[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:08

Zie het als een compliment, de keerzijde van mooie dingen maken, Tessa :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 15:57

Kunnen jullie meedenken? Want ik loop vast :o

Momenteel heb ik deze tat:
Afbeelding

En ik wil graag zoiets erbij:
Afbeelding
Maar dan zwart en aangepast aan mijn honden en katten :)

Het probleem: ik krijg het niet mooi gecombineerd. De tweede tattoo er omheen vind ik niet echt mooi. En de tweede dan maar op een andere plek van m'n lijf geeft zo'n plakplaatjes-idee (omdat het heel simpele tat's zijn). Misschien iets met 3D? Iets anders erbij? Een groter geheel maken op m'n schouderblad? Eventueel richting m'n zij (dat vind ik zo mooi).
Tips van een goede artist in oost-België, Limburg en Noord-Brabant zijn ook welkom :)

Dottie0991

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:17

Mijn nieuwe tattoo <3 Komt denk ik nog wel iets bij ofzo maar daar moet ik nog even over nadenken.
Echte disney/lion king fan en deels een soort eerbetoon aan mijn overleden poes, Simba (vernoemd naar inderdaad :) )
Afbeelding

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:34

Zo mooi <3 ! Heerlijke tattoo!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:35

Erg mooi dottie :D

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:50

Heel mooi en een fijne gedachte erachter!
Vandaag tattoo laten bijwerken (de shop wilde graag dat ik terug kwam om te kijken hoe het genezen was) met een paar lijntjes hier en daar. Meteen ideeën besproken voor een nieuwe op mijn bovenbeen waar ze meteen helemaal lirisch van waren :D dus over een paar weken terug bespreken.

Zin in, hij wordt awesome. Weet ik nu al haha

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:53

Dankjullie wel :D
Spannend Bralindy :D

Ik heb ook nog een tattoo op m'n pols die ik graag wil laten coveren, eerste tattoo, jong en onbezonnen dus spijt van daarnaast is ie spuuglelijk.. Voorlopig nog geen geld voor maar bij de shops hier zeggen ze allemaal dat ik m'n hele onderarm wel moet opofferen voor een cover, eigenlijk vind ik dat naar mijn idee wel een beetje onzin, wel gaaf maar weet niet of ik dat wil.. Kan ook nergens echt goeie plaatjes vinden van cover ups..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 22:14

Heb je een foto van je tattoo nu?

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:37

Afbeelding
Niet zo duidelijk maarja

mie123gieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:41

Dottie0991 schreef:
[ [url=m/V3nzrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet zo duidelijk maarja

Ligt het aan mij of zijn de sterren uit verhouding?

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:43

mie123gie schreef:
Dottie0991 schreef:
[ [url=m/V3nzrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet zo duidelijk maarja

Ligt het aan mij of zijn de sterren uit verhouding?

Ja daarom zei ik ook hij is ook niet goed gezet :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:44

oei dat zijn wel heftige lijnen om te bedekken. met iets simpels en klein kom je niet heel snel weg ben ik bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:48

Als je dat wilt coveren zul je idd moeten denken aan een hele plaat er overheen. Vooral zwarte lijnen, daar kun je niet even iets simpels overheen kleuren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:55

Of eerst laseren... want zoiets donkers moet met iets nog donkerders gecoverd worden hè. Wordt een behoorlijk donker vlak.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:20

De lijnen zijn inderdaad dikker dan de bedoeling was, dit omdat ik de 3e keer naar een andere Tattoo shop gegaan ben om hem te laten opknappen, zijn oplossing was dus de lijnen wat dikker maken en dan echt de sterretjes sterretjes maken zeg maar, het is stukken beter maar had die laatste keer beter niet kunnen doen..
Inderdaad laseren of flinke cover met donkere achtergrond werd me ook aangeraden.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 02:57

Jennifuur schreef:
@lifeofmarit, wat mooooooi! Echt gaaf.

Bij mijn eerste tattoo heb ik de folie er opgehouden voor de rest van de avond, daarna bleef het toch niet meer goed zitten en heb het toen maar lekker laten ademen.

Dankjewel, ben er echt zooo blij mee haha. Jij was er vandaag toch??

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:09

komen weer echt hele mooie tattoo's voorbij zeg!
maar bij de mijne had ik ook met de terugreis de folie er nog omheen thuis eraf gehaald gewassen en ingesmeerd, dezelfde avond ook nog uit geweest... kon allemaal prima stootte wel iemand 1 keer tegen aan maar viel wel heel erg mee met de pijn maar het was ook maar een kleintje.

ik zat ook te denken aan een tattoo van me overleden hond maar weet iemand ook nog een goede artist die goed portretten kan maken in de omgeving van groningen en omgeving van hoorn.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:58

Clair Obscura is heel goed... Als ik mn vaste tattooshop voor realistisch werk niet al had, dan zou ik daar zeker heen gaan :) zit volgens mij niet ver van station Noord :D
Als je wat verder wil reizen, raad ik je Point Blank Tattoo in Weert aan... Ik ga daar zelf 1x per jaar heen voor portret tattoos... :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:03

In de omgeving hoorn? Niks :')

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:27

Ik hoop Dit weekeind toch wel mijn schetsen te ontvangen... Ik zou ze tussen de 2 en 4 weken krijgen en zit nu op 6 weken :=.
Heb van de week gemaild, kreeg dinsdag terug dat ik ze woensdag of donderdag zou krijgen en nu nog niks. Zo nodig ga ik morgen weer mailen. Ik wil hem uiterlijk 5 juni laten zetten ivm vakantie, maar op dit tempo wordt het pas na de vakantie en daar zou ik flink van balen :(

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:12

lifeofmarit schreef:
Jennifuur schreef:
@lifeofmarit, wat mooooooi! Echt gaaf.

Bij mijn eerste tattoo heb ik de folie er opgehouden voor de rest van de avond, daarna bleef het toch niet meer goed zitten en heb het toen maar lekker laten ademen.

Dankjewel, ben er echt zooo blij mee haha. Jij was er vandaag toch??

Jaa snap ik, echt mooi. Klopt! Ze wezen je ontwerp nog aan haha, we hadden het ook over Bokt.
Vond het echt een leuke plek, leuke mensen! Ik was te vroeg, maar we konden meteen aan de slag, binnen een half uurtje stond ie er op.

Dit was direct na het zetten:
Afbeelding

En dit is hem nu:
Afbeelding

Mijn ouders reageerden heel chill, de pijn tijdens het zetten viel me echt mee en hij staat heerlijk strak, dus ben er erg blij mee. Op het nazorgvel staat dat ik drie dagen lang folie erop moet laten zitten, maar vind het zelf persoonlijk toch fijner om het vanaf nu te laten ademen, dus dat gaan we nu doen!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:19

Ahh die is cute! Mooie plaats ook :j

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:25

Ik wil graag een zwaluw laten zetten, maar ben al een tijdje aan t denken over de plek. Schouderblad misschien?

De enige plek die bezet is is mijn pols. Maar ik ben bang dat het net lijkt of ik vol met plakplaatjes zit, misschien is een groter geheel dan mooier.

Ben vooral benieuwd naar jullie meningen, heb alle tijd dus denk er rustig over na.

Dat sterrenbeeld is mooi zeg! Heel subtiel ook <3

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:28

ik vind een zwaluw op je schouderblad erg mooi!! maar dat is persoonlijke mening.. denk niet dat het 'plakplaatjes' lijken als je het doet hoor..! en daarbij, al lijkt het wel op plakplaatjes? jij vind het mooi dus waarom niet?

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:35

its_daantjee schreef:
ik vind een zwaluw op je schouderblad erg mooi!! maar dat is persoonlijke mening.. denk niet dat het 'plakplaatjes' lijken als je het doet hoor..! en daarbij, al lijkt het wel op plakplaatjes? jij vind het mooi dus waarom niet?

Dat is waar! Ik heb nog meer ideeën die ik graag wil uitwerken :D maar laten we er 1 tegelijk doen :o

Van dit topic wordt ik helemaal enthousiast, echt mooie dingen komen hier voorbij.