Warboel schreef:Fijn knert, weer een paardje. Succes met je zoektocht! Hopelijk vind je snel een leuke pony![]()
Maanlicht, hoe gaat het nu met je?
MarlindeRooz heel herkenbaar hoor, het stemmetje dat zegt dat je beter in bed kan blijven. Is ook ontzettend lastig. Imo stel je je niet aan! Ik heb ook vaak dat ik echt niet de deur of m’n bed uit wil, maar probeer dan toch altijd “trots” op mezelf te zijn als ik dan toch gegaan ben. Al is het maar even buiten een rondje lopen of even naar de winkel.
Tiggs, fijn dat de klik met je nieuwe psych er wel lijkt te zijn! Is zo belangrijk. Succes met je nieuwe traject!
Pimaude, goed dat de huisarts je serieus neemt en je doorgestuurd heeft. Hopelijk komt er een verklaring uit en kan je dat gericht aanpakken! Lekker vitamine D opgedaanfijn!
Hier gaat het redelijk. Vorige week bloed laten prikken en m’n vitamine D is echt schrikbarend laag... Waarde tussen de 80-100 is in principe “goed”, mijn waarde is 29opzich zou het wel echt heel veel verklaren, de vermoeidheid, spier- en gewrichtspijn, lusteloosheid, depressieve gevoelens... nu flink vitamine D bijslikken en over 4 weekjes weer even bloedprikken. Heb een andere huisarts en zij neemt het echt superserieus allemaal! In plaats van alles op “moet je maar met de psycholoog bespreken” af te schuiven. Heel fijn.
Hmm apart dat elke huisarts weer andere waardes als "goed" hanteert. Hier is een waarde vanaf 50 "goed". Op mijn laagst zat ik op 16 met vitamine D, dat is echt schrikbarend laag. Laatste keer prikken zat ik op 53.