Ik weet wel dat ik een zuurstokroze zoek dus met jullie tips kom ik weer een stap in de richting. Kan ik iets gerichter zoeken want soms zie ik door de bomen het bos niet meer!
zo net bij de da drogist een matte top coat gescoord van loreal voor de helft van de prijs en twee nagellakjes van rimmel 2 voor de prijs van 1 210 ethereal en 619 pullsating
Nog even over die thinner.. in feite verdund dat toch ook? Concentratie verlaging etc...
Omg.. ik koop NOOIT meer goedkope nagellak behalve als het van rimmel is. Glitternagellak van de etos... er wordt beloofd dat het dekkend is.. nou.. deze is na 7 denk ik nog niet dekkend!! Nu een kleur eronder en als topcoat gebruikt... maar ik zie er uit als een levende discobal...
Zag net bij de kruidvat bij de kassa allemaal neons.. Beetje rare flesjes, kan me ook het merk ff niet herinneren.. Is iig budget want volgens mij was het 2 voor 3 of 4 euro ofzo
HÈ...?? er werd net gezegd toch dat nagellak remover alleen maar oplost en een thinner verdunt... dat is toch precies hetzelfde?
Anoniem
Geplaatst: 05-08-13 16:59
Nee
Remover breekt je nagellak af, maakt het kapot zodat het oplost en van je nagels af komt. Thinner maakt het alleen maar dunner. Dus als een lakje heel dik en stroperig is waardoor hij niet meer te lakken is, verdunt thinner.
Groot verschil dus.
Chantaliiejj
Geplaatst: 05-08-13 17:00
Hallo, hier een stille mee lezer ik heb even een vraagje als ik lange nagels hebt gaat me nagelak aan de boven kant er na 2 dagen ongeveer aan de boven kant al af hebben jullie daar tip's voor dat het er minder snel af gaat ? Ik gebruik trouwens nagel lak van de etos.
Skessa_
Geplaatst: 05-08-13 17:03
Femme Fatale heeft neon lakjes geloof ik. Is bij KV te koop.
Etos eigen merk zal er ook wel wat neon kleurtjes tussen hebben zitten.
Je kan beter gewoon naar een op = op shop gaan en voor W7 gaan. Ook goedkoop en tenminste wel fijne lak
Net de primeur van Seche Vite gehad, wel heel snel droog idd.
Ik ben ook wel fan van Rimmel, die is ook vaak in de aanbieding met 2 voor 1, dan vind ik hem prima te betalen. Wel nadeel dat ik inmiddels wel alle kleurtjes heb die ik mooi vind. Moet ik dus ook nog wel bij andere merken blijven kijken.
Er zijn volgens mij wel enkele nagellakmerken in er kruidvat die neon kleurtjes hebben . Rimmel vind ik eigenlijk niet zo fijn, lakt wel fijn maar blijft echt slecht zitten bij mij :s essence doet het dan nog beter wel beter voor mijn portemonnee.
AvWShots
Geplaatst: 05-08-13 18:46
Sally Hansen is alleen vandaag 1+1 gratis bij bol.com Net mijn pakket van sensationail besteld, puur voor de lamp eigenlijk