Thnx allemaal voor de boost!
Ik ga ook zeker niet opgeven, vind het heel raar dat ik dinsdags krijg te horen we gaan proberen het te halen en extra gas erop zetten van de mannelijke ortho. en donderdags heb ik de vrouwelijke ortho (ook mede zijn vrouw) en die zegt weer dat het nog wel zeker een jaar kan gaan duren alles in totaal. 11 maart moet ik weer terug en dan ga ik weer ff iemand aan de tand voelen, vind dit ook geen doen van zaken! Mocht het echt zo zijn dat het augustus gaat worden, dan doen ze maar begin augustus, dan heb ik bijna 7 weken om te herstellen. Ze wist mij ook al te vertellen dat ik binnen 2 weken wel weer kon werken en alles, dacht bij mezelf je weet toch niet precies hoe alles op zijn beloop gaat??? Natuurlijk hoop ik dat alles snel geneest maar ik werk zelf bij de Epplejeck en zie mezelf toch echt niet 2 weken na me operatie alweer op de vloer staan, ben blij als ik dan weer normaal kan eten, laat staan praten! Geen fijn gevoel dus ook bij haar.
Wat fijn dat jij een datum hebt Iris! Ben jaloers! Ben benieuwd hoe het allemaal voor je gaat verlopen