_Nelleke_ schreef:Welke kleur ogen heb je?
Je kunt sowieso natuurlijk veel doen met huidproducten.
Verder lijken met minafwijking je ogen kleiner dan ze daadwerkelijk zijn. Dit kun je met oogmakeup corrigeren. Waarom staat shimmer je niet? Je kunt natuurlijk wel een hoop doen met een goed nude palette en niet al te heftige kleuren.
Ze zijn donkergroen maar iedereen denkt dat ze bruin zijn :p Dus wat dat betreft heb ik al een goede kleur montuur gekozen!
Hm, ik vind shimmer niet echt mooi bij mij. Het word heel rommelig en m'n ogen worden er kleiner van heb ik het idee. Vind matte oogschaduwkleuren ook veel natuurlijker staan, ik hou juist van die natuurlijk uitziende make up looks en shimmer past daar niet altijd bij
Hoewel ik wel 1 hele mooie shimmer kleur heb van Catrice, Plum up the Jam 
Loose schreef:Suus: Ik volg je.

arizonagreen: Mooi hoor!

Maar draag jij elke dag nepwimpers?
Leverage: Jammer dat ik geen Pools (?) kan

, maar die metamorfoses die ze erop heeft zien er wel leuk uit.

En ook mooie looks.
Jammer he? Kwam laatst ook een hele mooie duitse tegen, maar ben die link kwijt..
Suus___ schreef:Thanks loose!
Zodra ik thuis ben ga ik een paar looks maken dan kan ik wat vaker een post online zetten.. ben hier erg beperkt

Ik keek net even op je blog maar ik kreeg een foutmelding
Maar na een paar keer verversen deed ie 't weer.
Djilna schreef:Ik vind Oman ook zulke mooie tuturials doen, alleen heeft ze soms een wat aparte volgorde van opmaken. Ene keer wel eerst basis, andere keer al de volledige ooglook klaar en dan de rest van het gezicht zelfs nog in de primer enzo
http://www.youtube.com/user/makeupbyemanMooie spullen zie ik weer voorbij komen, wordt je hebberig van

Heb zelf vrijdag een paar Zoeva kwasten besteld (Buffer, concealer, cream shader en stippling) en de Mineral Highlighter (Summer Light)
Ben benieuwd! Ben iig erg weg van mijn MAC highlighter

Ik doe zelf altijd eerst mijn ogen, dan foundation en dan de poeders. Met m'n ogen ben ik het langste bezig dus die doe ik als eerste. Foundation en poeders heb ik er zo op zitten :p
Maakt idd erg mooie looks!
Ik wil eigenlijk een kwastenset van Zoeva bestelllen voor kerst.