hannahaapje schreef:lol, de h&m verkoopt opeens allerlei sportkleding en zo. Voor de mensen met goede voornemens.
Doen ze toch al heel lang? Ik zie er altijd wel leuke sportkleding hangen..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mars schreef:Oei, jouw gebruikersnaam is wel verleidelijk
Wat is precies de glyhe... glyce.. glymi... nouja, die index?
Sundral schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben met 30 days shred? Ik krijg in het andere topic geen antwoord op m'n vraag dus dan maar hier... Kan iemand mij vertellen hoe zwaar dit is? En dan met name voor je rug?
Donatello86 schreef:denice schreef:Ja dat snap ik. Ik pikte net een ministroopwafel en ben door het hele huis achtervolgd. Hij zei ik moet sterk zijn, hij heef toch wel gelijk geloof ik..
Hahahha ik net ook een LU koekje , hij keek te verleidelijk
Mars schreef:Ik heb mensen uit mijn omgeving heeel spectaculair zien afvallen met CB, maar na max een half jaar na het stoppen met het programma (dus 6 mnd na de hele afbouw fase) weer even spectaculair aan zien komen. Het is aan ieder voor zich om aan CB/repen/shakes te gaan, maar ik geloof zelf toch echt het meest in gezond en gevarieerd eten+voldoende beweging. Zeker ook voor de lange termijn.
denice schreef:Soms hoop ik dat ik op een dag wakker wordt en alle snoep koek en chocolade gewoon echt megasmerig vind!