Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Ja dam tot Dam vond ik ook erg druk. Ik heb bij de meeste evenementen geen kluisje ofzo nodig, m’n vriend houdt mn spullen dan bij zich.
Behalve afgelopen zondag toen liep ie zelf mee.
Samantha_ schreef:Je kan toch met je mobiel een paar foto’s maken?
En bij veel evenementen staan ook fotografen, die maken genoeg foto’s van je.
Mn vriend loopt graag mee, maar niet zo vaak als ik wil haha en tot Max 10 km.
Daarom doen we de Zevenheuvelenloop ook savonds, is 7 km.
Citaat:En als je in het bezit bent van een wedstrijdlicentie dan heb je de rechten die iedereen heeft met een licentie, ongeacht je prestatie.
Kortom als je een wedstrijdlicentie wilt en dit helpt je om gemotiveerd mee te blijven doen met de wegwedstrijden dan is dit zeker niet raar.
Veel succes met beslissen en lopen!
Eef_Bam schreef:Dit weekend doen zowel mijn vriend als ik mee in Eindhoven. Mijn vriend kwam gister thuis: "Ja ik heb jouw shirt voor dit weekend ook vast opgehaald". Trekt hij een shirt tevoorschijn dat echt spuuglelijk is, felle kleuren, emoticons, facebook duimpjes en nepgraffiti. Echt zo lelijk. Was echt teleurgesteld
, normaal heeft deze race een mooi blauw shirtje en daarom heb ik hem gekocht en als aandenken aan mij eerste race. Bleek een geintje, was het shirt van zijn werkgever die ze voor dit even hebben gemaakt omdat het een grote sponsor is, had ie me toch mooi even tuk
.
Jet_33 schreef:Eef_Bam schreef:Dit weekend doen zowel mijn vriend als ik mee in Eindhoven. Mijn vriend kwam gister thuis: "Ja ik heb jouw shirt voor dit weekend ook vast opgehaald". Trekt hij een shirt tevoorschijn dat echt spuuglelijk is, felle kleuren, emoticons, facebook duimpjes en nepgraffiti. Echt zo lelijk. Was echt teleurgesteld
, normaal heeft deze race een mooi blauw shirtje en daarom heb ik hem gekocht en als aandenken aan mij eerste race. Bleek een geintje, was het shirt van zijn werkgever die ze voor dit even hebben gemaakt omdat het een grote sponsor is, had ie me toch mooi even tuk
.
Ik heb het shirt ook gezien, wat een lelijk ding. Ben benieuwd wie daar in durft te lopen
Samantha_ schreef:Je kan toch met je mobiel een paar foto’s maken?
En bij veel evenementen staan ook fotografen, die maken genoeg foto’s van je.
Mn vriend loopt graag mee, maar niet zo vaak als ik wil haha en tot Max 10 km.
Daarom doen we de Zevenheuvelenloop ook savonds, is 7 km.
Tiggs schreef:Samantha_ schreef:Die bruggen loop lijkt me ook leuk, is dat een aanrader?
Zag ook binnenkort halve marathon Gouda, iemand die al gelopen?
Die is leuk! Niet massaal en langs de Reeuwijkse Plassen.
Ik doe in november mee met de Maastunnelloop.
Supervixen schreef:Rust is ook training.
Training van je geduld in ieder geval
Tiggs schreef:Imay: is dat een bepaalde manier van trainen die je volgt?