Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 09:43

Wat een resultaat Tango! Gefeliciteerd *\o/*

Ik zondig graag met een lekkere punt taart of een bakje ijs (B&J!). Maar ook van een bakje Griekse roomyoghurt of zelfgemaakte notengranola kan ik erg genieten.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 09:57

Thanks Bhriseis!! Ben ook heel tevreden :j

Ik merk wel dat het na de derde maand allemaal wat rustiger gaat, vooral de eerste twee maanden ging het verliezen van cm supersnel. Nu mocht er bij mij best veel af (zat op een flinke maat 46) dus dat is mss wel logisch. Nu zie ik wel beter veranderingen in mijn spieren. Schouders en buik zijn het beste te zien, terwijl ik juist wil dat het van mijn heupen af gaat grrrrr!

@Varekaj: ik vind dus joggen zoooo ontzettend saai.. Ik vind in mijn woonkamer 30 minuutjes sporten een veel minder grote stap. Als ik s avonds op de bank zit en ik heb nog niet gesport, voel ik me zelfs schuldig

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:01

Hier hetzelfde. Ik heb al een tijd niet gemeten, maar na Ripped ben ik bijna niets meer verloren qua centimeters. Wél zie ik nog steeds verschil op foto's, en ik voel me gewoon veel beter in mijn vel dus ik doe dapper verder :))

Krijg jij ook van die fikse gespierde armen en schouders van BR?

Veel sterkte Varekaj!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:14

Ik krijg inderdaad best enorme schouderspieren en mijn armen raken ook flink gespierd.
Hou alleen zo'n "kipfiletje" (zo n hangblubje) aan de binnenkant van mijn bovenarm. Zou wel willen dat die helemaal wegtrekt!!

En het stuk van onder mijn borst tot mijn taille is echt superstrak geworden, ben ik dan wel weer blij mee. Alleen die heupen en bovenbenen grrrr

Ik doe nu BR 5-6 dagen in de week (soms ook wel eens 4 hoor). De 7 dagen in de week van Shred en Ripped trek ik niet meer. Hoe zit dat bij de rest?

Ik denk dat ik na BR misschien wel weer een maandje shred of ripped doe. Ik vind de andere programma's allemaal zo lang, iig langer dan een half uurtje.

Merken jullie ook verschil met paardrijden? Ik merk dat mijn balans erg verbeterd is. Ook mijn beenligging (bij mij zitten de vetjes vooral op mijn bovenbenen) is veel stabieler.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:18

Zullen we ruilen, ik mijn heupen voor jouw buik? :P Ik heb zo'n vetje zitten dat ik echt niet wegkrijg... Hoewel het elke maand een beetje minder wordt.
Je moet maar zo denken: we zien er al zoveel strakker uit dan een paar maand geleden, dus die heupen krijgen we wel weer in shape!

Ik doe ook zo'n 4-6 dagen BR (afhankelijk van hoe druk t is). Ik vraag mij af hoe eentonig de andere programma's nu zullen zijn, want BR is best luxe op dat vlak, met al die filmpjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:21

De dag gestart met een goed ontbijt, maar nog steeds tandpijn. Bah. En het is gewoon spanningspijn van mijn beugel. Ben dat ding zo beu... Zit er helaas nog makkelijk een jaar aan vast. Toch maar pijnstillertje om de dag door te komen voor ik naar paardlief ga.

Ik ga vanavond beginnen met KBT, en dit keer ga ik wél opmeten om te kunnen vergelijken.

Alleen maar lopen is saai, met goede muziek en leuke omgeving vind ik het wel aangenaam om te doen. Bij voorkeur dus in bos, op veldbanen of waar er natuur is. Je zal me niet snel vinden op een atletiekpiste of tussen huizenblokken. In huis sporten is ook erg leuk, maar het is beetje puzzelen met de meubels. Had bij de shred wel eens dat ik bij sommige zwaai oefeningen ergens tegenaan mepte of schopte :))

Bij paardrijden met ik wel verschil! Kan mijn benen sinds de shred steeds beter op hun plek houden en ook wat meer kracht mee zetten, maar dat is nog lang niet top. Daarom wil ik het dus ook niet opgeven, maar de KBT gaan doen ipv de shred. Hier is het dus als doel om mijn benen weer stevig, krachtig, strak en ook soepel te krijgen.

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 17:02

Woehoeeeeeee klaar met de 30 day shred!! nooit gedacht dat ik het zou volhouden.. heb er 3 dagen extra over gedaan vanwege jarig zijn, mega lange dag gewerkt en efteling..
ben inmiddels bijna 3 kilo afgevallen, en totaal iets meer dan 20 cm kwijt!
voel me super lekker en ben heel gemotiveerd om nu verder te gaan met een ander programma van Jillian, want wil nog steeds maatje kleiner, nog paar kilo en dan kan dat wel denk ik :D !!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 17:11

Wauw wat goed MD!!! Lekker he dat fijne gevoel, dat je conditie beter wordt, je verschil ziet.. kom je echt in een sport flow :D
Wat ga je hierna doen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:05

Gefeliciteerd :D

Vanavond heb ik een belangrijke balletles.. dan krijg ik te horen of mn voeten sterk genoeg zijn om op spitzen te dansen.. ik hoop het echt! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:03

oeh, ik duim voor je!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:44

Ik moet vandaag dag 6 van level 1 doen, ik merk dat ik me wel een beetje ga vervelen :P Level 1 ken ik nu wel.. Zit een beetje naar andere programma's te kijken van Jillian die ik wil gaan doen maar dan weet ik ook niet zo goed welke. Wat zouden jullie doen? Toch de shred afmaken, of een ander programma gaan doen? En welke vonden jullie fijn om te doen na de shred?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:49

Ik was ook wel blij dat ik aan level 2 kon beginnen, maar die heb ik dus maar half afgewerkt door omstandigheden. Eerlijk gezegd had ik eind level 1 iets van "ok, nu wordt het wel simpel" maar God, level 2 was toch even weer doodgaan hoor. Het is goed dat je level 1 uitdoet ter voorbereiding op hetgene wat erna komt, dat wel. Maar het is wel saai.

Heb immense problemen met youtube, kan de filmpjes van KBT niet goed vinden en wanneer ik er op uitkom blijft de boel haperen. ARGH!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:56

@missy_ juist afmaken! Het zit zo goed in elkaar en het werkt! Ook mentaal op doorzettingsvermogen ;-) als je de filmpjes letterlijk mee kan praten zet je een muziekje op, probeer jezelf uit te dagen om het moeilijker te maken (voeg gewichten toe, voer het tempo op etc)
Na de shred is ripped misschien wel leuk om te doen!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:13

Goede resultaten van MD en Tango! Gefeliciteerd!

Ik merk dat mijn balans op mijn paard flink verbeterd is door Jillian workouts. Ik zit ook beter rechtop, doordat mijn rug en buikspieren sterker zijn.
Na de shred en Ripped ben ik twee maanden gestopt met workouts. Gewoon geen tijd en energie meer... Sinds deze week ben ik weer begonnen. Dit keer met body revolution. Het valt mij mee hoe goed ik hat kan volhouden. Wel weer spierpijn! Nu weer doorzetten. Voor mijn stop ben ik niet heel veel cm's kwijt geraakt, wel 5,5 kg. Nu wil ik liefst nog 2 kg eraf. Stiekem was er weer eentje bij tijdens m'n stop. Helaas worden mijn bovenbenen nog niet smaller.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:28

Balen he Marleentje, dat de lichaamsdelen die je het vervelenst vindt, niet het snelst veranderen _-:(
Mijn taille gaat echt supergoed, maar die stomme heupen willen maar niet grrr
Ik vind BR wel het leukst en het meeste afwisseling, vind alleen de cardiodag wat minder. Doe echt liever krachttraining.

Ik duim voor je Spikkel! Wel gaaf zeg, op spitzen.

Bij de shred heb ik na een paar dagen ook een eigen muziekje eronder gezet. FF lekker een flink dancennummer om je op te peppen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 21:58

Top resultaat MD en Tango! Ik heb hetzelfde met de cardio dag en met delen v mijn lijf die ik graag nog iets anders zou willen zien..

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 22:25

Thanks everybody!!
ik ga nu de ripped in 30 doen, tenminste dat lijkt me een goede opvolger en heb ik al gedownload :D
nu nog echt eraan beginnen... ik denk dat ik komende dagen nog 1 keer level 1,2 of 3 doen van 30 DS en dan na t weekend aan ripped in 30 beginnen, is handiger haha
of hebben jullie tips voor een programma die ik nu beter kan gaan doen?
wat zijn die 30 dagen voorbijgevlogen zeg .. ik kan wel nu alle 3 de levels helemaal mee praten haha

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:01

Nou mn docente vond me voeten sterk genoeg. :D Dus ze heeft advies gegeven en misschien dat ik zondag ga kijken en passen. Echt tof, nooit gedacht dat ik op spitzen zou gaan staan. :D

Ben alleen door mn voet gegaan bij een superl*llige oefening. Ik heb nóóit iets/blessures/wat dan ook en nu al 2 weken achter elkaar. Vorige week een spier in mn bil verrekt, kon 2 dagen niet zitten. :') Nu m'n voet verzwikt, gaat morgen echt superpijn doen denk ik. :\

Sorry was een beetje egopost maar ik ben nu pas weer thuis en gedoucht en moet morgen weer vroeg op *gaap*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:05

Proficiat :D

Voor je enkel: ijs er op met een handdoek er omheen en je voet wat omhoog leggen. Dan krijg je minder zwelling. Eventueel wat van die gel erop, ben de naam even kwijt. Gewoon er op stappen maar ik zou bij last een workout ofzo toch een dagje overslaan.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:07

Ik vond Ripped een fijne opvolger van 30D, hoewel ik persoonlijk een week per level te weinig vond en er 10 dagen per level van maakte.

Ik heb vandaag voor het laatst 6w6p gedaan. Morgen gewoon geen rijd meer voor, plus mn kleren zitten allemaal al in de koffer :D moet nog een beetje (heul veul) opruimen en om 10 uur in de auto richting Schiphol zitten. Morgen dus een rustdag voor mij - van Jillian dan haha - en zaterdag weer beginnen. KB en zodra ik gewichrjes heb weer Ripped denk ik :j

En proficiat met je spitzen! Echt tof, jammer alleen van je blessures -__-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:09

Hmm ijs enzo heb ik nu even niet paraat :\ ik lig altijd al met mn voeten omhoog vanwege vocht :j
Morgen hoef ik gelukkig niet te sporten :D (na 30DS nog steeds niets nieuws begonnen, maar vind het gewoon gzellig om hier mee te kletsen en ooit begin ik aan Ripped of BR :') )
Je bedoelt denk ik die soort koelinggel? Emugel ofzo.. Die heb ik hier geloof ik nog wel.. even kijken.

/edit; nee is gel tegen zware en vermoeide benen. :') Ach die heb ik ook :+ Heb trouwens echt blauwe en zere knieën, beetje veel over de grond gerold op een te harde vloer (we hadden een andere zaal) >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:11

Ja die gel! je kan ook een handdoek natmaken en dan even in de vriezer leggen. Zolang het maar niet aan je huid gaat kleven, want dan kan je vriesbrand krijgen. Wil je ook niet.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:13

Haha nee das ook pijnlijk. Ik lig nu in bed, maar als het morgenavond nog zo erg is dan kan ik wel de hele avond met ijs erop liggen.

Ik ga nu echt afsluiten, m'n ogen vallen dicht. :') :evaw:

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:52

Is er voor ripped in 30 ook zo'n af kruis schema net als 30 day shred?
geeft fijn gevoel om na elke workout een dag weg te kruisen :D
kan 'm niet echt vinden op google.. of toevallig iemand die creatief is en hem zelf heeft gemaakt?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 07:47

Google maar even op vimeo jillian michaels ripped, volgens mij krijg je dan alle video's te zien

SpikkelFire, van harte gefeliciteerd!! Sterkte met je blessure :(:)