Fijn nel!
Is het minder rood Tazzey?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Omdat je met de chaotische drukte van kerstinkopen nog weleens iets vergeet. Zelfde met kapper..
Fijn nel!
dazzletrofke schreef:Holymelony, ik vond dat mijn lakskills beter konden: https://missladylibrarian.wordpress.com ... ay-outing/
Skessa_ schreef:Dat denken vast meer mensen Anc![]()
Welke kleuren zijn het Channy?
BelleTessa schreef:Ik heb de afgelopen dagen wit met gouden glitters opgehad en dat beviel me eigenlijk wel! Toch kerst maar best neutraal en niet te hysterisch.
Dus dit er net afgehaald, wat moeilijk is door de glitters haha en opnieuw gedaan.
[ [url=m/AxY6FN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tazzey schreef:Yv_ schreef:Omdat je met de chaotische drukte van kerstinkopen nog weleens iets vergeet. Zelfde met kapper..
Fijn nel!
Ja, het is helemaal weggetrokken. Ik heb wel het idee dat mijn verzorgingsproduct sneller introk dan normaal. Ik ben benieuwd of ik resultaat ga zien. Ik heb op mijn kin een best litteken zitten en ik vraag me af hoe die zich gaat ontwikkelen.
BelleTessa, je hebt speciale glitter basecoats. Je kunt je nagellak er dan in een laagje vanaf pellen. Ik heb verschillende versies geprobeerd maar stuk voor stuk stinken ze naar kinderlijm. Het werkt op zich wel ok.
DnT schreef:Al die peel off base coats zijn ook niet meer dan van dat kinderlijm met wat water, alleen dan in een nagellakflesje gegoten
Wat je kunt doen, is een leeg flesje lak schoonspoelen en daar 50/50 lijm en water in doen.
Goed schudden en klaar is je peel off base coat