Kreeg ook veel complimentjes dat ik er gespierder uit zag en sommige oefeningen gingen aanzienlijk beter (zijwaartse plank bijvoorbeeld en paar technieken in de paal)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyce_ schreef:Zijn een hele hoop meer die last hadden van hun knieen schnappie.. Let vooral goed op dat je niet 'over' je knieën heen gaat met alle buigingen!
Dag 6 zit erop, het wordt steeds makkelijker, behalve die verdraaide push ups, lukt maar max 3-4x op de goede manier, moet ze dan afmaken op de makkelijke manier.. :/ Nouja, nog vier keer en dan volgens mij weer genoeg arm-ellende met die plank-oefeningen..
Armario schreef:Als jullie de pushups doen (op Nathalie of Anita manier), gaan jullie dan ook zo diep? Ik kan dat écht niet, zelfs niet op de Anita manier...
Verder ben ik benieuwd of er resultaat zal zijn van mijn harde werk, ik ben al jaren niet echt meer afgevallen. Ik kom ook niet echt hard bij, maar systematisch stijgt mijn gewicht, gram per gram. Iemand anders die dit herkent? Ik woog rond mijn 19 een 60 kg en weeg er nu 62 à 63 (ben nu 22), ik wil er gewoon een stop aanzetten voor ik nog verder bijkom, ookal is dit maar héél traag...