Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:43

Thanks! De les ging zo goed, niet normaal :D
Kreeg ook veel complimentjes dat ik er gespierder uit zag en sommige oefeningen gingen aanzienlijk beter (zijwaartse plank bijvoorbeeld en paar technieken in de paal) :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:44

Wat een leuk vosje hierboven!

Zo mijn eerste smokkeldag gehad.. Maar ik geloof dat dat mag met 6 week sixpack :))
Had veel te drukke dag, school van 9 tot 4, daarna paard wel even fitness gegeven.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:47

Fijn dat alles goed is Raponsje! Nu maar hopen dat je je snel weer wat beter gaat voelen :)

Wat een gave foto Nero! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!

Hmm, heb alle foldertjes van de supermarkten doorgespit en ik werd echt heelemaal blij van die van de albert heijn, allemaal groente&fruit in de aanbieding en daar ben ik echt gék op (groot voordeel, want doordat ik het superlekker vind is het veel makkelijker om 'gezonde keuzes' te maken). En dan het grote voordeel dat ik nog thuis bij mn ouders woon: Lijstje gemaakt en morgen gaat mijn moeder boodschappen doen en dan haalt ze alles :D

Monnie_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:51

Level 2 is echt veeeel zwaarder dan 1! 1 zweette ik niet eens bij, 2 moet ik wel echt aan de bak..!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:58

Nickolay schreef:
@Wendy ik kwam hem tegen bij de kruidvat afgeprijsd van 25 naar 15 euro. Hij is van AEG.
Vast niet de beste, maar stukken beter dan dat oude ding wat ik nog had met draaischijf

Dank voor de tip :)

Gaaf Nero, die foto <3

Fijn Rapons, nu lekker genieten hopelijk :))

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:05

Super Raponsje dat de echo er goed uit zag! Nu maar even rustig aan doen...

Vandaag dag 3... ik voel vooral mn billen en mn knieen. ( teminste ik voel alles maar die wel heul erg!) Iemand meer last van zn knieen gehad in het begin???

Dit topic gaat zo hard dat ik niet alles bij kan houden!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:11

Zijn een hele hoop meer die last hadden van hun knieen schnappie.. Let vooral goed op dat je niet 'over' je knieën heen gaat met alle buigingen!

Dag 6 zit erop, het wordt steeds makkelijker, behalve die verdraaide push ups, lukt maar max 3-4x op de goede manier, moet ze dan afmaken op de makkelijke manier.. :/ Nouja, nog vier keer en dan volgens mij weer genoeg arm-ellende met die plank-oefeningen.. :D

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:13

Joyce_ schreef:
Zijn een hele hoop meer die last hadden van hun knieen schnappie.. Let vooral goed op dat je niet 'over' je knieën heen gaat met alle buigingen!

Dag 6 zit erop, het wordt steeds makkelijker, behalve die verdraaide push ups, lukt maar max 3-4x op de goede manier, moet ze dan afmaken op de makkelijke manier.. :/ Nouja, nog vier keer en dan volgens mij weer genoeg arm-ellende met die plank-oefeningen.. :D

Daar probeer ik al wel op te letten ja, maar goed zal wel weer bijtrekken! Push- ups lukt mij tot nu toe alleen fatsoenlijk op de makkelijke manier :o

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:14

Fijn Raponsje dat het allemaal goed gaat!

Goede tips van de weegschaal en het fruit in de aanbieding! Zeker het fruit wil ik me nu ook wel aan gaan wagen.

Fiffel, kijk daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen.
Net zoals het mooie meetlijstje :oo jemig daar zijn echt veel cm vanaf! :oo

Hier dag 4 level 1 afgerond en er een aflevering buns en thighs aan vastgeplakt. uurtje workout na helpen sneeuwvrij schoonscheppen van de longeerbak en k denk dat de calorietjes voor vandaag wel weer verbrand zijn :D

Alleen mn armen voelen als spaghettisliertjes... dat vind ik het allermoeilijkste :') ik merk wel al verschil aan mn flubbers aan de bovenarmen, die zijn aanzienlijk minder al na vier dagen.. }:0

en voor de meetlintzoekers: k vergeet eht ook steeds, maar gister bij de praxis een handje van die papieren meegesnaaid ( totdat k een echte tegenkom). Nu moet ik er alleen nog aan denken om me te gaan meten ghe ghe

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:25

Als jullie de pushups doen (op Nathalie of Anita manier), gaan jullie dan ook zo diep? Ik kan dat écht niet, zelfs niet op de Anita manier...

Verder ben ik benieuwd of er resultaat zal zijn van mijn harde werk, ik ben al jaren niet echt meer afgevallen. Ik kom ook niet echt hard bij, maar systematisch stijgt mijn gewicht, gram per gram. Iemand anders die dit herkent? Ik woog rond mijn 19 een 60 kg en weeg er nu 62 à 63 (ben nu 22), ik wil er gewoon een stop aanzetten voor ik nog verder bijkom, ookal is dit maar héél traag...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:28

Ik, Armario. Ben niet heel snel aangekomen, maar over de jaren... gok een jaar of zes. Misschien vier of vijf, maar minimaal vier.

Edit: heb de push ups t/m dag 8 als Anita gedaan, daarna overgeschakeld. Hou ze op level 1 niet allemaal vol als Nathalie. Nu op level 2 met de walking push ups ga ik wel diep en dat vind ik veel makkelijker dan de push ups iedere keer achter elkaar.

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:31

Hmm ja, ik ben gewoon 'bang' dat ik op een dag plots 70kg weeg zonder het door te hebben omdat het zo geleidelijk over de jaren gaat. Daarom wil ik er nu een stop aanzetten, hopelijk kan ik terug naar onder de 60.

Ik zit nog niet aan level 2, maar ik heb die walking pushups denk ik gedaan bij 6pack6weeks en dat ging mij ook beter af. Maar ik blijf proberen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:36

Ik vond mijn (bijna) 58 kilo ook genoeg (eh, te veel) dus vandaar ook mijn schop onder mijn eigen kont. Ik eet veel te veel lekkere dingen en doe naast paardrijden niks anders, dus werd tijd om het roer eens om te gooien.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:45

Ik wil eigenlijk terug naar 70 kilo, want 74 (voor het shredden 76,5 :D ) is mij net wat te krap als ik naar mijn BMI kijk. (Niet dat BMI alles zegt natuurlijk, maar het gaat om het idee :P ).

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:51

Niet geshred vandaag :o voel me heel schuldig! Maar was echt zo brak als een tientje (gister tentamen gehad dus was een lange nacht in de kroeg ;) ). Hele dag misselijk en uh verdere details bespaar ik jullie. Dus ik zag die plank-posities ECHT niet zitten := Morgen extra hard shredden!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:52

Begin van de avond dag 3 gedaan, en begin nu alles wel te voelen, en goed ook! Helqas zonet bij de biod wel hezicht voor een zak m&m's :( Maar eerste snoepje in een week, dus niet zo'n drama.
Moet morgen naar de masseur, zie er normaal al vreselijk tegen op omdat het niet een ontspannen, relaxe massage is. Maar nu met spierpijn lijkt het me helemaal vreselijk! Maar kan ik wel lekker los met dag 4 bezig.

Las dat er meer mensen zijn die slecht slapen door het shredden! Ik kon de laatste 2 dagen ook echt niet in slaap, hoop dat dat niet zo blijft!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 01:24

Whoop net dag 14 gedaan!
En ik kan level 2 nu zonder adempauzes al moet ik me wel soms écht pushen.
Tijd om morgen de puntjes op de i te zetten en dan gooi ik er overmorgen een halve kilo erbij (2 totaal).
Bij die abs dat je 1 been in de lucht moet doen had ik niet door dat ik moest wisselen, heb die dus 2x dubbel gedaan. Voelde veel beter!
Oh en ik heb die zijwaartste plank eens gedaan, de arm waar ik op steun trilt als een rietje, maar 15 seconde houd ik nog vol ook :) Voelt echt super goed dat ik controle krijg over mijn lichaam :D

Zo en nu weer terug aan de studie; morgen een examen rapporteren en moet mijn observaties en plan etc nog uitwerken.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 02:02

Dit lijkt me ook erg leuk om te doen, ik deed voorheen veel kracht training maar door schouder blessure even uit de running, maar vraag me af wij hebben hier bijna geen ruimte voor in de woonkamer hoe moet dan? Welke gewichten moet je doen (ik ben wel wat gewend zeg maar)

30 days lijkt me leuk om te doen en ook 6 weeks sixs pack. Helpt het echt daadwerkelijk veel of.. Ben reuze benieuwd..

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 07:32

Goodmorning!!
Zo, eerst nog even lekker leren :O dan tentamen en dan... weer shredden!! *\o/*

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 08:30

Goedemorgen allemaal, mijn shred dag 4 zit er alweer op! Vind het echt ideaal dat het steeds maar 30 minuten is, dit kan ik precies inplannen in mijn ochtendprogramma
(06.30-06.40 in bed op m'n telefoon fok/nu/facebook, 06.40-06.45 omkleden, 06.45-07.15 shredden!!!, 07.15-07.30 brood maken, thee zetten/drinken bokken :P, 07.30-07.45~07.50 douchen/aankleden, 07.50-08.00 laatste beetjes tas inpakken/inpakken tegen de kou en dan om 08.00 richting m'n werk! (waar ik dan 08.05 al ben :P haha!)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 08:38

Hey Whoopy, mede-ochtendshredder :D ! Mijn schema ziet er ook ongeveer zo uit, maar ik eet wel eventjes iets voor ik aan de slag ga :j

Raponsje, goed nieuws van de echo, fijn!

Wat een mooie foto van de knappe voos zeg!

Nicole, ook met wat minder ruime kan het prima hoor, het enige dat tot nu toe wat ruimte kost is het 'schaatsen' in level 2, maar als dat niet gaat pak je een andere oefening toch? En qua gewichten, het varieert hier van 0,5 tot 3kg, dus ik zou gewoon proberen wat voor jou werkt.

Push-ups kan ik nog steeds niet goed hoor, de walkout push up gaat omdat dat er eentje is, maar meer achter elkaar, ho maar.... En dan heb ik een collega (errug breed) die doet er 'eventjes' 100 :')

Vandaag dag 4 van level 2, ging iets minder dan gisteren, toen ging ik echt als de brandweer! Maar gisteravond nog een heel eind sneeuw geschept dus mijn schouders werden er niet zo blij van vanmorgen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:02

Eyrrrrrrr. (Klinkt als piratenkreet :D )
Vanmiddag gaat deze Eenarmige-shredder weer voorzichtig aan beginnen
Buikspier is ook nog een beetje gevoelig, dus echt rustig aan doen, maar ik ga het proberen :-)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:13

Jammer, helaas ... drie dagen kunnen shredden en mijn rug heeft het begeven. Vandaag naar de kinesist, maar ik denk dat die vooral eens boos gaat kijken en mij vriendelijk verzoeken dit soort dingen gewoon niet te willen doen |(

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:16

Armario schreef:
Als jullie de pushups doen (op Nathalie of Anita manier), gaan jullie dan ook zo diep? Ik kan dat écht niet, zelfs niet op de Anita manier...

Verder ben ik benieuwd of er resultaat zal zijn van mijn harde werk, ik ben al jaren niet echt meer afgevallen. Ik kom ook niet echt hard bij, maar systematisch stijgt mijn gewicht, gram per gram. Iemand anders die dit herkent? Ik woog rond mijn 19 een 60 kg en weeg er nu 62 à 63 (ben nu 22), ik wil er gewoon een stop aanzetten voor ik nog verder bijkom, ookal is dit maar héél traag...

Ik ga niet heel diep.. Gewoon zo ver dat het mij lukt en ik het helemaal volhoud :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 09:17

Goodmorning!
Vandaag aan dag 3 toe gekomen. De benen protesteerden behoorlijk bij het opstaan maar volgens zijn mijn buikspieren verdwenen ofzo. Ik voel geen greintje pijn in mijn buik. Ik denk dus dat ik er per dag een paar oefeningen van 6 week sixpack bij ga pakken. Bijvoorbeeld 15 minuten. Zoals ik begreep bestaat ieder level van sixpack uit twee blokken van 15 dus in dat geval plak ik er nog zo'n blok achteraan zodat de buikspieren ook nog even echt aan het werk gaan.

Wat is alleen wijsheid? Eerst de cooling down van het shredden doen en dan weer de warming up van sixpack? Of de cooling down en de tweede warming up overslaan en direct doorgaan met de buikspieroefeningen?