[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:39

Dat is inderdaad de selfiecam. Probeer eens de camera gewoon op de achterkant te houden en dan via de spiegel een foto te maken ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:43

Lekker dan Friem := ben je toch ook niet gewend van Beautybay..

Ik krijg morgen het Androgyny palette binnen.. ben zo benieuwd. Ik ben echt instant verliefd.. niet normaal _O- dat wordt echt looks-galore <3

Dankjullie wel trouwens <3 ben zo blij met mn haar nu. Het is ook een flink eind korter _O- dr ging echt 25 cm wel vanaf, dat was helemaal kapot van al het blonderen de afgelopen jaren en het chloorwater in Japan wat er uit de douches komt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:44

... looks-galore...
Begin gewoon met 1...
_O-

Ik vind het een heel mooi palette, maar die groene en blauwe tinten er bij snap ik totaal niet en daardoor ben ik zwaar afgeknapt op het hele palette :')

De selfie cam gooit er standaard ook een blur overheen, waardoor je een perfecte huid lijkt te hebben en je looks gewoon niet mooi uit de verf komen.
Zonde, dus zou spiegeltje pakken en proberen met de normale camera foto's te nemen.
Is even wennen, maar ach, neem er gewoon 40, je kunt de mislukte altijd deleten :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-04-17 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:45

Jaaaa.. en allemaal op 1 dag.. gewoon allemaal extra ogen op je hoofd tekenen en looks op maken :P

Nee ik bedacht dat ik gewoon elke dag wat anders kon doen dan he _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:57

Hebben jullie gezien dat er via de online Mac store een actie is van 20% korting?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:22

Bij mij werkt de korting in de online Mac store niet. Maar ik zag net wel dat er 21% korting op de website van de Douglas is, op alles voor zover ik kan zien *\o/*

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 15:33

Ik wilde jullie net een bericht doen over die korting :D *\o/* *\o/*
O beetje jammer dat die oogschaduwbasis binnenkort weer leverbaar is ;(

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 17:53

Zo weer terug van een weekendje Duitsland dus iets teveel om iedereen persoonlijk te berichten, amar zie weer leuke dingen voorbij komen. +:)+

Wat zuur Friem! 250 is verdomd veel geld.

En Jans, ga alsjeblieft nooit meer blond doen. Dit staat je zoveel beter!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:59

Ohhh Lino die look op de vorige pagina van je vind ik heel gaaf <3

Eclipse is idd heel mooi Melanie, wil ik stiekem ook nog wel.

Jolien, dit vind ik je beste look tot nu toe. Ik zou nog wel iets doen aan de vorm aan de bovenkant, iets meer uitblenden naar de buitenkant. Het lijkt nu nog een beetje te clashen met je oogvorm.

Leuke aankopen Mondy, al vind ik Pallor niet echt een bruikbare kleur haha :))

Anc, die lipkleur staat je zo goed hè <3

Jans, ik ben het met iedereen eens. Niet meer terug naar blond, dit is zóveel sprekender bij je! Ben benieuwd wat je met het Androgyny palette van plan bent qua looks. Vond het een heel onsamenhangend palette.

En ja stel eikels zijn het bij Beautybay Friem :\

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:16

Wow jans, zoveel beter dit donkere haar!
Wat krijg je een mooi expressief gezicht zo!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:14

Hierbij wat looks waarbij ik (onder andere) gebruik heb gemaakt van mijn nieuwe Smashbox Cover Shot Bold palette.

Afbeelding
De paars/roze kleur (overwegend in de crease/onder mijn oog) is mijn nieuwe favoriete oogschaduw op het moment <3 oh en in mijn waterlijn ook een recente (favo) toevoeging aan mijn collectie, het MAC Chromographic Pencil in Process Magenta.

Afbeelding
Een meer partyproof versie van bovenstaande, iets sterker aangezet, eyeliner en Demi Wispies. En natuurlijk (gouden) glitter <3

Afbeelding
Meer uit mijn comfortzone... helaas gebruik gemaakt van Piece of Cake van Colourpop in de crease. De kleur/pigmentatie viel me al eens eerder tegen, maar heeft de look nu ook een beetje verkl**t. Maargoed, ik ben ook nog niet zo handig met dit soort kleuren aangezien ik het echt nooit draag. Niet mijn beste look dus :)) Voor een iets cleanere uitstraling had ik eigenlijk ook huidskleurig potlood in mijn waterlijn moeten aanbrengen. Oh en ja ik heb een behoorlijk litteken aan deze kant, dus ziet er altijd een beetje gek uit.

Afbeelding
De eerste en laatste look samen haha!

Afbeelding
En dit staat buiten het Smashbox paletje, maar was een klein experimentje met Dr M van Colourpop en de Cheap Date oogschaduw van Colourpop in het midden. En ja ik ben harig :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:36

Lekker bezig ds! Vooral je lippen zijn echt <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:40

Gave look drunksheep ben wel jaloers dat jij dit zo goed kan hebben!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:47

Jouw lippen <3 en die piercing is ook ziek gaaf wauw. Echt prachtig!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:06

Gave looks hoor ds!

Vandaag weer eens een ooglook gedaan.
Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:15

Ds wat een rete gave looks <3
En je groene liplook is geweldig !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:01

Potverdikkie ik wil jouw skills DS. Als ik dat probeer lijkt het net of ik voor mn bek ben geslagen :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:06

Superkick DS! Zeker je lipstick, kan je heel goed hebben gok ik! Wel benieuwd naar n fullface ermee :)
mooi hoor Mel!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:09

Prachtige looks! Mooie kleuren

Afgelopen vrijdag net MAC producten gekocht, maar moet nog foundation. Is MAC foundation heilig of kan ik voor dat geld beter een ander merk kopen? Zoek medium tot zware dekking

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:30

Suus___ schreef:
Vandaag mn topshop weer ns gebruikt, zo jammer dat ie zo rot fotografeerd. In t echt is hij helder glitterig groen
[ [url=m/HTYZ57.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet inderdaad niet dat hij echt helder groen is, komt niet goed over, hij lijkt gelig, maar ondanks dat ziet de look er nog goed uit!

linoleum schreef:
Van eyeliner heb ik weinig verstand. Draag ik nauwelijks.

Vanavond feestje, dus even leuke donkere look gemaakt:
[ [url=m/fihMH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EaPEKu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow! Je moet vaker donkere looks doen. Staat je supergoed! Erg mooi! Ga deze look ook proberen binnenkort :D Ik kan ook niet goed met eyeliner overweg trouwens. Heb wel laatst zo'n paintpot gekocht, dacht dan is het makkelijker.. Maar nee, krijg het niet heel goed voor elkaar, sowieso niet met wing. Maar dat staat ook niet bij mijn hooded eyes.

Joolien schreef:
Mies :') wellicht ga ik t eens doen :P
Lin erg mooi weer. Wenkies ook anders?

Die highlighter is mooi.

Ik heb vandaag weer geknooid.
[ [url=m/amwQiN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de kleuren die je de laatste tijd gebruikt echt supergoed bij je staan, maar vind het hier inderdaad iets teveel aan de onderkant, wat je wallen net wat teveel benadrukt. Maar voor de rest een leuke look.

Hoe bevalt de Colerista verf? Ik wil namelijk ook graag al een tijd van Colorista een kleur uitproberen, maar mijn haar is wat donkerder, dus dan heb ik niet veel kleurkeuze. Ik ben bang dat het niet goed pakt.. Maar heb ook veel reviews gelezen dat het niet goed uitwast, dat het groen uitsloeg en dat veel mensen hun haar bij de kapper moesten fixen. Dus daar ben ik een beetje bang voor. Het is een tijdelijke spoeling, adverteren ze mee, maar dan moet het ook echt tijdelijk zijn :P

llora schreef:
Echt Mooi joolien.je hebt echt prachtige blauwe ogen.

Ik heb deze keer met lichte kleuren geprobeerd en is zonder zwart lijntje vanonder. Hopelijk al beter. Het belanden lukt me nog niet echt goed hoewel het in leger echt er anders uitziet dan op foto. En selfies trekken het lukt me echt niet e

[ [url=m/dEW866.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dtWAQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet er weinig van door de foto kwaliteit, maar zonder lijntje onder vind ik je wel leuker staan. Al dingen met je wenkbrauwen geprobeerd ondertussen of nog niet?

DnT schreef:
=

Hier vandaag een hele lichte smokey eye met een heerlijk knallende lipstick.
God, wat hou ik toch van deze <3

[ [url=m/yZ5fkJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QEaKxG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige kleur inderdaad! Staat je goed.

@Mondy: Ben benieuwd naar de Parlor. Peach staat je in ieder geval goed, dus goede aankoop :P

Jans schreef:
Zo mooi Anc!

Ik heb mijzelf vanmorgen gigantisch verslapen, dus alleen een kleine, veel te simpele paarsige ooglook, mascara en Twig vandaag.

Krijg heto ok niet lekker op de foto met het licht hier, maar ik voeg hem zo even toe :+

[ [url=m/hV658U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan je make-up niet goed zien door de foto, maar je haarkleur is echt heel leuk geworden. Vind het je ook beter staan dan blond. Had eerst niet eens door dat jij het was haha

@Drunksheep: Zoals gewoonlijk heel mooi gedaan. Je hebt gewoon goede skills. Vind de tweede kleur helemaal niet ongeslaagd. Juist heel mooi gedaan.. En met die knalkleur op je lippen erbij, wow. Zou het zelf nooit dragen, niet zelfverzekerd genoeg voor haha, maar jij kan het absoluut hebben, de heftigere looks.

@Melanie: Is eigenlijk weinig van te zien, behalve dan je wing. Komt door de foto denk ik.

Ik dacht, Avalien had laatst ook een foto van eerst zonder make-up en erna met, dus hier ben ik met mijn naakte gezicht in de ochtend en nadat ik wat make-up heb gedaan. Hoewel ik vaak zonder make-up de deur uit ga, vind ik toch wel fijner met. Net wat frisser. Gewoon een dagelijkse simpele look. Ga niet vaak all out

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 06:47

Ook zonder make up ben je mooi <3
De kleuren op de onderste foto maken je ogen hier echt heel mooi helder trouwens !

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 07:52

Staat je goed eline, lekker simpel en fris :)
Whooo je haar jans, vind t donkere ook veel beter dan t blond maar zou persoonlijk n bruine tint met iets meer kleurschakeringen mooier vinden denk ik

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 08:06

DS heel gaaf kleurgebruik! Staat je beide super.

Melanie, mooie kleuren, staan je goed :)

Eline, zowel met als zonder make-up zie je er goed en naturel uit :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 08:41

DS leuk om weer een post van je te zien! Damn wat een gave looks. Roze blijft je altijd heel tof staan, dat groene is ook niet mis! Een nude lijntje bij de waterlijn was inderdaad meer af geweest voor de foto, maar in het echt valt dat al minder op. Fris groen/blauw was misschien ook wel tof geweest, om alles omhoog te halen.
Je lippen zijn echt zo strak gedaan. Wauw. Penseel of gewoon de applicator gebruikt? Die glitter maakt het af

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 08:45

Vandaag de Pallor op :)
Prima paarse kleur om mee te beginnen voor mij :D

Afbeelding