Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mondy schreef:Het weer kan van doen hebben of hoe je het hebt gedroogd/ermee geslapen.
En soms gewoon pluis omdat het kan
Mondy schreef:Ik slaap met een bonnet of satijnen kussensloop. Als je heel lang haar hebt kan je ook een vlecht in doen.
Qua producten is het echt afhankelijk van je krullen.
Ik doe na t wassen (als ik was) een leave in of masker in, crullen creme, gel en mousse. Ene keer doe ik föhnen andere keer aan de lucht drogen en pas als t helemaal droog is en een harde cast is crunch ik m uit
Edit: producten juist erin als je haar nog helemaal nat is ipv eerst afdeppen
Olympia96 schreef:@herfstblad ik zie niks in jouw routine wat de krullen in de krul houdt (als je de crème als krullen activator ziet). Ik bedoel een gel die voor die cast zorgt en zorgt dat je krullen blijven zitten.
Ik doe na het wassen een leave in conditioner, mousse (die bevalt me goed) en een gel met stevige hold (snot). Borstel de eerste twee goed door met bounce curl brush en daarna scrunchen. Ook na de gel. Dan slapen met hydrofiele doek en volgende ochtend 10 minuten met de Dyson.
Dag 2 en soms 3 natmaken, beetje mousse of lichte gel en scrunchen. Blijft wel echt goed zitten zo lang ik geen cap draag haha
Herfstblad schreef:Mondy schreef:Ik slaap met een bonnet of satijnen kussensloop. Als je heel lang haar hebt kan je ook een vlecht in doen.
Qua producten is het echt afhankelijk van je krullen.
Ik doe na t wassen (als ik was) een leave in of masker in, crullen creme, gel en mousse. Ene keer doe ik föhnen andere keer aan de lucht drogen en pas als t helemaal droog is en een harde cast is crunch ik m uit
Edit: producten juist erin als je haar nog helemaal nat is ipv eerst afdeppen
Maar wat doe je dan veel product in je haar? Ik wil wel dat ik nog met mijn vingers door mijn krullen kan en niet dat als ik er door heen ga helemaal vast zit en dat het super hard is.
. Ook de diffuser. Als ik zou gaan backpacken ( vroeger ook veel gedaan) zou ik shampoo en conditioner in kleine flesjes doen, en alleen mijn mousse meenemen. Die weegt niet veel en kan ook niet lekken. De leave in en de gel zou ik dan thuis laten. De krullen crème gaat wel mee. Die is handig voor de refresh op vochtig/nat haar maar werkt ook op droog haar.