Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 17:56

Azmay schreef:
Kolven is intensiever dan direct voeden omdat je minder toeschietreflex hebt volgens mij :o

Hier ook messteken, mevrouw ligt veel in stuit en gebruikt mijn hele bekkengebied als persoonlijke boxmat. Vannacht drukte ze zich ook lekker tegen mijn buik aan dus weer noet best geslapen. Met zeggen dat ik er mentaal toch echt wel even doorheen zit. Ik wil zoveel doen maar ik voel me belabberd en kan niet eens een boekje lezen laat staan iets aan klusjes oppakken..

Wat rot! Herken die steken inderdaad wel wat toen hij nog in een stuit lag.. Vooral met wandelen maar nu is gedraaid is niet meer eigenlijk. Hopelijk gaat bij jou ook snel het koppie naar beneden. Niet dat die voeten in je middenrif nou perse lekker zijn haha.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 18:00

Heerlijk topic dit :D

Omdat het zwanger worden hier even duurde stond ik er zo in dat mocht het lukken met 9 maanden afzien is dat het allemaal waard. Met meerdere vrienden om ons heen die problemen hebben met zwanger worden leg ik mezelf op dat ik alleen maar blij mag zijn met de zwangerschap.

Niet fijn om jullie ongemakken te lezen maar het leert me wel dat je het zwanger zijn niet altijd even leuk hoeft te vinden.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 18:03

Charlotte446 schreef:
Heerlijk topic dit :D

Omdat het zwanger worden hier even duurde stond ik er zo in dat mocht het lukken met 9 maanden afzien is dat het allemaal waard. Met meerdere vrienden om ons heen die problemen hebben met zwanger worden leg ik mezelf op dat ik alleen maar blij mag zijn met de zwangerschap.

Niet fijn om jullie ongemakken te lezen maar het leert me wel dat je het zwanger zijn niet altijd even leuk hoeft te vinden.

Precies. Laten we vooral geen taboe maken van de mindere kanten en lekker hier ventileren haha. Denk dat iedereen diep van binnen dolgelukkig is en echt wel weet hoe gezegend we zijn <3

Freekieee

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 18:06

Voor degene bij wie het kan. Nemen jullie 8 u kraamzorg per dag? Ik zit daar zelf niet echt op te wachten namelijk :o 16 maart komen ze langs en dan even bespreken. Maar 8 u hoeft voor mij echt niet. Mijn schoonmoeder heeft ook aangeboden om te helpen.
Maar eerst even afwachten hoe het gesprek gaat.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 18:08

Freekieee schreef:
Voor degene bij wie het kan. Nemen jullie 8 u kraamzorg per dag? Ik zit daar zelf niet echt op te wachten namelijk :o 16 maart komen ze langs en dan even bespreken. Maar 8 u hoeft voor mij echt niet. Mijn schoonmoeder heeft ook aangeboden om te helpen.

Wij hebben 8 uur genomen.. Wordt ook volledig vergoed. Ze doen echt alles voor je zodat je zelf wat kunt slapen. Boodschappen, koken, stofzuigen, wassen.. Wat je maar wilt. Denk dat ik diegene 6 uur lang laat stofzuigen met die honden van ons :o

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 18:16

Freekieee schreef:

Ik heb 8 uur aangevraagd, ze komen om 8 of 9 in de ochtend en blijven dan tot de middag. Omzetten naar minder is een stuk makkelijker dan nog meer zien te krijgen.

Als ik geen borstvoeding had willen geven had ik volgens mij ook het advies gekregen om een paar uur minder te pakken.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 18:16

Gnome schreef:
Freekieee schreef:

Wij hebben 8 uur genomen.. Wordt ook volledig vergoed. Ze doen echt alles voor je zodat je zelf wat kunt slapen. Boodschappen, koken, stofzuigen, wassen.. Wat je maar wilt. Denk dat ik diegene 6 uur lang laat stofzuigen met die honden van ons :o

Ja opzich allemaal fijn! Wil zeker ook paar uur maar geen 8. Mijn man is 1 week vrij. En vind ook wel fijn om echt alleen samen te zijn zeg maar.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 18:44

UK_eef schreef:
Hebben jullie al zoogcompressen, tepelcreme, e.d. in huis? Ik las dat er ook wasbare (herbruikbare) zoogcompressen zijn, maar geen idee of dat aan te raden is? Niet dat ze na 2x wassen keihard zijn. :')
Ja zowel herbruikbare als wegwerp. Die wegwerp zijn net een klef inlegkruisje. De wasbare worden geen karton maar het is geen heel zachte stof.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 18:45

Freekieee schreef:
Wij krijgen 49 uur over 8 dagen. In het begin is het dan wat meer en dan het einde minder. Ik hoop vooral goede begeleiding bij borstvoeding te krijgen. Je kan volgens mij altijd nog aangeven als je minder wil.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 18:48

Freekieee schreef:
Ja opzich allemaal fijn! Wil zeker ook paar uur maar geen 8. Mijn man is 1 week vrij. En vind ook wel fijn om echt alleen samen te zijn zeg maar.

Dan vooral niet doen inderdaad! Ik moet ook maar zien hoe het me bevalt tegen die tijd. Sluit ook niet uit dat ik ze eerder laat gaan op de dag maar dat liever dan in paniek achterblijven :')

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 20:12

Hé bah Charlotte, gecondoleerd… :knuffel:

Ik heb gisteravond en vanmorgen nog wel last gehad van bloedverlies, net een gewone ongesteldheid. Nu sinds einde van de middag is het gelukkig gestopt. Vanmiddag nog een telefonische afspraak met het ziekenhuis gehad, voor nu is het even de uitslagen afwachten en als ik wel weer bloed moet ik direct bellen.
Ben verder de hele dag al niet echt fit, wat koortsig en veel hoofdpijn. Dit moet ik even afwachten tot morgen, dan heb ik ook weer een controle bij de verloskundige :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 21:38

Hoihoi!

@HappyBuddha. Jeetje wat schrikken zeg al dat bloed allemaal. Gelukkig met de kleine alles goed.

@Cabelona. Kwam dat dan door het zien van de namen op het kaartje dat je man ging twijfelen? Wij twijfelen ook enorm over de naam dit keer. Hebben 5 kanshebbers :+ En heb deze ook op een random geboortekaartje gezet om te kijken wat voor gevoel dat gaf :)). Maar niet doorslaggevend in ons geval.

@Ballard. Schrikken zeg!! Gelukkig met de baby alles goed. Hoe voel jij je nu?

@Charlotte, gecondoleerd en sterkte met het verlies van je opa. Het is inderdaad bizar zo maar mooi dat de chemo van je oma lijkt aan te slaan.

Over het aantal uren kraamzorg. Ik weet dat juni bij ons kraamzorg bureau ook helemaal vol zit. Maar ik ga er een beetje vanuit dat ze een vol = vol beleid hebben om iedereen goede zorg te bieden :=. Heb er niks anders over gehoord in ieder geval.
Natuurlijk gun ik iedereen kraamzorg toe. Ik weet alleen wel van mezelf dat ik na de vorige bevalling compleet in de kreukels lag zowel down under als de rest van mijn lijf :+. Heb toen echt een week op de slaapkamer geleefd. Ik ben bang voor herhaling (hoeft natuurlijk niet), maar dan zou ik echt niet happy zijn als de zorg er maar 3 uurtjes per dag is. We gaan het zien.

Hier ligt mijn placenta voor dus tot nu toe voel ik wel bewegen, wat ook wel steeds heftiger wordt. Maar gelukkig geen karate moves tot zover :=

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 21:54

Bedankt allemaal, jullie zijn lieverds!

Marjon, het lijkt me voor de Kraamzorg ook niet fijn om iemand in de kreukels na 3 uur dan achter te laten := Ben heel benieuwd hoe bij iedereen de kraamzorg gaat verlopen.

Fijn dat het bloeden is gestopt Buddha maar wel vervelend dat je je niet fit voelt. Hopelijk knap je snel op en heb je over 1-2 weken goed nieuws vanuit het ziekenhuis.

Haha Gnome, 6 uur stofzuigen! Dat kunnen ze hier ook met 1 grote langharige hond. Ik zit er echt aan te denken om een robotstofzuiger te kopen.

Net weer hoopers les gehad met de hond, heerlijk om dan even met mijn gedachten ergens anders te zijn. Op de terugweg was het feest, het ene na het andere zielige nummer kwam voorbij, 1 van Ed Sheeran over iets met heaven, nieuwe nummer van Duncan Lawrence die begint met there’s no pain in paradise en der weg van Guus meeuwis. Dat was even huilen, echt hysterisch huilen in de auto := Het luchtte wel op gelukkig.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 22:19

Hahaha lekker hé die hormonen. Ik kan ook echt niet normaal naar muziek meer luisteren. Je vind ineens in ieder liedje wel een zin die je raakt ofzo.

Ik heb toch maar even van noppies een mooi badpak besteld. Wil tijdens mijn verlof ook regelmatig gaan zwemmen dus dan voel ik me ook wat prettiger.

Robot kan ik je zeker aanraden. Heerlijk.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 22:26

Bloedverlies zit je gewoon niet op te wachten, hopelijk niets aan de hand Buddha.

Kraamzorg zei hier dat ze me echt niet laten zitten, maar dat het ook daarom kan zijn dat ik gekort word zodat ze iemand anders kunnen helpen. Ze komen bijvoorbeeld normaal niet in de avond maar als ik weg gestuurd word uit het ziekenhuis en hun op bel in paniek regelen ze best wat voor me. Zelfde als ik zou willen dat ze nog een extra voeding mee kijken of iets in die richting, dan word dat gewoon geregeld.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:55

Charlotte: gecondoleerd met je opa. Veel sterkte!

HappyBuddha: fijn dat het bloeden nu gestopt is. Wel heel naar hoor! Gelukkig tot dusver alles goed met de kleine.

Bij mijn vorige kindje heb ik ook alleen gekolfd omdat hij niet voldoende energie had om zelf aan de borst te drinken. Ik vond het wel fijn om zelf te kunnen bepalen op welke tijden ik aan de slag ging. Gelukkig voldoende productie om een voorraadje op te bouwen en de nachten lekker over te slaan. Geen last gehad van kloven e.d., denk dat als je goed passende schilden hebt en op de juiste manier kolft, het wel prettiger kan zijn. Vond het wel een tijdrovende klus, omdat je het nog moet doen naast de voedingen. Zeker in het begin als je nog vaak moet voeden én kolven. Een praktische kolf is dan wel een aanrader!

Ik kan maandag een afspraak met de kraamzorg in gaan plannen. Ben benieuwd hoe zij zitten qua bezetting, maar ik hoorde al wel in de regio dat het aardig druk is. We gaan het zien! Bij de eerste hebben we een week in het ziekenhuis gelegen en toen nog maar 2x3 uur kraamzorg gehad thuis. Dat was echt rot, we hebben toen in korte tijd veel moeten leren, want in het ziekenhuis gaat alles heel anders dan thuis. Hoop nu wel lekker thuis te kunnen blijven met een fijne kraamhulp.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 08:32

Love the hormones… maar niet heus. Wordt nog leuk volgende week met de uitvaart.

Welke robot heb jij met honden Gnome?

Fijn dat de kraamzorg heeft toegezegd evt extra te kunnen komen als jij dat wilt Azmay.

Dat klinkt als een fijne ervaring met kolven Melanie! Ik wil voor een soort Elvie gaan zodat ik mijn handen vrij heb en ook enkel voeding geven via kolven.

Waar willen jullie eigenlijk bevallen? 1-2 maanden geleden kwam ik allemaal nieuwsberichten tegen van volle ziekenhuizen en vrouwen met weeën die naar 2-3 andere ziekenhuizen werden gestuurd.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 08:54

Gnome schreef:
Ik heb toch maar even van noppies een mooi badpak besteld. Wil tijdens mijn verlof ook regelmatig gaan zwemmen dus dan voel ik me ook wat prettiger.
Heerlijk! Ik heb weken gezwommen maar toen ik net terug kwam uit ziekenhuis durfde ik niet en laatste controle vergeten te vragen of dat mag. Ga ik dinsdag zeker doen want ik mis het. Zeker nu m’n lijf zo zwaar voelt.

Gnome schreef:
Robot kan ik je zeker aanraden. Heerlijk.
Geen honden, wel een man :') en ik vind het ook een aanrader. Wij hebben de Neato D7 (m’n broertje die een corgi en vallhund heeft ook en een goede vriendin met witte herder ook :Y) )

Charlotte446 schreef:
Waar willen jullie eigenlijk bevallen? 1-2 maanden geleden kwam ik allemaal nieuwsberichten tegen van volle ziekenhuizen en vrouwen met weeën die naar 2-3 andere ziekenhuizen werden gestuurd.
Ik ga klinisch bevallen dus sowieso in het ziekenhuis en in principe in het streekziekenhuis op 15 min rijden. Dat zou vanaf deze termijn ook gewoon mogen. Regio Oost Brabant zitten wij.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:05

Gecondoleerd Charlotte en veel sterkte!

Wij hebben ook een robot, een hele simpele maar bevalt goed dus willen straks nog eens een luxere. En een schoonmaakster 1x per week O:) dat is helemaal fijn :o

Kraamzorg hier dachten wel dat er deze periode genoeg bezetting was, als het heel druk is kan je inderdaad minder uren krijgen maar was ook afhankelijk hoe het ging en als je veel hulp nodig hebt krijg je gewoon volledig. Ik denk zelf ook dat ik niet alle uren wil hebben, de eerste dagen misschien en als het goed gaat zijn een paar uurtjes prima denk ik ook lekker tijd voor ons met zijn 3en..

Wij gaan in het ziekenhuis bevallen (dat is het plan iig haha) gaan voor een wat kleiner ziekenhuis hier in de buurt, hoor daar veel goede verhalen over omdat het wat kleiner is meer aandacht en ruimte

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:28

Goedemorgen :)

Bedankt voor alle beterschapswensen, was inderdaad echt even schrikken. Na de operatie is de pijn wel veel verminderd en gisterochtend mocht ik naar huis. Komende week moet ik nog terug voor een foto, is het dan nog hetzelfde dan is alles goed. Als het bot weer is terug geschoten moet ik opnieuw onder het mes en gaan ze er een plaatje achter doen. Ze verwachten dat het wel goed zit, omdat het zo’n verse breuk was, dus fingers crossed!
Ik merk dat vooral kijken vervelend is, de spieren in mijn ogen doen zeer en mijn bril is stuk, dus die kan ik ook niet opzetten helaas. Maar naar omstandigheden mag ik niet klagen, vandaag de spierpijndag van de val, maar als dit het is ben ik er nog heel goed vanaf gekomen!

Charlotte: gecondoleerd met je opa, wat mooi dat je de rouwkaart hebt mogen maken. Mooi dat je zo iets kunt bijdragen. veel sterkte de komende tijd!

Happpybudda: fijn dat het bloeden is gestopt en dat ze het zo serieus nemen! Vervelend wel dat je je niet goed voelt, ik snap dat je je dan zorgen maakt. Beterschap!

Over kraamzorg: ik heb het voorrecht dat mijn moeder komt kramen. Wel is het zo dat iemand backup moet staan en dat ik daar nog steeds niets van heb gehoord. Ik had 2 weken geleden gebeld en ze zou me terug bellen zodra ze iets wist, maar nog niets gehoord…volgende week maar even bellen als ik zelf weer iets beter kan praten.
Maar wat vervelend dat sommigen zo weinig uren krijgen en anderen zelfs helemaal niets, wat waardeloos zeg!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 11:08

Freekieee fijne honden oppasdienst in het zonnetje. Vandaag nog maar even van genieten, las dat het vanaf morgen weer drama gaat worden met het weer.
Hier gelukkig nog geen trappen in de ribben gehad, maar ja die van mij ligt ook nog steeds met z'n voeten naar de uitgang dus dat gaat ook moeilijk haha.
Ik heb wel aangegeven om volledige kraamzorg te willen, maar meer ook omdat ik gewoon geen idéé heb hoe het is. Denk dat het makkelijker is om na een paar dagen af te schalen dan dat je ineens toch meer uren wil. :) Lief dat je schoonmoeder wil helpen bij je.

UK_eef ik heb al wegwerp zoogcompressen in huis, omdat het bij mij ook al een aantal weken "lekt". Moet zeggen dat ik het nog niet héél chill vind zitten...

Azmay digitale knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat gebroken nachten niet fijn zijn.

Gnome lekker vooruitzicht zondag! Even heerlijk ontspannen. Waar ga je heen?
Haha ik zie het al helemaal voor mij, de kraamzorg met de stofzuiger achter de hond aan. :D

Charlotte, dat gevoel herken ik wel dat je niet zou mogen klagen/het zwaar zou mogen hebben. Denk dat iedereen alle ongemakken en klachten er 100% voor over hebben, maar het blijven wel ongemakken. :)
Oh vreselijk he die liedjes, alsof ze het wéten. Gewoon lekker huilen hoor, dat lucht ook op zoals je zelf al zegt. ♡
Ik beval in het ziekenhuis. Wilde dit zelf al graag, maar ook de verloskundige raadde dit aan. Ik ben niet medisch, weet zo niet meer hoe het wel heet, maar het wordt wel vergoed en mijn eigen verloskundige is er bij.
Ik las gisteren wel over dat het ziekenhuis personeel gaat staken, alleen spoed dingen gaan die dag door. Is ze 100% goed recht natuurlijk, maar hoe rot zou het zijn als je net op dat moment moet bevallen en eigenlijk naar het ziekenhuis zou willen?

HappyBuddah, gelukkig dat het bloeden is gestopt. Maar wel echt heel gek, fijn dat je nog wel goed in de gaten gehouden wordt.
Hoe is het vandaag?

Marjon ik hoop dat je na deze bevalling sneller van de slaapkamer af bent. Zou wel fijn zijn. Fijn dat je nog geen Kung-Fu in je buik hebt. ;)

Melanie, hopelijk krijg je dit keer meer kraamzorg. Kreeg je die uren toen puur omdat je in het ziekenhuis lag? Best gek eigenlijk, want thuis is wel heel anders dan in het ziekenhuis! Succes met het gesprek alvast.

Kiwipitje, hopelijk mag je weer zwemmen. Hoe gaat het verder met je? Ben je wat rustiger?

Ballard, fijn dat je weer thuis bent. Hoe is het nu met de pijn?
Je bot moet dus terugschieten? Brr..dat klinkt niet heel fijn! Veel beterschap nog komende tijd.

Gisteren telefoontje gehad van het ziekenhuis. Dinsdag moet ik heen voor informatie en dan donderdag de draaipoging. Mijn moeder kan gelukkig mee, dus dat is fijn.
Verder gaat alles hier z'n gangetje. Utrecht gisteren was leuk, maar merk dat het ook wel zwaar was. Veel harde buiken tijdens het lopen, dus zijn wel wat eerder weer naar Emmen gegaan.
Opzich ook niet gek, ben vandaag alweer 36 weken. <3 :)
Fijne dag allemaal, nog even goed genieten van het zonnetje als die zich laat zien!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 11:26

Ballard: Gelukkig ben je er nog relatief goed vanaf gekomen. Wel erg vervelend, op dit soort ongelukjes zit je natuurlijk nooit te wachten, maar als je zwanger bent helemaal niet!

Mriek: klopt, als je in het ziekenhuis ligt, tellen deze dagen mee als dagen voor de kraamzorg. Wij kwamen na -ik geloof- 6 dagen uit het ziekenhuis, dan blijven er nog 2 halve dagen over. Wel een uitdaging, we wisten niet eens hoe we een flesje afgekolfde melk moesten klaarmaken. En in het ziekenhuis is alles zó klinisch en wordt er veel gemeten (voor en na iedere voeding wegen, bij iedere verschoning temperaturen etc.), dat we in het begin niet op ons gevoel durfden te vertrouwen. Heeft echt even tijd nodig gehad om te landen toen. Overigens leer je de standaard handelingen, zoals luiers verschonen en in bad doen, wel en zijn er ook daar echt lieve mensen met veel geduld om je te ondersteunen.

Over de plek van bevallen: ik word getest op GBS omdat ons zoontje dit vermoedelijk heeft gehad na de geboorte. Als dit bij mij actief is aan het eind van mijn zwangerschap, moet ik in het ziekenhuis bevallen met antibiotica (voor zover dat lukt, mijn eerste bevalling ging vrij snel). Maar als wij geen medische indicatie krijgen wil ik graag weer thuis bevallen. Vond ik erg fijn de vorige keer. Maar ik moet in juli bevallen en als het ruim 30 graden is kan het goed zijn dat ik dan alsnog beslis om lekker koel naar het ziekenhuis te gaan ;)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 11:32

Melanie_D schreef:
Ballard: Gelukkig ben je er nog relatief goed vanaf gekomen. Wel erg vervelend, op dit soort ongelukjes zit je natuurlijk nooit te wachten, maar als je zwanger bent helemaal niet!

Mriek: klopt, als je in het ziekenhuis ligt, tellen deze dagen mee als dagen voor de kraamzorg. Wij kwamen na -ik geloof- 6 dagen uit het ziekenhuis, dan blijven er nog 2 halve dagen over. Wel een uitdaging, we wisten niet eens hoe we een flesje afgekolfde melk moesten klaarmaken. En in het ziekenhuis is alles zó klinisch en wordt er veel gemeten (voor en na iedere voeding wegen, bij iedere verschoning temperaturen etc.), dat we in het begin niet op ons gevoel durfden te vertrouwen. Heeft echt even tijd nodig gehad om te landen toen. Overigens leer je de standaard handelingen, zoals luiers verschonen en in bad doen, wel en zijn er ook daar echt lieve mensen met veel geduld om je te ondersteunen.

Over de plek van bevallen: ik word getest op GBS omdat ons zoontje dit vermoedelijk heeft gehad na de geboorte. Als dit bij mij actief is aan het eind van mijn zwangerschap, moet ik in het ziekenhuis bevallen met antibiotica (voor zover dat lukt, mijn eerste bevalling ging vrij snel). Maar als wij geen medische indicatie krijgen wil ik graag weer thuis bevallen. Vond ik erg fijn de vorige keer. Maar ik moet in juli bevallen en als het ruim 30 graden is kan het goed zijn dat ik dan alsnog beslis om lekker koel naar het ziekenhuis te gaan ;)

Phoej kan mij voorstellen dat je dan even in het diepe gegooid wordt. Fijn dat er wel lieve mensen om je heen waren en dat je wel dingen geleerd hebt. :)
Hopelijk is er geen GBS deze keer. Maar bevallen met 30 graden is ook geen pretje, beter dan naar de airco. ;)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:08

Mriek: nee het moet niet meer terug schieten. Ze hebben met de operatie (die maar 10 min duurde!) met een haak het bot weer recht getrokken. Dus als het goed is blijft nu alles op zijn plek, tenzij het per ongeluk weer terug schiet, dan moeten ze opnieuw opereren, maar daar gaan ze niet vanuit.

Melanie: wat houdt GBS precies in?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 12:14

Ballard_L schreef:
Mriek: nee het moet niet meer terug schieten. Ze hebben met de operatie (die maar 10 min duurde!) met een haak het bot weer recht getrokken. Dus als het goed is blijft nu alles op zijn plek, tenzij het per ongeluk weer terug schiet, dan moeten ze opnieuw opereren, maar daar gaan ze niet vanuit.

Melanie: wat houdt GBS precies in?

Oh oké, dan las ik het verkeerd. Klonk al zo eng. :=