Je zorgen maken of de weegschaal aangeeft dat je zwaarder bent geworden zo zou ik niet willen/kunnen leven..
Ik kan heel makkelijk met verjaardagen en feesten taart etc laten staan als ik echt niet wil of geen trek heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben nu dus iets zwaarder dan een tijdje geleden dus dat wilde ik er eigenlijk weer af hebben, maar ben zo best tevreden.
Merk inderdaad wel echt dat ik me daarna een stuk zwaarder voel (zal grotendeels ook tussen m'n oren zitten) maar zolang ik veel beweeg heb ik het ook gewoon nodig.
En ik zou naast dat ik het niet wil, de koolhydraten niet eens kunnen missen

Gewoon brood (dus boterhammen) ben ik niet heel erg gek op maar ciabatta of stokbrood of zo kan ik ook niet van afblijven.
) behoorlijk actief ben.

Dus als je geen brood/pasta/rijst/aardappels etc. meer eet, betekend het niet dat je helemaal geen khd meer eet.
_Yasmine_ schreef:Zo hier een wandelende post! Les 2 van Evy volbracht. Nu nog 2km terug wandelen naar huis!
Ik ben zelf een broodeter, vind het verschrikkelijk om een dag zonder te moeten. Probeer om de compenseren minder aardappelen (bah) pasta en rijst te eten!
Ik wandel nog even Door
Doe jij het programma uit 2006 of 2011?
)
_Yasmine_ schreef:Wat eet jij dan nu overdag Samiyah? Ik kan al geen vervangende dingen bedenken namelijk.
)Ik ben dus niet super streng.
maar het is bij mij niet meer standaard om brood te eten.

en dan zit ik direct op een gewicht waarvan ik me niet kan herinneren dat ik daar op zat