Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben je toch ook niet gewend van Beautybay..
dat wordt echt looks-galore 
ben zo blij met mn haar nu. Het is ook een flink eind korter
dr ging echt 25 cm wel vanaf, dat was helemaal kapot van al het blonderen de afgelopen jaren en het chloorwater in Japan wat er uit de douches komt

oh en in mijn waterlijn ook een recente (favo) toevoeging aan mijn collectie, het MAC Chromographic Pencil in Process Magenta.

Voor een iets cleanere uitstraling had ik eigenlijk ook huidskleurig potlood in mijn waterlijn moeten aanbrengen. Oh en ja ik heb een behoorlijk litteken aan deze kant, dus ziet er altijd een beetje gek uit.

en die piercing is ook ziek gaaf wauw. Echt prachtig! 

Suus___ schreef:Vandaag mn topshop weer ns gebruikt, zo jammer dat ie zo rot fotografeerd. In t echt is hij helder glitterig groen
[ [url=m/HTYZ57.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Van eyeliner heb ik weinig verstand. Draag ik nauwelijks.
Vanavond feestje, dus even leuke donkere look gemaakt:
[ [url=m/fihMH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EaPEKu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan ook niet goed met eyeliner overweg trouwens. Heb wel laatst zo'n paintpot gekocht, dacht dan is het makkelijker.. Maar nee, krijg het niet heel goed voor elkaar, sowieso niet met wing. Maar dat staat ook niet bij mijn hooded eyes. Joolien schreef:Mieswellicht ga ik t eens doen
Lin erg mooi weer. Wenkies ook anders?
Die highlighter is mooi.
Ik heb vandaag weer geknooid.
[ [url=m/amwQiN.jpg]Afbeelding[/url] ]
llora schreef:Echt Mooi joolien.je hebt echt prachtige blauwe ogen.
Ik heb deze keer met lichte kleuren geprobeerd en is zonder zwart lijntje vanonder. Hopelijk al beter. Het belanden lukt me nog niet echt goed hoewel het in leger echt er anders uitziet dan op foto. En selfies trekken het lukt me echt niet e
[ [url=m/dEW866.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dtWAQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
DnT schreef:=
Hier vandaag een hele lichte smokey eye met een heerlijk knallende lipstick.
God, wat hou ik toch van deze
[ [url=m/yZ5fkJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QEaKxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jans schreef:Zo mooi Anc!
Ik heb mijzelf vanmorgen gigantisch verslapen, dus alleen een kleine, veel te simpele paarsige ooglook, mascara en Twig vandaag.
Krijg heto ok niet lekker op de foto met het licht hier, maar ik voeg hem zo even toe
[ [url=m/hV658U.jpg]Afbeelding[/url] ]