wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quintusgl

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:17

Zoals je ziet zijn er veel stille meelezers die ook aan je denken, zo ik ook. Wat ben je een krachtige vrouw. Ik hoop dat je een geweldige verjaardag kunt vieren van je kleinkind en dat je al je lieve mensen om je heen hebt deze weken. Veel kracht.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:20

Ook hier wordt aan je gedacht...

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:25

Jeetje Spicegirl, ik weet ook even niet wat te zeggen. Ik hoop echt dat je op een of andere manier alle doktoren nog even versteld doet staan door het nog een tijd uit te houden, hopelijk zonder al te veel ongemak en pijn. Ook hier wordt elke dag wel even aan je gedacht!

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:30

Krop in de keel wegslikken ...
Ik hoop dat je nog kan genieten ondanks het moeilijke vooruitzicht.
Veel liefs voor jou, je echtgenoot en je gezin.
Dat er nog mooie momenten in het verschiet mogen liggen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:49

Woorden schieten tekort..
Tranen van mijn kant zullen egoïstisch zijn, maar toch brak ik een beetje van binnen.. ik ken je niet en zal je ook niet leren kennen, maar verdorie zelfs als vreemde had ik je nog zoveel meer gegund.. ik vind je een ontzettend sterke vrouw en wellicht is het niet gepast, maar ik wil je veel geluk wensen! Pak alle momenten die je nog pakken kan en koester deze. Veel plezier op de verjaardag van je kleindochter! Ik zal aan je denken en een kaarsje branden tot jouw kaarsje op is.

Foster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:55

Afbeelding

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:01

Hier ook een stille meelezer die toch wat van zich wil laten horen. De kaarsjes branden elke avond.
Hopelijk heb je zaterdag een hele fijne dag met je kleindochter. Geniet ervan!
Heel veel sterkte.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:02

Geen woorden.. Wat een machteloosheid en wat is dit oneerlijk. Voor jou en iedereen die zielsveel van je houden. Lieve Pris, wat heb ik diepe bewondering voor jou.. Ik hoop dat je de komende periode nog pijnvrij op deze wereld mag zijn voordat je aan je volgende reis begint..

Mijn kaarsje brandt nog elke dag. Ik denk aan je.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:34

_sharonnn schreef:
Woorden schieten tekort..
Tranen van mijn kant zullen egoïstisch zijn, maar toch brak ik een beetje van binnen.. ik ken je niet en zal je ook niet leren kennen, maar verdorie zelfs als vreemde had ik je nog zoveel meer gegund.. ik vind je een ontzettend sterke vrouw en wellicht is het niet gepast, maar ik wil je veel geluk wensen! Pak alle momenten die je nog pakken kan en koester deze. Veel plezier op de verjaardag van je kleindochter! Ik zal aan je denken en een kaarsje branden tot jouw kaarsje op is.

Had al gereageerd, was er stil van en wist niet wat ik moest zeggen en hoe.. maar bovenstaande geeft precies weer wat ik wilde zeggen ..
Prachtig geschreven Sharon, sluit me er dus volledig bij aan..

:(:)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-17 23:40

dankjewel allemaal <3
dit doet ons zo goed !
heb ook nog een flink aantal PB's ontvangen.
al gelezen,
nog ff te moe om te antwoorden.
ben nog erg zwak toch,
reageer morgen wat uitgebreider...

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:45

Ach TS... Wat een schok! Hoe moeilijk en zwaar voor jou en jouw naasten.
Ik hoop zo dat je de laatste tijd nog mag genieten van je dierbaren. Dat zij mooie herinneringen mogen meenemen en jij hun liefde en rust.

Je bent een zeer sterk mens, dat heb ik je al eens gezegd. Jouw kracht gaat jullie allemaal steunen en jouw naasten later verder helpen.
Onthou dat je altijd bij je dierbaren zult blijven: in hun hart en in hun gedachten. Jij laat niemand achter. Je blijft bij hun.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:54

Woorden schieten tekort. Veel sterkte!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 00:22

Spice ik ben ook stil. Jullie zijn ontzettend dapper.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:34

Omdat TS zo gek is op katten..

Cat hug time! <3
Afbeelding

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 05:53

Ook ik weet niet goed wat te zeggen...

Ik hoop dat je nog een beetje kan genieten van de tijd die je nog heb (bah wat klinkt dat naar om te zeggen). Veel plezier zaterdag op de verjaardag van je kleindochter.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 07:10

Ik had je bericht gisteren al gelezen. En uurtje of drie nadat ik stond te kletsen met een bekende waarvan de partner in de zelfde situatie zit (muv de verjaardag van een kleinkind). Ook deze partner van bekende Is vorig jaar gediagnosticeerd. Ook deze partner heeft gevochten als een beer. Gevochten om wat meer tijd te hebben met de naasten. Jouw verhaal en diens verhaal liepen zo enorm parallel dat het soms leek alsof jullie 1 en dezelfde zijn.

Gisteren middag al met mijn mond vol tanden gestaan. Na jouw berichtje weer met mijn mond vol tanden.

Wat moet / kan je zeggen tegen iemand die letterlijk op het randje zweeft? Wat moet je zeggen tegen iemand wiens partner de allerlaatste fase ingaat?

Ik leef mee. Ik huil mee. Maar wat te zeggen en te doen? Ik heb geen idee.

Ik denk aan je Spice. Maar ook aan Marcel. En aan jullie kinderen en kleinkind(-ren).

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 07:13

Jemig ik weet niet wat ik moet zeggen tig keer het bericht weer verwijderd. Wat ben ben jij een sterke vrouw.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 07:25

Ik heb in het begin van dit topic wel eens gereageerd. Daarna stil mee gelezen, gewoon omdat ik de juiste woorden niet kon vinden... dat kan ik nu nog niet maar wil toch laten weten dat ik aan jullie denk.

Heel veel sterkte voor jou en je familie :(:) . Ik vind je echt super sterk en ik hoop dat je toch nog een tijdje pijn vrij mag zijn.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 07:38

Ik weet niet wat ik zeggen moet, hier zijn gewoon geen woorden voor.

Heel veel sterkte voor jouw, Marcel en je familie :(:)

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:00

Na heel lang na denken Nog steeds niet zulke prachtige woorden en poëtische uitingen kunnen vinden als mijn voorgangers. .... Ik lees al erg lang stil mee. Ik vind het ongelofelijk moeilijk om ook maar te kunnen beginnen te bevatten wat jullie op dit moment doormaken. Heel veel strekte voor jullie allemaal en ik hoop dat je zo pijn vrij mogelijk je laatste tijd op deze aarde mag beleven. Ook ik hoop dat jullie een mooie verjaardag vieren zaterdag. Ik denk erg vaak aan jullie.

Een hele dikke knuffel en heel veel kracht en sterkte gewenst. ...

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:04

ach heden, ik hoop toch zo dat je de verjaardag in ieder geval nog mee mag maken zaterdag.
Ik wens je en je familie echt enorm veel sterkte toe deze dagen.
Wat een bericht....
Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:09

Hier ook een stille meelezer. Weet niets te zeggen. Heel veel sterkte ik denk aan je.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:28

Wat vind ik het bijzonder dat je dit alles met ons wilt delen. Heel confronterend hoe hard het leven kan zijn en hoe eindig het allemaal is. Ik heb dezelfde leeftijd als jij en kan me werkelijk niet voorstellen hoe het is om nu al van alles en iedereen afscheid te moeten nemen. Je hoopt altijd dat je oud zult worden en nog heel veel jaren te gaan hebt samen. Zo intens triest dat jij deze tijd niet meer krijgt. Carpe diem! Hoop dat je tussen alle angstige gevoelens door ook nog wat mag genieten zoals de verjaardag van je kleindochter en hopelijk nog andere mooie momenten waarbij je je goed voelt.
Heel veel sterkte dappere vrouw, voor jou en je naasten. Ook ik denk aan je!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:00

Lieve TS, hier ook al een poosje stille meelezer.
Ik heb al jouw updates gevolgd en meegehoopt op een goede uitkomst, maar wat is het leven soms toch oneerlijk. Jouw verhalen over het ziekenhuis en de artsen zijn herkenbaar.
Woorden schieten tekort, het enige wat ik kan zeggen is dat ik jou en Marcel nog een hele fijne tijd samen gun en dat ik hoop dat je nog maximaal mag genieten van je kleinkinderen en andere mensen en dieren die je liefhebt. Heel veel sterkte!

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:27

Hier ook een stille meelezer die jullie heel veel sterkte wenst :(:)