Ik zondig graag met een lekkere punt taart of een bakje ijs (B&J!). Maar ook van een bakje Griekse roomyoghurt of zelfgemaakte notengranola kan ik erg genieten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb zo'n vetje zitten dat ik echt niet wegkrijg... Hoewel het elke maand een beetje minder wordt.
!!
Level 1 ken ik nu wel.. Zit een beetje naar andere programma's te kijken van Jillian die ik wil gaan doen maar dan weet ik ook niet zo goed welke. Wat zouden jullie doen? Toch de shred afmaken, of een ander programma gaan doen? En welke vonden jullie fijn om te doen na de shred?
als je de filmpjes letterlijk mee kan praten zet je een muziekje op, probeer jezelf uit te dagen om het moeilijker te maken (voeg gewichten toe, voer het tempo op etc)

Dus ze heeft advies gegeven en misschien dat ik zondag ga kijken en passen. Echt tof, nooit gedacht dat ik op spitzen zou gaan staan. 
Nu m'n voet verzwikt, gaat morgen echt superpijn doen denk ik. 
moet nog een beetje (heul veul) opruimen en om 10 uur in de auto richting Schiphol zitten. Morgen dus een rustdag voor mij - van Jillian dan haha - en zaterdag weer beginnen. KB en zodra ik gewichrjes heb weer Ripped denk ik 
ik lig altijd al met mn voeten omhoog vanwege vocht 
(na 30DS nog steeds niets nieuws begonnen, maar vind het gewoon gzellig om hier mee te kletsen en ooit begin ik aan Ripped of BR
)
Ach die heb ik ook
Heb trouwens echt blauwe en zere knieën, beetje veel over de grond gerold op een te harde vloer (we hadden een andere zaal)