Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:20

Omdat je met de chaotische drukte van kerstinkopen nog weleens iets vergeet :). Zelfde met kapper..

Fijn nel!

Is het minder rood Tazzey?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:20

Ik moet eigenlijk ook nog naar de kapper...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:22

Ik ook want het paars is al helemaal flets. Maar wacht lekker tot het nieuwe jaar, anders heb ik straks echt nogm aar 3 sprieten over :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:28

Ik heb een ontembaar woud op mijn hoofd op het moment, maar gewoon de tijd nog niet gehad om naar de kapper te gaan...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:49

Dat denken vast meer mensen Anc :')

Welke kleuren zijn het Channy?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:54

Ik heb de afgelopen dagen wit met gouden glitters opgehad en dat beviel me eigenlijk wel! Toch kerst maar best neutraal en niet te hysterisch.
Dus dit er net afgehaald, wat moeilijk is door de glitters haha en opnieuw gedaan.

Afbeelding

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:59

Yv_ schreef:
Omdat je met de chaotische drukte van kerstinkopen nog weleens iets vergeet :). Zelfde met kapper..

Fijn nel!

Ja, het is helemaal weggetrokken. Ik heb wel het idee dat mijn verzorgingsproduct sneller introk dan normaal. Ik ben benieuwd of ik resultaat ga zien. Ik heb op mijn kin een best litteken zitten en ik vraag me af hoe die zich gaat ontwikkelen.

BelleTessa, je hebt speciale glitter basecoats. Je kunt je nagellak er dan in een laagje vanaf pellen. Ik heb verschillende versies geprobeerd maar stuk voor stuk stinken ze naar kinderlijm. Het werkt op zich wel ok.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:09

Ik ben helemaal niet van de witte nagellak maar dit vind ik mooi BelleTessa! Misschien ga ik het ook eens proberen (alhoewel, de enige witte lak die ik heb is een gratis proefflesje van de Etos dat me aan Typex doet denken).

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:18

dazzletrofke schreef:
Holymelony, ik vond dat mijn lakskills beter konden: https://missladylibrarian.wordpress.com ... ay-outing/

Oops, zelfs ik ben nog een tikkeltje beter. :=

Skessa_ schreef:
Dat denken vast meer mensen Anc :')

Welke kleuren zijn het Channy?

Een groene van onbekend merk
China Glaze Yellow polka dot bikini
China Glaze Flip flop fantasy
China Glaze Pool party
Een roze uit chinees winkeltje

BelleTessa schreef:
Ik heb de afgelopen dagen wit met gouden glitters opgehad en dat beviel me eigenlijk wel! Toch kerst maar best neutraal en niet te hysterisch.
Dus dit er net afgehaald, wat moeilijk is door de glitters haha en opnieuw gedaan.

[ [url=m/AxY6FN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! :)

Tazzey schreef:
Yv_ schreef:

Fijn nel!

Ja, het is helemaal weggetrokken. Ik heb wel het idee dat mijn verzorgingsproduct sneller introk dan normaal. Ik ben benieuwd of ik resultaat ga zien. Ik heb op mijn kin een best litteken zitten en ik vraag me af hoe die zich gaat ontwikkelen.

BelleTessa, je hebt speciale glitter basecoats. Je kunt je nagellak er dan in een laagje vanaf pellen. Ik heb verschillende versies geprobeerd maar stuk voor stuk stinken ze naar kinderlijm. Het werkt op zich wel ok.

Heb ook wel DIY op het internet gelezen, dat je kinderlijm en water kan vermengen en dat je dan het zelfde effect hebt.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:32

Die truc met de kinderlijm heb ik gedaan, werkt prima maar ik mis een beetje een fatsoenlijk kwastje. Bij de Kruidvat kan je zo'n peel off base coat van het merk NYC kopen. Precies hetzelfde, maar dan in een flesje, kost 2 euro of zo. Werkt prima al verkleuren je nagels wel erger dan wanneer je een gewone basecoat pakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:36

Al die peel off base coats zijn ook niet meer dan van dat kinderlijm met wat water, alleen dan in een nagellakflesje gegoten ;)

Wat je kunt doen, is een leeg flesje lak schoonspoelen en daar 50/50 lijm en water in doen.
Goed schudden en klaar is je peel off base coat :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:38

DnT schreef:
Al die peel off base coats zijn ook niet meer dan van dat kinderlijm met wat water, alleen dan in een nagellakflesje gegoten ;)

Wat je kunt doen, is een leeg flesje lak schoonspoelen en daar 50/50 lijm en water in doen.
Goed schudden en klaar is je peel off base coat :D

Je zou maar de verkeerde lijm pakken. :')

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:56

Mooie kerstnagels BelleTessa. Ik denk wel dat wit bij mij meer op zou vallen als een donkere kleur.

Tazzey, die matte lak ik echt prachtig! Ook met accent :)

En die glitterende grijze van Peelslowley ook <3 .

Peel off basecoat heb ik ook, maar ik heb altijd het gevoel dat mijn lak dan nog eerder los komt.

Vraagje aan de fluttergebruikers, hoe vaak smeren jullie dat? Ik heb momenteel het gevoel dat ik meerdere keren per dag nodig zou hebben. Is het daar niet te vet voor? En wat is nou een goeie handcreme? Ik heb voor kerst Hand Guru gevraagd. Die heb ik in de winkel geprobeerd en dat was de eerste waarbij ik na een halve dag nog het idee had dat m'n handen lekker zacht waren.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:06

Ik gebruik het 1 soms 2x per dag, maar meestal heb ik er geen tijd voor om het meerdere keren te doen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:39

Ik smeer meestal een keer of 3 per dag. Ik vind de Rituals handcrèmes heel fijn. Wist je dat je je handcrème eigenlijk alleen aan de bovenkant hoeft te gebruiken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:39

Ik nooit :Y)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:59

Hey meiden! Vandaag heb ik gelnagels laten zetten, maar ik vind ze toch echt veel te lang. En om dat heeeele stuk te veilen zie ik niet zitten. Kan ik ze gewoon voorzichtig zelf knippen? :Y)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:59

Met een gewone knipper zou ik het niet doen, kan dat je tip breekt.
Met zo'n tipknipper kun je het wel proberen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:25

Ik heb geen tipknipper, dus heb t gewoon geprobeerd met een normale nagel knipper. Stukje voor stukje en t is gelukt. De tips zijn gelukkig niet gescheurd of gebroken. :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:28

Zelf eraan pielen is vaak niet verstandig je had beter even terug kunnen gaan. Als je het dan toch zelf wil doen ga dan vijlen ipv knippen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:30

Gelnagels NIET knippen! Kans op breuken en scheuren is groot + beschadiging natuurlijke nagel.

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:34

3 keer per dag zelfs :wow: geen wonder dat het bij mij droog blijft :')

Gelnagels heb ik geen verstand van. Het moet van zichzelf maar goed groeien.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:36

De tips waren bijna een cm lang, de helft moest er af.. nee dat ga ik niet veilen. :')
Heb ze stukje voor stukje geknipt, dus niet in 1 keer en het is goed gegaan. :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:43

Waarom geef je dat dan niet bij je styliste aan? Ik baal ervan als ik nagels zet, vraag of het goed is, en dan de klant tegen kom met veel kortere nagels.
Aan de andere kant, als iemand voor het eerst kunstnagels neemt, zet ik ze bewust niet lang. Laat ze eerst maar wennen

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:00

LadyMadonna schreef:
Gisteren zitten priegelen, maar ook mijn nagels zijn klaar. Ja, wijsvinger is korter, maar ik geb gewoon geen tijd :n
[ [url=m/MkYm2H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik trouwens ook heel erg mooi, zou ik graag willen voor de kerst!