Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op zich kunnen we elkaar hier in het topic qua tekst ook gewoon motiveren, toch?

Renee1991 schreef:Ja sorry mensen, ik heb geen lijstje meer geplaatst. Had maar twee pb-tjes ontvangen, dus ik laat het maar. Als men wel wil dat ik iets plaats, doe ik het wel weer, maar ik vond het een beetje nutteloos.

Ik wil het best doen, da's het probleem niet. Maar dan moet er wel wat gestuurd worden. Lieke schreef:Herkenbaar Sannie, lastig he om uit die dip te komen.
Sall schreef:https://www.youtube.com/watch?v=v8WuAwY4g_w
zij heeft een leuke serie over afvallen en het hele proces (ook geestelijk/dipjes etc)
Ik vind haar eerlijk en voor mij erg motiverend als ik merk dat mijn motivatie minder wordt etc.

MarlindeRooz schreef:Hier na carnaval en een week griep weer in staat normaal te eten. Even een weekje compenseren van dit weekend...
Dus leef vandaag op 4 broodjes pindakaas, twee bekers choco, minneola en avondeten. Dat wordt spruitjes en champignons met pomme douchesse (?). Allemaal uit de airfryer.
Maar vind het vooral lastig om niet uit verveling/vermoeidheid te gaan eten.
.
Als ik gewoon druk aan het werk ben gaat het altijd wel prima, dan zit ik echt in mijn ritme dat ik alleen in de pauzes kan eten en dan m'n bakjes met eten meeneem.