[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:29

Jildau schreef:
Ook met donkerbruin haar toevallig? Ben heel benieuwd! Plaats je een foto?

Bruin ja, niet heel donkerbruin :P
Zal een foto plaatsen. Ga zo aan de slag ermee.

Kayleigh__

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 00:20

Het is toch wel wat lichter geworden. Vind het lastig om nog te beoordelen omdat het nat is en ik alleen badkamerlicht heb.
Iig wel de beloofde foto: http://tinypic.com/view.php?pic=miz2oo&s=6
Zit er wat roodachtig uit, maar in het echt lijkt het meer goudachtig. Nog even afwachten dus. Vond het wel lastig te verdelen en dat kammetje is waardeloos. Heb het uiteindelijk in mijn haar gekwakt en met een andere kam alles gekamt.
Morgenavond nog een foto bij daglicht :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:33

Er komen hier weer hele mooie iedeen langs, die. Foto met poeder roze was ook erg mooi!
Kayleight ziet er nu al goed uit hoor!

Kan je van oragje rood makkelijk naar donkerblond/ licht bruin?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:34

http://tinypic.com/view.php?pic=2ekkxme&s=6
Helaas nog zonder daglicht ivm werk. Lijkt nu nog lichtjes roodachtig, maar met natuurlijk licht is het meer richting goud/caramel. Puntjes hadden wat lichter gemogen en ik had een duidelijkere lijn moeten maken aan de bovenkant. Maar verder ben ik wel tevreden. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:54

Jamie: nee dat kan niet makkelijk. Om blond te worden moet je van het roodpiment af dus de enige manier is blonderen..

Ik ben zo blij met m'n haar :)
Heb t nu 3 keer met blondeer gedaan en twee keer asblond erin (in 2 keer met een week er tussen) en m'n haar is zo goed als oranje vrij :D
Andere zien helemaal niets meer, Ik zelf wel want weet waar ik moet kijken.
En beter nog het is niet dood whihoe

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 00:22

Ik vind het mooi Kayleigh! Hoop dat ik die kit morgen kan vinden ergens. :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 15:25

Dankje!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:47

Ik ga binnenkort Manic Panic Shocking Blue bestellen :) Bleek heb ik hier al liggen, ik ga alleen de puntjes en mn pony doen.
Overigens heb ik ook nog een half potje Hot Hot Pink staan. Misschien ga ik creatief doen en beide kleuren in mn haar doen _O-

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 16:59

Kayleigh, gaaf dat je het gedaan hebt! Ziet er echt leuk uit, vanavond even bewonderen _O-

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:00

Ghostattack schreef:
Ik ga binnenkort Manic Panic Shocking Blue bestellen :) Bleek heb ik hier al liggen, ik ga alleen de puntjes en mn pony doen.
Overigens heb ik ook nog een half potje Hot Hot Pink staan. Misschien ga ik creatief doen en beide kleuren in mn haar doen _O-

Dit heeft een meisje op mn school, één kant (waar der pony naar toe gaat) van der haar roze en blauw xd
Ziet er heel gaaf uit, maar hoor vaak die reacties dan '' Wat opvallend, zoekt ze aandacht '' echt om moe van te worden.

Als je die verf hebt wil ik ook! xd

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:03

Ik ga het denk ik wel proberen, roze en blauw :') Lijkt me wel grappig. Ik zal je wel laten weten als ik de verf in huis heb :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:24

Ik weet niet of hier mensen zijn die ook wel eens dreads invlechten? Ik doe dit al een paar jaar lang zo nu en dan, maar heb dit een jaar gelaten omdat mijn haar er niet bepaald beter op wordt.
Nu begon het toch weer te kriebelen, en heb ik weer (andere) dreads ingevlochten. :D Eigenlijk wil het gewoon zo houden. Maar ik ben echt bang dat mijn haar erdoor kapot gaat. Overal lees en hoor ik dat het geen enkel probleem is voor je haar, maar ik heb toch echt wel het idee dat er enorm veel haar afbreekt en weet ik wat.
Ik doe al bewust niet mijn hele haar. Ik heb er nu ongeveer 15 dubbele ingevlochten (het is een verrassing bij het eruit halen hoeveel haar er mee komt)
Iemand die de gouden tip heeft om je haar zo veel mogelijk te besparen?

Dit zijn ze trouwens. :D
Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:27

Ik heb ooit eens dreads ingevlochten gehad. Ze hebben er 5 dagen ingezeten, daarna eruit gehaald. Het deed echt teveel zeer :+

Afbeelding
Dit was ergens in 2009 denk ik :) Het was echt ontzettend gaaf, maar deed echt teveel zeer bij mij.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:28

Oja, maar als je ze er zo veel in hebt dan is het ook enorm zwaar! Zoveel heb ik ook maar 1 keer gehad en dat doe ik ook niet meer. := Hoe reageerde jouw haar er op?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:38

Ik had inderdaad ook echt mijn hele haar, geen plukje haar meer over :') Mijn haar reageerde er wel goed op (geen haaruitval oid), mijn hoofdhuid daarentegen niet. Ik had wel leuke krulletjes toen de dreads eruit gehaald werden :D
Opzich zou ik het nog wel een keer willen, maar dan maak ik er wel een pruik van haha.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:45

Haha, ja die typische krulletjes _O-. Altijd weer die mooie afro.
Hm jij had geen haaruitval dus? Ik heb wel heel dun haar, misschien dat het daar aan ligt.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:04

Ik heb wel redelijk dik haar :) Eerlijk gezegd heb ik nu veel meer haaruitval dan een paar jaar geleden. Maar dat komt misschien omdat het nu best vaak geverfd is :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:17

wow redsavage! ben jij dat? Ik vind dreads meestal niet mooi, maar wow dat staat echt prachtig!

edit: Ik keek in je profiel, maarik vind het echt super mooi! :j

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:19

Haha, ja dat ben ik. Dankje, erg lief! :)

ja dreads kunnen er heel verschillend uit zien. Bij mij is het de ene keer ook wat meer of minder geslaagd dan de andere keer. Dit pakte gelukkig wel goed uit! En ik was heel bang dat de kleuren niet zouden matchen toen ik ze bestelde, maar gelukkig was het dezelfde kleur.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:41

Red die haaruitval lijkt ook erg omdat t opspaart he. Het kan niet weg zeg maar :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:47

Ja, daar zou het ook alleen van moeten zijn, maar ik ben dus bang dat de haren die bij mij uitvallen niet alleen van het opsparen zijn :'). Nouja, we zullen zien hoeveel eruit komt wanneer ik ze er uit haal!
Het zou niet al teveel moeten zijn omdat alleen de bovenste strook in het midden heb ingevlochten, we zullen zien. :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:30

ik heb nu ook rood haar en ik ga maandag naar de kapper. dan wil ik het weer mijn eigen haarkleur, dat is iets van donkerblond / middenblond. ik hoop dat dat in 1 keer kan.
wat denken jullie? desnoods doe ik het in 2 of 3 keer. maakt niet uit, het gaat er om dat het uiteindelijk mooi is, en vooral dat het niet al te erg is voor mijn haar.
als het niet in 1 keer blond kan, wil ik eerst koper rood/ blond en dan caramel blond/ goudblond voor ik mijn eigen midden asblond weer heb. maar het zou super zijn als het in 1 keer kon.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:04

Oei, rood is een erg lastige kleur om eruit te krijgen. 1 keer zou heel mooi zijn, maar dat wordt wel lastig denk ik.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:41

Ik heb het 3 keer geblondeerd en 2 keer een as tint erin gedaan (in 2 keer)
In 1 keer gaat t niet denk ik

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:02

Suus___ schreef:
Jamie: nee dat kan niet makkelijk. Om blond te worden moet je van het roodpiment af dus de enige manier is blonderen..

ahh dat ben ik helaas echt niet van plan...

want het is nu gewoon licht orange/rood, maar een verf met mijn eigen haar kleur daar over heen gaat dus niet werken?
Dan zou ik dus de rode gloed er uit moeten laten groeien als ik het weer licht/bruin verf?