punten 10 minuten eerder, maar je ziet er weinig van. Sowieso heb ik alles bijna dubbel zo lang in laten trekken, maar op een gegeven moment word het ook niet meer lichter. Vandaar dat je het verschil tussen de punten en de rest van het lichte vrijwel niet ziet. Misschien als je er in de punten op het einde nog wat verf toevoegt, dat je wel meer verschil ziet? Of je aan de inwerktijden houden :P
Heb er geen aluminiumfolie over gedaan, was ook niet echt in mij opgekomen om dat te doen eigenlijk. Bij mij zit het iets te hoog, had er even geen rekening mee gehouden dat mijn haar nog op zou krullen. Vind het bij de kaaklijn het mooiste.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:22

Ik heb vorige keer echt vier lagen of zo gedaan, was echt heel veel werk maar het loopt op zich wel mooier over nu :') Hmmm, ik weet niet.
Ik wil het denk ik zo, als ik het blonde er nu af knip is het ook ongeveer zo lang, en dit lijkt me niet zo'n moeilijk model om zelf te knippen haha:

Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:28

wouw hierboven is echt heel mooi!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:36

Is t niet mogelijk om eerst het hele stuk te verven en dan niet zo lang in laten trekken en dat uitspoelen en daarna de punten nog een keer te verven zodat dat lichter wordt? Of is dat niet mogelijk? :+

Of dat je eerst de punten verft in laat trekken en dan nog een stuk daarboven verft en even in laten trekken en dan uitspoelen?

Mooiste is natuurlijk als je het geleidelijk over kan laten gaan.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:39

Die foto hierboven is erg mooi! Zoiets wilde ik dus ook, maar dat werd iets minder geleidelijk :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:39

Mooi hierboven! Alleen de puntjes zien er een beetje dof/dood uit, of valt dat mee?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:40

Dat laatste heb ik inderdaad ook aan gedacht, is wel het makkelijkst natuurlijk :P Weet alleen niet of dat kan.
Vorige keer heb ik het zeg maar eerst in de punten gedaan, half uur in laten trekken, vervolgens ook iets hoger gedaan (maar punten niet uitgespoeld), na een tijdje weer iets hoger, enzovoorts. Dan loopt het heel mooi over, maar is wel ontzettend veel werk :')

Punten op die foto lijken inderdaad een beetje dood ja.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 16:41

Is het misschien niet mooier om eerste je haar te verven, er rekening mee houdend dat er een stuk afgaat, en dan knippen? Merk dat mijn punten nu ook iets doder zijn, dan knip je dat er meteen weer af :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:07

Als je met dat kammetje van de punten naar je haarwortel werkt ipv van boven naar beneden, dan zou het ook moeten werken. Want dan zit er onderaan meer bleek/verf dan bovenaan :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:40

Wat yasmine zegt idd :j en dan zou je ook nog je 'overgang' pas wat later omhoog kunnen kammen zodat het minder oplicht.
Ik zou trouwens ook eerst verven en dan knippen anders zijn je pas geknipte punten ook alweer bijna dood.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:26

Ik heb het ook met de ombre kit gedaan en wel in meerdere delen. Eerst punten, wachten, beetje omhoog, wachten enzovoorts. Toen uitgespoeld en daarna vond ik het nog niet duidelijk genoeg dus toen heb ik weer wat in de punten gedaan en dat in laten werken en weer uitgespoeld. Nu ben ik heel tevreden!

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:19

Hoi allemaal! :)
Ik zit erover te denken om mijn haar te verven, maar ik weet niet echt wat voor kleur..
Hebben jullie misschien een idee? Mijn normale haarkleur is rood, heb een link van een foto erbij gezet.

http://i49.tinypic.com/2q3dusw.png

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:23

Hee :) ik kom even voorbij
Kijken jullie Hollywood heights ? Ik vind dus dat kapsel van Loren(Brittany underwood) heel leuk in het begin van de serie, maar ik weet niet of het mij zou staan
Loren:
Afbeelding

Ik :
Afbeelding
Kon geen betere foto vinden :)