Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDenies schreef:Nouja het was natuurlijk al mis gegaan. Mijn haar was niet de blonde kleur die het moest zijn. Dat hebben ze opgelost door het met een shampoo te wassen en daarna een toner van asblond er over heen te plaatsen. Maar …. het komt er niet eens bij in de buurt. En eigenlijk baal ik er heel erg van want mijn haar ziet er nu alleen maar geknipt uit
Heb wel een foto maar ga die echt niet online plaatsen.
Zo jammer want ik was juist zo tevreden over deze kapper …

Ik ben gisteren opeens tot deze keuze gekomen nadat ik al vaker zat van: zus en zo kapsel zou echt gaaf zijn. Maar ik heb nu eenmaal lang haar. Maar toen ik gisteren met m'n broer praatte over dat het me goed zou staan ging het eigenlijk heel snel en was opeens de afspraak gemaakt en kan ik niet wachten totdat de schaar erin gaat.
 Ik ben gisteren opeens tot deze keuze gekomen nadat ik al vaker zat van: zus en zo kapsel zou echt gaaf zijn. Maar ik heb nu eenmaal lang haar. Maar toen ik gisteren met m'n broer praatte over dat het me goed zou staan ging het eigenlijk heel snel en was opeens de afspraak gemaakt en kan ik niet wachten totdat de schaar erin gaat.

En hebben jullie wellicht nog ideeën?
 En hebben jullie wellicht nog ideeën?                                                         

. Lesje geleerd en voortaan foto’s meegenomen van kapsels die mijn haar van nature kon, daarna ben ik nooit meer ontevreden geweest
 . Lesje geleerd en voortaan foto’s meegenomen van kapsels die mijn haar van nature kon, daarna ben ik nooit meer ontevreden geweest  .
 .                                                         

Ik reageerde ook alleen maar op je laatste stukje.
 Ik reageerde ook alleen maar op je laatste stukje.