Had om 7 uur Paracetamol en Tramadol genomen en om 12 uur de huisarts gebeld, omdat mijn zus vond dat ik dat moest doen, omdat ik toen huilend op bed lag en moest overgeven.
Maar ik merk dat de drempel om de huisarts of het ziekenhuis te bellen echt heel hoog is.. Dit is nu al de 3e keer in korte tijd dat ik zeg dat er iets mis is en dat ook blijkt te kloppen, zelfs alle keren moet ik ook geopereerd worden en nóg twijfel ik aan mezelf..
Juist omdat het zo vaak gebeurd, als ik nu iets voel denk ik: De kans dat dit iets serieus is, is zó klein.. Maarja, niet onmogelijk blijkbaar.
Het klopt idd dat ik als kind ook al vitamine B12 tekort heb gehad. 15 Ofzo was ik? Toen ben ik begonnen met injecties omdat een internist dus idd zei dat ik een opname stoornis had, maar uiteindelijk deed m'n huisarts lastig en ben ik toen gestopt. In 2023 had ik ineens geen gevoel meer in mijn tenen, eerst links, later rechts en toen is m'n B12 geprikt en was die 238 oid. Toen slikte of prikte ik al jaren geen B12 en at ik ook al jaren vegetarisch. Denk dat binnen een week of 2/3 het gevoel in mijn tenen toen ook vanzelf weer terugkwam. Verder ook geen klachten meer gehad, tot dus November vorig jaar..
Nou was mijn B12 dus weer laag, net als wat andere dingen zoals foliumzuur, naar dan dus nadat ik langere tijd amper kon eten.
Maar komt dat dan door een opname probleem, of door slecht eten.. Als het door een opname probleem komt, dan zou het toch eerder zonder jaren injecties of pillen én ook nog eens vegetarisch eten, ook laag moeten zijn..
Zouden jullie hierover de Uroloog nog bellen?

Conclusie:

Ik snap dat niemand hier iets kan zeggen over wat dat is en dat hoeft ook niet. Maar ik vraag me vooral af wat anderen zouden doen.. Er op vertrouwen dat ze blijkbaar niet weten wat het is, maar vast onschuldig is? Of toch navragen?
In Mei heb ik nog een CT scan gehad met contrast als jaarlijkse controle en toen was dit er dus nog niet..