Niniane schreef:Suus, zag het ja op Snapchat van een bekende! Maar moesten jullie tegen de hekken zitten? Wij moeste vorige week bij The Flying Dutch juist van de hekken wegblijven. Er is zoveel regen gevallen de laatste tijd.![]()
Sodera, is Dublin heel leuk om naartoe te gaa voor stedentrip? Twijfel tussen Boedapest, Praag of Dublin.
Om weer on-topic te gaan.
[ Video ]
Vind haar eerlijkheid zo verfrissend hè.
Iemand postte een tijd geleden ook een video van haar over private labelling etc. Vond ik heel informatief, maar ik vond toen haar wel wat apart. Stem vond ik niet zo prettig en haar er wat raar uitzien.. Maar ondertussen heb ik al meer video's van haar gekeken en vind ik haar heel fijn.
Ze is super eerlijk en doet heel goed haar research. Met reviews kijkt ze ook naar hoeveel er precies inzit en zet ze het op tegen andere merken met gelijkwaardige producten zodat je precies weet hoe duur iets nou eigenlijk is, per grammetje make-up. Ze onderzoekt ook altijd de ingrediënten lijst en als er iets inzit wat irriterend kan zijn voor sommigen, noemt ze dat... En ze onderzoekt het bedrijf van waar de make-up vandaan komt.
Zoals nu met Jeffree Star.. Ik wist wel dat hij een eikel was, een arrogante diva etc. Op snapchat bijvoorbeeld is hij heel naar. Maar wat ze in die video allemaal naar boven haalt, ongelooflijk. Ik wilde liquids van hem bestellen, maar dat gaat niet meer gebeuren. Ik ga niets van die man kopen, want zo'n karakter wil ik niet ondersteunen..
En dan valt het me ook tegen van Nikki. Ik dacht dat zij toch altijd heel erg tegen pesten etc was, voor minderheden opkwam, maar dan is wel helemaal fan van Jeffree terwijl hij een ontzettende grote bully is... Met trouwens, een eyeshadow palette van nul, maar die zit Nikki wel helemaal aan te prijzen.. Maar de swatches bij de video hierboven, dan zie je gewoon de slechte kwaliteit.. En als je goed bij Nikki kijkt, hoe lang ze er over moet doen om het goed te blenden en hoeveel cuts ze in haar video heeft gemaakt zodat je niet het complete blending proces ziet, want die duurt volgens mij wel erg lang. Daarnaast vind ik de kleuren ook meh.
Dus heb me afgemeld voor haar kanaal, want ik vertrouw Nikki nu niet bepaald meer op haar eerlijkheid. Sowieso had ik al met die kortingscodes soms zoiets van hmm, maar nu al helemaal.
Ik houd het maar bij bovenstaande vlogger en Tati.