Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:16

Ik vind Oman ook zulke mooie tuturials doen, alleen heeft ze soms een wat aparte volgorde van opmaken. Ene keer wel eerst basis, andere keer al de volledige ooglook klaar en dan de rest van het gezicht zelfs nog in de primer enzo :))
http://www.youtube.com/user/makeupbyeman

Mooie spullen zie ik weer voorbij komen, wordt je hebberig van :+

Heb zelf vrijdag een paar Zoeva kwasten besteld (Buffer, concealer, cream shader en stippling) en de Mineral Highlighter (Summer Light)
Ben benieuwd! Ben iig erg weg van mijn MAC highlighter :+:

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:58

Glossi ik heb een dslr ;)
Maar wilde iets op m'n blog zetten dit zijn mobiel foto's

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:24

_Nelleke_ schreef:
Welke kleur ogen heb je?

Je kunt sowieso natuurlijk veel doen met huidproducten.

Verder lijken met minafwijking je ogen kleiner dan ze daadwerkelijk zijn. Dit kun je met oogmakeup corrigeren. Waarom staat shimmer je niet? Je kunt natuurlijk wel een hoop doen met een goed nude palette en niet al te heftige kleuren.

Ze zijn donkergroen maar iedereen denkt dat ze bruin zijn :p Dus wat dat betreft heb ik al een goede kleur montuur gekozen!

Hm, ik vind shimmer niet echt mooi bij mij. Het word heel rommelig en m'n ogen worden er kleiner van heb ik het idee. Vind matte oogschaduwkleuren ook veel natuurlijker staan, ik hou juist van die natuurlijk uitziende make up looks en shimmer past daar niet altijd bij :) Hoewel ik wel 1 hele mooie shimmer kleur heb van Catrice, Plum up the Jam :)

Loose schreef:
Suus: Ik volg je. :D
arizonagreen: Mooi hoor! :) Maar draag jij elke dag nepwimpers?
Leverage: Jammer dat ik geen Pools (?) kan :+ , maar die metamorfoses die ze erop heeft zien er wel leuk uit. :j En ook mooie looks.

Jammer he? Kwam laatst ook een hele mooie duitse tegen, maar ben die link kwijt..

Suus___ schreef:
Thanks loose!
Zodra ik thuis ben ga ik een paar looks maken dan kan ik wat vaker een post online zetten.. ben hier erg beperkt :=

Ik keek net even op je blog maar ik kreeg een foutmelding -O- Maar na een paar keer verversen deed ie 't weer.

Djilna schreef:
Ik vind Oman ook zulke mooie tuturials doen, alleen heeft ze soms een wat aparte volgorde van opmaken. Ene keer wel eerst basis, andere keer al de volledige ooglook klaar en dan de rest van het gezicht zelfs nog in de primer enzo :))
http://www.youtube.com/user/makeupbyeman

Mooie spullen zie ik weer voorbij komen, wordt je hebberig van :+

Heb zelf vrijdag een paar Zoeva kwasten besteld (Buffer, concealer, cream shader en stippling) en de Mineral Highlighter (Summer Light)
Ben benieuwd! Ben iig erg weg van mijn MAC highlighter :+:

Ik doe zelf altijd eerst mijn ogen, dan foundation en dan de poeders. Met m'n ogen ben ik het langste bezig dus die doe ik als eerste. Foundation en poeders heb ik er zo op zitten :p

Maakt idd erg mooie looks! :) Ik wil eigenlijk een kwastenset van Zoeva bestelllen voor kerst.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:35

Ik doe mijn ogen idd ook als eerste. Ook vanwege fall-out enzo.
Suus ik vind je blog leuk, hij staat bij mij in het mapje 'Leuke sites' :D.

Heb zelf alweer een tijdje niks gekocht. Wel weer een foundation herontdekt, de Maybelline Superstay 24H. Die is normaal iets te donker voor mij maar nu in de zomer kan hij perfect.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:01

Thanks plien :D

Oman heeft mooie looks, en de ideale ogen man zou een moord doen voor die oog vorm :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:07

Nou idd! :D Ik ben zo jaloers op sommige meiden, klinkt heel gek maar vooral op hun gezichtsvorm. Mijn gezicht is lang en breed. Zegmaar een uitgerekt vierkant :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:13

Ik lees hier al heel lang mee, maar ben jaloers op hoe jullie kunnen opmaken! jeetje prachtig!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:31

Dat valt wel mee toch leverage :=

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:33

Lees ook al tijdje mee, maar er is echt niks mis met je gezicht hoor Leverage!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:02

Ik vind 't een behoorlijk lastige vorm van gezicht wbt shapen en blush :+ D'r valt bij mij gewoon niks te shapen, hoeveel ik ook een "vissengezichtje" maak. Ik heb nu wel 'n lijn gevonden die ik aanhoud voor te shapen, maar nu nog een mooie shape blush/bronzer vinden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:06

Heb je een goede voor en zijfoto?
Wellicht kunnen we helpen :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:47

Zo, even geen ooglooks voor mij :\ Denk dat ik allergisch ben voor de wattenschijfjes met olie van de Etos. Met die van de Trekpleister had ik nooit problemen en nu al voor de 2e keer een paar dagen helemaal dikke en gezwollen ogen. Enige overeenkomst was de reinigingspads. Maar had ze al een paar keer gebruikt dus zag eerst geen verband :(
Vandaag voor het eerst weer een beetje normale ogen := Vreselijk zeg! En jeuken!! Niet normaal..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:16

Balen zeg! Ik denk dat je dan idd niet tegen die wattenschijfjes met olie kunt. Misschien kun je morgen calendulan kopen, dat is geschikt voor oa eczeem maar ook voor wondjes. Zorgt ervoor dat de huid sneller heelt.

Ik heb 3 kwasten gekocht :o alvast voor mijn verjaardag (volgende maand :P)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:50

Toch stom dat die van de Trekpleister prima gingen. Heb er 2 gekocht van de Etos dus ga er maar 1 terugbrengen.
Heb nu MSM zalf met oa calendula gesmeerd inderdaad :)

Leuk! Welke?
Ik kreeg vandaag die van Zoeva binnen + die highlighter, Was alleen de wing liner/browbrush vergeten mee te bestellen.. Volgende keer maar!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 07:58

Djilna! Wat vervelend zeg!

Ik ben heel blij met m'n zoeva-kwasten nog steeds. Gebruik ze nu een half jaar, paar keer gewassen ook, zijn nog prima.

rebekka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:13

Hoi bokkers!

Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen, maar ik hop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik nen niet zo creatief met oogschaduw (als ik het gebruik is het het nude palet van catrice). Mono's gebruik ik nooit maar het lijkt me wel heel makkelijk. Ik zoek dus een een budget mono oogschaduw die niet te moeilijk is qua aanbrengen en draagbaar naar school ed.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:32

Djilna, weer van Hakuhodo. Een highlighter kwast (zo een die in een punt loopt), een wenkbrauw kwast en een kwast voor poeder. Ben vooral heel benieuwd naar ee highlighter kwast want die heb ik nog niet. Jij had ook Adored toch? Ben echt heel blij dat ik hem toen gekocht heb.

rebekkaa, Catrice heeft ook mono oogschaduws? Had je daar al bij gekeken of vind jede nude palette niet zo fijn?

rebekka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:35

Ja, ik kijk wel eens bij catrice mono maar die zijn naar mijn mening zo fel!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:54

Ik zal van de week 'ns goeie foto's maken!

Mijn favo Catrice mono combie is op dit moment Oops Nude did it again en Starlight Expresso :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:16

Glossi schreef:
Djilna, weer van Hakuhodo. Een highlighter kwast (zo een die in een punt loopt), een wenkbrauw kwast en een kwast voor poeder. Ben vooral heel benieuwd naar ee highlighter kwast want die heb ik nog niet. Jij had ook Adored toch? Ben echt heel blij dat ik hem toen gekocht heb.

rebekkaa, Catrice heeft ook mono oogschaduws? Had je daar al bij gekeken of vind jede nude palette niet zo fijn?

Hakuhodu, had je daar nog een linkje van? Weet nog dat die van vorige keer er zo zacht eruit zag!

Ja ik heb de Adored :j En nu dus ook de Summer Light mineral highlighter van Zoeva.
Heb ze gisteren beide even getest, de Adored blijft favoriet :D :+: Maar die van Zoeva is ook een fijne.
Dit was mijn aankoop:
Buffer: http://www.zoeva-shop.de/en/104-buffer/a-8000106/
Petit Stippling: http://www.zoeva-shop.de/en/122-petit-s ... a-8000114/
Concealer Buffer: http://www.zoeva-shop.de/en/142-conceal ... a-8000120/
Soft concealer: http://www.zoeva-shop.de/en/144-soft-co ... a-8000121/
Cream shader: http://www.zoeva-shop.de/en/233-cream-shader/a-8000133/
En de highlighter dus: http://www.zoeva-shop.de/en/mineral-hig ... a-8000344/

En deze wil ik nog:
Wing liner (ook voor wenkbrauw) http://www.zoeva-shop.de/en/317-wing-liner/a-8000141/
En vast nog wel 1 tzt ;)
Ze hebben ook sets, maar dat was iets te groot bedrag in 1x (Complete Set of Face set)

Bij Zoeva heb ik die Petit Stippling gekocht voor creme blush en (eigenlijk vloeibare) highlighter, fijn ding ook.
Jij bedoelt denk ik meer zoiets?
http://www.zoeva-shop.de/de/101-luxe-fa ... a-8000104/
Die wil ik misschien volgende keer ook ja..

Ik heb weer genoeg Essopunten bij elkaar voor een Bijenkorf waardebon van 20 euro (haal meestal de Douglas van 10), ga denk ik iets voor mezelf van MAC halen *\o/*

Rebekkaa, er is zoveel aan monokleuren :D Bijna elk merk heeft ze idd.
Draagbaar is een breed begrip. Wil je naturel kleuren (nude/bruintinten) of mag het ook kleur zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:03

Nog een vraagje voor jullie als make-up experts, welke vloeibare eyeliner is nou echt goed en niet duur?
De mijne gaat er echt snel af, ook als ik eerst oogschaduw op doe, als je 1x veegt gaat het er direct al stukje voor beetje af, echt heel itritant.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:07

Catrice Liquid Liner! Blijft zitten als een muur, ik heb de waterproef versie. Bij mij brokkelt ie in stukjes af als ik hem eraf haal met m'n makeup doekjes :')

En de Catrice Gel Liner is ook super, helaas is die uit het assortiment dus weet niet of je hem nog ergens kan krijgen.. Heb van de week nog de zwarte kunnen kopen voor 1 euro :D

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:09

Rimmel Glam'Eyes vind ik heel fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:14

Oke, zijn die gewoon te koop bij kruidvat ?

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:20

Ik heb de mijne gehaald bij de Etos, maar ben tamelijk zeker dat Kruidvat ze ook heeft..