Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:38

Leuke stashes!

_Nelleke_ Fijn, zo'n uitgebreide review! Ik heb vroeger wel eens bij ELF besteld en vond toen sommige dingen echt super maar als ik vergelijk met de kwaliteit van sommige make-up die ik nu heb dan snap ik echt niet wat ik er ooit aan vond. Mooi dat je zo enthousiast bent over de blushes :)

Prachtige kleur idd die oogschaduw!

Ik plaats morgen dan wel een foto van mijn bestelling :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:03

Oh Loose die herfst collectie van Dior <3 Vooral die met groen is mooi! Ik koop voorlopig geen oogschaduw meer. Mijn ogen zijn al iets van 3 maand van slag. Die van Chanel is ook mooi die je gekocht heb <3

Nelleke, veel spulletjes gekocht! Leuk die revieuw er zo bij. Er zitten dus best leuke producten tussen maar ook een aantal flinke missers. Denk dat als ik iets budgets zou zoeken dan dat dan eerder naar het Catrice schap zou gaan.

Vorige week had ik een Z-palette gekocht. De MAC palettes waren telkens uit verkocht en ik vind losse oogschaduws niet zo handig in mijn kastje. En ook niet als je ze gaat gebruiken. Toen dacht ik dan het Z-palette handiger zou zijn omdat daar meer in kan. Toen zag ik ook nog leuke blushers dus daar heb ik er ook 3 van bij gedaan. Waren niet zo duur en zo kon ik mooi het palette vullen :D Hij is vandaag aan gekomen:

Afbeelding
.
Afbeelding
Geen idee of de kleuren in het echt overeen komen. Ik heb vandaag druppels in mijn ogen gehad voor een onderzoekje en zie nog steeds wazig. Dus ik kijk morgen even of de kleuren overeen komen. Heb vanmiddag nog een eyeliner van Rimmel gekocht en een lipstick en chubby stick ala Catrice gekocht. Welke kleuren? Geen idee :') Zal ik morgen ook even kijken. Ik kijk te wazig om het te kunnen lezen.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:08

De bovenste 2 blushers zijn van LaFemme. Links boven Flamingo Pink en rechts boven Misty Plum. Links onder is een blush van Cinema Secrets in Natural. LF blush kost 2,10 per stuk en SC 6,76 per stuk. Die andere 2 zijn 2 oogschaduws van MAC.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:21

Hvelreki: Ben benieuwd naar je bestelling! :)
Glossi: Wat jammer dat je ogen zo van slag zijn.. Komt het door de oogschaduw? Die blushes zijn mooi! <3 Hoe werkt zo'n palette eigenlijk, zitten ze er allemaal gewoon los in? Ik wil echt een keer graag zo'n groot palette van MAC kopen en helemaal vullen (16 kleurtjes ofzo geloof ik?). :D

Heb even foto's gemaakt van mijn nieuwe Ilussion d'Ombre. :D Het zit er niet zo netjes op, had het even snel aangebracht om te zien hoe het stond.
Afbeelding
Afbeelding
Ik krijg hem natuurlijk niet op de foto hoe die in het echt is :P , maar het is echt een hele mooie kleur. Vanuit elke hoek zie je weer andere kleur shimmers. :D

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:23

Ziet er echt uit als een prachtige kleur loose!

Glossi mooie koopjes weer

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:47

Mooi Loose! :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:05

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:17

Suus, ben je toevallig van plan op bloglovin te gaan? :D dat volgt makkelijker. :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:11

Ik moet nog even uitvinden hoe ik dat doe :=
Maar idd das wel veel makkelijker

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:16

Leuke site suus! Die eerste look die er op staat is ook al meteen een goeie binnenkomer!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:46

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:48

Mm: op de fotokwaliteit na dan :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 13:50

Arizona; welke kleur zijn die wimpers? Lijken wel bruin? Vind t een pittige look :D

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:30

Wimpers zijn zwart, maar express niet na het opplakken nog mascara op gedaan, zodat onderkant mn eigen bruine wimperkleur heeft, net wat natuurlijker. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 15:33

Hahaha zulke wimpers zijn nooit natuurlijk :=
Wel heel tof!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 15:52

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:01

Wauw mooie oog look arizona! :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:44

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:00

Leuk Suus! Mooie binnenkomer met zo'n heftige look! :D

Leverage, heb je een + of - afwijking? Er zijn wel handige tips die je kunt gebruiken als je een bril hebt.

Ik draag ook een (lees)bril. Alleen op werk. Geeft niks, als je glazen niet al te vies zijn zie je je ogen toch gewoon. ;)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:17

Min! Mijn montuur is vrij aanwezig, heeft meer glas aan de onderkant van mijn ogen en is donkerpaars. Eigenlijk alles word gelijk heel heftig en zwaar..

Zag laatts op LLG een tutorial voorbij komen speciaal voor brillen. Dat vond ik n hele goeie, maar moet nog steeds uit vinden wat ik wel kan hebben en wat niet :+ Oogschaduw met shimmer in ieder geval niet haha

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 08:38

Welke kleur ogen heb je?

Je kunt sowieso natuurlijk veel doen met huidproducten.

Verder lijken met minafwijking je ogen kleiner dan ze daadwerkelijk zijn. Dit kun je met oogmakeup corrigeren. Waarom staat shimmer je niet? Je kunt natuurlijk wel een hoop doen met een goed nude palette en niet al te heftige kleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:48

Ik heb sinds gister mijn UD naked 2 en nars albatros binnen. Ben er super blij mee. <3
Ondertussen heb ik ook een aantal MAC kwasten aangeschaft maar gebruikte nog een poederkwast van de HEMA. Begin ondertussen wel het verschil in kwaliteit te voelen... dat wordt toch ook maar een MAC poederkwast aanschaffen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:38

Suus: Ik volg je. :D
arizonagreen: Mooi hoor! :) Maar draag jij elke dag nepwimpers?
Leverage: Jammer dat ik geen Pools (?) kan :+ , maar die metamorfoses die ze erop heeft zien er wel leuk uit. :j En ook mooie looks.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:44

Thanks loose!
Zodra ik thuis ben ga ik een paar looks maken dan kan ik wat vaker een post online zetten.. ben hier erg beperkt :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:38

De kleuren van het Z palette komen op mijn telefoon wel overeen met hoe ze in het echt zijn maar op mijn laptop niet helemaal. Maar ben erg blij met het palette en de blushers! Ze blijven beter/langer dan die van MAC zitten :+ Maar de Illamasqua blushers gaan ze niet verslaan :P

Loose, het Z palette heeft een magneten bodem waardoor je alle pannen erin kunt stoppen. Super handig! Je koopt hem zonder inhoud. Er zaten wel van die magneten plakkers bij zodat als je een mono gaat depotten je die plakker eronder kunt plakken en in je palet kunt stoppen :D

Leverage, ik heb ook een bril. Als ik oog make-up draag (ik heb erg gevoelige ogen dus kan niet altijd oogschaduw op, meestal heb ik alleen mascara op) dan gebruik ik zachte kleuren. Smokey eye kan ook wel maar het is wel even uitzoeken hoe je je dan het beste kunt op maken.

arizonagreen, super mooie look! Ik vind de nep wimpers een beetje te maar wel leuk als je uit gaat of naar een feestje :j

Suus, leuk dat je het toch gedaan hebt! Eigenlijk maakt het ook niet uit dat er al zoveel blogs zijn, het gaat erom dat jij het leuk vind om te doen en er plezier in hebt. Je site klopt op mijn laptop niet helemaal. Er staat een balk door jou foto heen (die met de meest recente berichten) Ik zou alleen nog even een andere camera kopen als je daar het geld voor hebt. Je hoeft geen spiegelreflex want daar moet je ook weer lenzen voor kopen. Een cybershot is ook super goed en kun je bijna net zulke goeie foto's mee maken. Ik zal je proberen te volgen :j Veel plezier met je blog!!

Mijn eye brow cake van Illamasqua is eergister aan gekomen. Omg wat issie fijn!!! Hij brengt echt zo makkelijk aan <3 De kleur is alleen niet helemaal mooi bij mijn haar maar ik ga binnenkort toch naar de kapper dus dan verf ik mijn haar gewoon in een andere kleur :P Of ik laat het weer in mijn eigen kleur verven. Moet alleen nog een goed kwastje aanschaffen. Heb nu een van MAC maar die is net wat te lang/flexibel. Je kunt de eye brow cake zowel nat als droog gebruiken en als je hem nat gebruikt kun je best makkelijk een strakke lijn zetten. Iets wat me nog nooit eerder was gelukt. Dus ben er super blij mee!!