Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:56

Gisteren iets nieuws geprobeerd: jump bootcamp. En met kleine aanpassingen weinig tot geen last van mijn knie gehad :):) en ook nog op de fiets ernaar toe, heb 22 kilometertjes in de benen *\o/*

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:14

HouVanUtopia schreef:
Hier ook paviljoen alleen hebben wij ook ontzettend veel feesten en partijen. Gisteren ook weer bruiloft gehad. Zijn officiële trouwlokatie dus zo mensen van het trouwen Tot eten Tot feest bij ons.

Vanavond organiseren we een feestje met darkraver en panic dus ook volle bak.

En ik ben daar leidinggevende dus ondanks het weer veel aanwezig hoop dat Pasen mooi wordt en het terras weer volloopt.

Bij welke zaak werk je?

Oh dat is wel leuk! Wij hebben af en toe ook wel trouwfeesten maar dan gewoon nadat de mensen al getrouwd zijn.
Zal de zaak even pb'en.. wil het liever niet online zetten aangezien de gasten mij weleens opzoeken op facebook enzo, dan krijg ik allemaal priveberichten.

Anoniem

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:40

Klinkt goed Renee! Knap gedaan! En fijn dat je knie niet opspeelt.

Vanmorgen weer gesport.. Vind het wel een beetje balen dat ik nu dinsdag pas weer kan gaan -O- Uhooh, zou het bij mij dan ook een verslaving worden?! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:47

Fijn dat je geen last van je knie had :D
Ik baal er ook van dat ik nu niet kan gaan sporten. Ofja ik kan wel gaa maar ik heb nog zoveel te doen voor school en tentamenweek en herkansingen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:16

Ik ga nog niet te vroeg juichen, maar ik ben van plan om het 6 weken te proberen :j

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:56

Renee, wat houdt dat jump bootcamp precies in?

Ik heb momenteel ook even een soort van 'dipje'. Wil wel sporten, maar vanwege pasen gaat de sportschool al om 15.00 dicht. En ik ben nu nog niet wakker genoeg om te gaan :') Heb een beetje rare dagen gehad. Woensdag gesport, echt behoorlijk zwaar, had de hele avond last van m'n rug (wat later veranderde in lekkere spierpijn). Maar ik had die avond nog salsa en bachata les en daarna zijn we uit gegaan naar een bar. Ik was pas om 09.30 's ochtends thuis op donderdagochtend en heb dus de hele dag geslapen. Inmiddels ben ik geaccepteerd voor een woning in Nederland dus daar de hele tijd mee bezig geweest met bellen/mailen/documenten verzamelen enzo. En als ik dus vandaag nog wil sporten dan moet ik binnen twee uur naar de sportschool en daar heb ik eiiiiiiiiiigenlijk geen energie voor. Had liever 's avonds gesport. Maar goed. En vanavond gaan we weer uit dus dan ben ik morgen waarschijnlijk ook te moe om te sporten :') Dus dan wordt het zondag pas weer... Slechttttttttttt

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:10

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:21

Renee: dat is gaaf! Lijkt me echt super leuk, ik ga eens opzoek of het bij mij in de buurt ook gegeven word!

Emita: gefeliciteerd met je woning! Succes nog met sporten??!

Ik ga vanmiddag ook nog even, helaas zijn ze zondag en maandag gesloten dus dan kan ik dinsdag pas weer. Ik hoop dat ik zondag/maandag nog even tijd kan vinden om een rondje buiten hard te lopen :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:51

Oh dat ziet er wel leuk uit Renee!

Thanks raylaatje :D ben niet gaan sporten :') zondag weer!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:12

Emita, gefeliciteerd met je woning!
Renee: Wat gaaf! Volgens mij nog leuk om te doen ook, juist omdat het wat ander is.

Ik ga vanavond weer braaf naar de fitness hoor...alleen jammer dat ik maandag niet naar BP kan gaan...maar dat kan vast ingehaald worden.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:23

Het is ook een echte aanrader het was even wennen in het begin maar uiteindelijk heb ik me echt vermaakt en ook the day after geen pijn in de knie!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 16:29

Renee schreef:
Gisteren iets nieuws geprobeerd: jump bootcamp. En met kleine aanpassingen weinig tot geen last van mijn knie gehad :):) en ook nog op de fiets ernaar toe, heb 22 kilometertjes in de benen *\o/*

Lijkt mij echt heel erg leuk!!

Ik heb vanochtend weer gefitnesst, weer een kracht-dagje (met cardio ertussendoor).
Ik merk alleen met rennen dat ik tussen enkel & kuit, aan de zijkant van mijn been, erg veel last krijg. Dit heb ik altijd op de band, wat mij dus weer tegenhoud om door te rennen.. Buiten heb ik hier geen last van, maar buiten krijg ik het dan weer sneller benauwd (slijm in m'n keel en dat blijft dan nog een dag aanhouden)..
Ik doe iets verkeerds ben ik bang..

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:01

Echt fijn dat je vrijwel geen last had van je knie Renee!
Gefeliciteerd met je huisje!!

Qua sporten en eten is mijn eerste weken niet heel goed geweest. Ben een keer naar de sportschool geweest en heb twee keer paardgereden. Dat was niet helemaal mijn bedoeling hihi. :o Ik ga zondag maar extra rondje hardlopen, oefeningen doen en paardrijden

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:19

Gewoon hele week gym niet gezien :o shame on me... Maar wel thuis beetje getraind

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 22:37

xRiiannex schreef:
Hey, hebben jullie mischien nog wat leuke motivatie zinnen voor mij? (Foto's mogen ook)
Wil namelijk weer mijn motivatie terug vinden ..

Iemand ideeen wat ik bijvoorbeeld kan uitprinten en in mijn kamer op hangen?

Ik heb op de achtergrond van mijn telefoon 'Stop wishing. Start doing.' Die herinnert me eraan dat ik van mijn luie reet af moet komen en niet op mijn telefoon moet blijven spelen. :o

Mijn toets is inmiddels gelukkig nagekeken, en heb een 6,6. Geen topcijfer, maar wel een van de hogere cijfers, ondanks dat ik de avond van te voren mijn boek heb opengeslagen. :o
Gisteren niet wezen hardlopen, wel twee uur in de sportschool gelopen. Vandaag een eindje paardgereden. Hopelijk morgen net zulk lekker weer als vandaag! Al is het dan wel moeilijk kiezen wat ik ga doen, paardrijden of wielrennen :=

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 23:24

Allebei :)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:07

Gelukkig wel een voldoende Russel!

Zo eerst even Paas boodschappen doen en dan een uurtje sporten. Dit weekend wordt heeeel kcal rijk ben ik bang :')

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:28

Fijn dat je een voldoende heb Russel!

Ik ga weer werken dag 2 van de 4.. ga maandag toch ook nog maar extra werken.. woensdag pas weer sporten denk ik want dinsdag een hele dag leren voor mn herkansing van woensdag!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:29

Maris89 schreef:
Gelukkig wel een voldoende Russel!

Zo eerst even Paas boodschappen doen en dan een uurtje sporten. Dit weekend wordt heeeel kcal rijk ben ik bang :')

Hier ook hoor :o Lekker van genieten en daarna weer knallen met sporten :)
Hmm ik ben gister weer wezen fitnessen maar vind op de een of andere manier bp toch leuker haha.Ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven om door te gaan. Een groepsles motiveerd echt wel enorm ben ik dus achter.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:23

Super russel!

hier gisteren weer gewerkt van 2100 tot 0700 vandaag even chill dagje. Sportschool is heel het weekend dicht dus even tussen het werken door quality tijd met vriendje

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:03

Elmira, dat is precies de reden dat ik fan ben van groepslessen. Nét dat kleine beetje extra motivatie :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:50

Ik doe op dit moment alleen af en toe de syngry, maar ik zou ook echt de motivatie niet kunnen opbrengen om die oefeningen zelf te gaan uitvoeren op dat tempo :') Ik haal wel mijn inspiratie daar vandaan voor bepaalde oefeningen, maar dan doe ik ze rustig op mijn eigen tempo.
Vandaag een 'boeren workout' gedaan, om het dan maar zo te noemen :Y) Eerst drek en takken in de aanhangwagen geschept, en er bij de milieustraat weer afgeschept. Drek scheppen, terwijl je je evenwicht bewaart op een wiebelende aanhangwagen is best zwaar. :') Toen drek/mest van het plein voor de stal lopen scheppen.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 09:42

Emita schreef:
Elmira, dat is precies de reden dat ik fan ben van groepslessen. Nét dat kleine beetje extra motivatie :)

Dat heb ik dus ook, dan ga je toch nog net langer door dan dat je voor jezelf bezig bent.

Ik heb gisteren dag 2 van de 4 gewerkt voel het al wel in m'n benen maar we hebben er nog 2 te gaan. Vandaag zal het wel heel erg druk worden. Nu eerst nog snel een rondje gaan paardrijden

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:30

Met groepslessen ga je idd langer door!

Ik ga morgen met mn collega's x mee naar hun sportschool naar bp. Voordeel daar in de ochtend groepslessen.
Alleen is 10/15min met scooter voor me. Waar ik nu zit is in eigen dorp.

Vandaag lekker dagje vrij vorige week 61uur gewerkt en het weer is niet top vandaar dus ik mocht lekker thuis blijven even 2 dagen bijtanken

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:16

:wow: 61 uur? Hoe houd je dat vol op de lange duur?

Ik ben heel benieuwd naar de weegschaal na al het paas-eten. Ik heb me nog redelijk netjes gehouden al met al denk(/hoop) ik. Gisteren vier en een half uur paardgereden, dus ik voel mijn kont nu behoorlijk. :P Straks eens even mijn racefiets pakken voor een stukje touren!