ik had nog bij een tattooshop wat info gevraagd, of ik hem ook kan laten schieten maar dat kan niet meer tegenwoordig. helaas
anders had ik het wss wel gedurft. maarja ik moet het gewoon doen haha! Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ik had nog bij een tattooshop wat info gevraagd, of ik hem ook kan laten schieten maar dat kan niet meer tegenwoordig. helaas
anders had ik het wss wel gedurft. maarja ik moet het gewoon doen haha! 

De tongpiercing voelde ik niet eens, de labret was net alsof je een prik kreeg en de surface was een werkelijke hel, zo'n pijn (maar die ging ook door dik en stug vel).Diana_Mabel schreef:Ja ik ga door met herbalife in elk geval tot ik mijn streefgewicht heb bereikt en daarna hou ik de shake erin als ontbijt ik vind het een heerlijk drinkontbijtje. Ik heb ook veel recepten die het net een cocktail maken zalig!
Op het moment weeg ik 86,2 kilo en ik begon met ruim 91 geloof ik ik wil in elk geval naar de 74 toe en het liefste wil ik 69 wegen net onder de magische 70 grensdat heb ik gewogen in 2004 en ik voelde me er heel goed bij. Voor mijn eerste zwangerschap was dat echter al opgelopen naar 74
Ik las een sportschema van duke dus ik plaats de mijne ook even.
Maandag: hardlopen
Dinsdag: fietsen naar het werk (houten-utrecht)
Woensdag rustdag
Donderdag: fietsen naar het werk en jazzballet (bijna zomerstop dan ga ik hardlopen)
Vrijdag: naar stal bij mooi weer op de fiets soms paardrijden
Zaterdag: hardlopen
Zondag: naar stal op de fiets en soms paardrijden
Ik heb ook wat infor over de drang naar zoetig heid het is een chemisch proses in je lichaam voor de liefhebber kan ik het mailen.
en ook met oorbellen schieten viel ik haast flauw.. ik kan gewoon niet tegen prikken dat is wel duidelijk.. ik moet gewoon nog even moed verzamelen
Anders kan ik niet rustig gaan slapen.
en omdat de kids thuis zijn met hubby ipv van vrijdag ben ik bij mijn moeder gaan zitten.
scheelt een hoop.
Ik weet nog precies wat ik toen naar binnen had gewerkt, namelijk 1 worstje en 1 speklap. Een lepel rundvleessalade, 1 lepel komkommer salade, 1 lepel rauwkorst, en 1 lepel brocolisalade. Ik heb geen saus bij het vlees gegeten en geen kruidenboter bij de stokbroodjes die ik heb genomen. Ik heb ongeveer 5 stukjes op denk ik. En daarnaast 3 of 4 glaasjes rose.
Het is blijkbaar nooit goed, eerst was ik te vet en nu word ik gebombardeerd tot anorexia patient.