sadekeshia schreef:nou eigenlijk, als ik de ''normale'' vloeibare make up op doe, maar wel gewoon van een goed merk, van maybelline of loreal ofzo. dan de dagen erna heb ik veel meer mee eters en ziet het er gewoon minder egaal uit. en dan moet ik vaak vaker schoonmaken omdat het vetter is.
Dat komt omdat dat foundations zijn met olie erin. Je zou eens een foundation moeten proberen die op waterbasis is. Een concealer als foundation gebruiken is ook niet echt een goed idee. Concealer is veel dikker en sluit de huid meer af, daarom gebruik je concealer altijd op kleine plekjes en niet voor het hele gezicht. Maar als dat voor jou prima werkt.. dan maakt het voor jou niet zoveel uit. Maar als je een gevoelige huid hebt is het niet verstandig. Net als foundations op olie basis. Schoon maken doe je altijd in de morgen en in de avond met een milde reiniging. Vaker dan 2x schoonmaken hoeft niet.
Mijn huid is ook weer heel onrustig. Gebruik geen nieuwe producten (naja wel een serum maar mijn huid was daarvoor al onrustig) Heb echt grote ontstekingen gehad en nu weer allemaal pigmentvlekjes/littekens. Mijn moeder heeft vanmiddag Clinique even better dark spot corector serum voor mij besteld. Kwam deze revieuw tegen: http://xmayaarix.blogspot.nl/2010/09/pr ... etter.html Als hij bij mij ook zo goed werkt ben ik meer dan tevreden