Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije__

Re: Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:09

Bren.. toen ik gister een filmpje op youtube zag over een navel piercing laten zetten trok ik al wit weg :o ik had nog bij een tattooshop wat info gevraagd, of ik hem ook kan laten schieten maar dat kan niet meer tegenwoordig. helaas ;( anders had ik het wss wel gedurft. maarja ik moet het gewoon doen haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:12

Oooh lekker druiven! Die moet ik ook weer eens kopen :)

Brennie wanneer ben je klaar met studeren?

Zo ik ben al actief geweest, hondjes uitgelaten en al een deel van de tuin van onkruid ontdaan, straks nog even grasmaaien en dan vind ik het voor de ochtend wel weer heilig. :+

Diana, ik pb je mijn mail adres, ben wel benieuwd.
Je hebt een netjes sportschema!

Marije, ik heb een tongpiercing, een labret en een surface (onder mn navel ipv erin) gehad. Alle 3 de keren ging ik bijna van mijn stokje :+ De tongpiercing voelde ik niet eens, de labret was net alsof je een prik kreeg en de surface was een werkelijke hel, zo'n pijn (maar die ging ook door dik en stug vel).
Ik dacht elke keer weer, het zijn maar 5 minuten die het beroerd maken, daarna heb je er veeeeeel langer plezier van.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:13

Diana_Mabel schreef:
Ja ik ga door met herbalife in elk geval tot ik mijn streefgewicht heb bereikt en daarna hou ik de shake erin als ontbijt ik vind het een heerlijk drinkontbijtje. Ik heb ook veel recepten die het net een cocktail maken zalig!

Op het moment weeg ik 86,2 kilo en ik begon met ruim 91 geloof ik ik wil in elk geval naar de 74 toe en het liefste wil ik 69 wegen net onder de magische 70 grens :) dat heb ik gewogen in 2004 en ik voelde me er heel goed bij. Voor mijn eerste zwangerschap was dat echter al opgelopen naar 74 :(

Ik las een sportschema van duke dus ik plaats de mijne ook even.

Maandag: hardlopen
Dinsdag: fietsen naar het werk (houten-utrecht)
Woensdag rustdag
Donderdag: fietsen naar het werk en jazzballet (bijna zomerstop dan ga ik hardlopen)
Vrijdag: naar stal bij mooi weer op de fiets soms paardrijden
Zaterdag: hardlopen
Zondag: naar stal op de fiets en soms paardrijden

Ik heb ook wat infor over de drang naar zoetig heid het is een chemisch proses in je lichaam voor de liefhebber kan ik het mailen.

Ik ben wel benieuwd naar die info en naar een paar van die lekkere recepten! :9

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:16

Je hebt helemaal gelijk Anna, alleen ben ik al als de dood voor tandarts prikken := en ook met oorbellen schieten viel ik haast flauw.. ik kan gewoon niet tegen prikken dat is wel duidelijk.. ik moet gewoon nog even moed verzamelen :o

goed dat je al zo actief bent geweest!

voor mij niet veel activiteit vandaag, heb ontzettend veel spierpijn overal en zit tot laat op school.. morgen weer!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:30

Ik kan ook niet tegen verdovingsprikken hoor :=

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:34

De info is van herbalife die hebben er suplementen voor dat wil ik niet opdringen vandaar.

Ik heb wel een stukje algemene info:

bijna iedereen wel erg gehecht is aan zoet! Als je het even niet meer ziet zitten, je houdt het even niet meer vol..... of je hebt gewoon ineens zo'n enorme zin in dat stuk chocola, koekje, chipje....... Hoe komt dat nu? Daar kunnen we heel diep op in gaan, maar ik houd het even kort. Op zo’n moment is ons serotonine-niveau laag (ons "gelukshormoon") en koolhydraten zorgen ervoor dat dit niveau weer omhoog gaat. En we ons weer wat blijer voelen.... het lijkt wel een verslaving? Dat klopt maar al te vaak! Hoe kan je dit nu de baas worden? Door het serotonineniveau op een andere manier omhoog te krijgen! Bijvoorbeeld door medicijnen of door voedingssupplementen. Wij richten ons op de voedingssupplementen, wij zijn namelijk geen arts! Daarnaast hebben voedingssupplementen niet de bijwerkingen die medicijnen kunnen hebben.

Serotineverhogende voedinssupplementen:
- Garcinia Cambogia (tropische vrucht) Het fruitzuur werkt verzadigend en serotonine verhogend. (Herbalife heeft dat in de Thermo gele tabletten zitten, zie ook bijlage)
- St. Janskruid (Hypericum) Let hierbij wel op eventueel medicijngebruik!
- Chroom (Heeft Herbalife ook in de Thermo gele tabletten)

brennie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:35

Anna-Jelly schreef:
Brennie wanneer ben je klaar met studeren?

Ik heb morgen mn allerlaatste tentamen, als ik die haal ben ik afgestudeerd! Dus vandaag de laatste dag studeren als het goed is!! Heb zo'n zin in even vakantie, even gewoon een leuke roman lezen ipv mn wetboeken :P

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:39

Diner (470 kcal)
Macaroni met paprikasaus
150 gram macaroni gekookt
75 gram feta verkruimeld
2 gepofte paprika’s
1 tomaat
½ ui
knoflook
water
schaaltje vanillevla mager (150 ml)

Saus: Paprika’s met tomaat, ui, knoflook en water aan de kook brengen, mixen met een staafmixer en op smaak maken met zout en peper.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:59

Gebruik jij die v.suppl.? En werkt het ook? Neemt het de trek in snoep enzo weg?

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:59

Ik slik trouwens inderdaad al een tijdje dagelijks een chroom tabletje en ik kan alles heel goed laten staan. :)

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:00

Ik ga ermee beginnen zodra ik weer bij herbalife kom ik denk volgende week vrijdag.
En misschien van de week al maar ik heb geen tijd om te gaan vrees ik.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:00

Anna-Jelly schreef:
Ik slik trouwens inderdaad al een tijdje dagelijks een chroom tabletje en ik kan alles heel goed laten staan. :)

Goed te horen ik hoop dat het mij ook wat gaat helpen vind het zoooo moeilijk om alles te laten staan.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:02

Ik koop ze gewoon bij de Hema, potje was 6 euro geloof ik, 100 tabletten. :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:03

Ik heb er vooral 's avonds moeite mee. Overdag gaat het prima. Zelfs als ik Romy een chocolaatje of een snoepje geef, kan ik dat makkelijk weerstaan. Alleen 's avonds... dat is mijn zwakke moment. Moet zeggen dat het de laatste twee weken wel beter gaat. Als ik maar wel m'n roseetje of wijntje mag 's avonds. ;) Anders kan ik niet rustig gaan slapen. :P

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:05

Dat heeft een andere naam, Duke _O-

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:06

Vandaag werk ik thuis :) en omdat de kids thuis zijn met hubby ipv van vrijdag ben ik bij mijn moeder gaan zitten.
Ik zit al vanaf 9 uur lekker in de tuin op mijn laptopje:) geen straf.
Straks even een break even shoppen met mams en dan vanavond nog wat werken verspreid de 8 uur gewoon over 24 uur :)

Schema:
O: shake
T: appel
T: reep
L: volkoren broodje met zalm
T; yoghurt
T: salade met huttenkase
D: nasi
T: waterijsje

Beweging: ik hoop vanavond een half uurtje zumba of hardlopen maar moet dan ook nog wat werken

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:09

Het schijnt dat je het zo opbouwt dat je juist savonds gaat snaaien. Overdag regelmatig kleine porties eten houd de suikerspiegel wat constanter en dan heb je minder snaai neiging savonds. Een supplement ondersteunt dit nog eens extra.
Ik ga dan ook naar de hema :) scheelt een hoop.
Gebruiken jullie ook visolie?

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:11

Heb wel een tijdje omega 3-6-9 supplement geslikt maar inmiddels niet meer.
Heerlijk, dat je lekker met je laptopje in de tuin kunt werken!

Ik moet zo even grasmaaien, maar kan er nog niet veel zin voor maken, maar nu is de schaduw er nog dus moet het toch maar even doen anders heb ik mezelf er alleen maar mee.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:32

Zeker heerlijk heb helemaal vakantiegevoel :)

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:38

oeh beebje huilt bij de buren mijn eierstokken gaan tekeer :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:44

Heb een tijdje van die visolie met omega 3-6-9 genomen, maar dus gewoon in olievorm. Vond het zoooo vies... Dus eet maar gewoon echt vis. :D :9
Mams gaat straks naar de visboer en gelijk gevraagd 2 Hollandse nieuwe voor me mee te nemen. :D :9 :9

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:14

Ik durf geen haring te proeven....

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:17

Hoezo niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:33

Marije: Gaat helemaal goedkomen, en geloof me je voelt er amper wat van! Enne, gewoon vragen of ze je de naald niet willen laten zien. Je moet toch liggen bij het zetten, en dan kijk je gewoon omhoog. Komt echt helemaal goed. Ik heb de mijne al 2 keer gezet, waarvan de 2e keer door littekenweefsel heen. Viel echt reuze mee. Ik heb hem overigens laten zetten bij skin a matic. Laatst heb ik ook nog een tongpiercing laten zetten, en hopelijk binnenkort een VCH..

Safiera: Welkom hier! Jij komt uit mijn geboortestad, en ik woon dus niet zo ver van jou vandaan. Wat balen dat je zo ziek bent, en dan ook nog een ongeluk erbij! Jeetje zeg.. Ik ben net van mijn depressie af, ben nu nog in na behandeling. Die eetbuien horen bij de depressie, ik had ze ook en vrat echt vanalles. Vreselijk! Ik ben toen via de GGZ runningtherapie gaan doen, en ik voelde me psychisch erg goed daarbij. Aangezien ik met hardlopen mijn hoofd leeg kan maken. De kilo's die je nu bij komt gaan er dadelijk als je weer goed kunt bewegen zeker wel weer af. Zet hem op meid! Zorg maar eerst dat je van die schijt depressie afkomt, de rest komt echt wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:42

ok meiden, ik zou graag jullie eerlijke mening willen horen.

Zoals jullie weten ben ik behoorlijk wat gewicht kwijt geraakt en ben daar een hele poos mee bezig geweest. Nu was gister mijn schoonma op visite en die vertelde dat mensen aan haar hadden gevraagd of ik anorexia had. Ik was zo akelig mager..

Ik ben 1.70 lang, weeg rond de 63 en 65 kilo het schommelt een beetje. Ik ben nu zo'n 3 maanden op hetzelfde gewicht.

[ITP] Garuna weer eens op de foto, incl. bloopers!
Wat foto's...

Ik heb er dus de hele nacht van wakker gelegen, en daar komt mijn onzekerheid dus weer om de hoek kijken. Ik ben bang dat ik nog steeds een verkeerd zelfbeeld heb, en ik lig me steeds af te vragen of ik echt zo vreselijk er uit zie. Ik vraag dit niet om aandacht te trekken ofzo, ik twijfel gewoon echt.
Ik kan gewoon niet meer eten.. Ze vonden ook dat ik laatst op de familie BBQ verdacht weinig had gegeten namelijk. ;( Ik weet nog precies wat ik toen naar binnen had gewerkt, namelijk 1 worstje en 1 speklap. Een lepel rundvleessalade, 1 lepel komkommer salade, 1 lepel rauwkorst, en 1 lepel brocolisalade. Ik heb geen saus bij het vlees gegeten en geen kruidenboter bij de stokbroodjes die ik heb genomen. Ik heb ongeveer 5 stukjes op denk ik. En daarnaast 3 of 4 glaasjes rose.

Ik zat echt supervol, en kon gewoon niet meer eten. En voor mijn gevoel eet ik zo normaal ook niet verkeerd.
Bah, ik ben er helemaal stuk van. ;( Het is blijkbaar nooit goed, eerst was ik te vet en nu word ik gebombardeerd tot anorexia patient.