Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ben toch heel trots.
Nu weer netjes gaan eten! Ik heb trouwens laatst havermout gekocht; is dit gezond als een ontbijtje? eet nu vaak magere yoghurt met muesli met daar van alles doorheen gegooid. En ik wil dit wel eens proberen. En ik wil m'n zuivel gaan vervangen voor soja melk.. is dat goed eigenlijk? Gewone zuivel wil ik eigenlijk niet/minder binnen krijgen. Rebeccaa schreef:Ik heb echt een paar dagen alles gegeten wat slecht is voor een mens.Nu weer netjes gaan eten! Ik heb trouwens laatst havermout gekocht; is dit gezond als een ontbijtje? eet nu vaak magere yoghurt met muesli met daar van alles doorheen gegooid. En ik wil dit wel eens proberen. En ik wil m'n zuivel gaan vervangen voor soja melk.. is dat goed eigenlijk? Gewone zuivel wil ik eigenlijk niet/minder binnen krijgen.
Wil een paar kilo'tjes kwijt voor de zomer! Vorig jaar had ik voor me gevoel een goed gewicht maar ik ben ondertussen toch wel wat aangekomen! Dus bij deze doe ik graag mee

, en savonds id bios een paar handjes Nachos en als avondeten (helaas pas rond 8 uur) een paar hapjes pasta. Verder alleen maar water gedronken.
jammer daar gaat me dukan en twee knackerjacks.
elk nadeel heeft zijn voordeel 
heb de dag afgesloten met 1400 kcal
Taartje bij oma´s verjaardag was erg lekker en heb ervan genoten! Ook de blokjes kaas lonkte naar mij... er zijn 6 blokjes naar binnen gegaan en een plakje worst. Vanaf vandaag weer goed mijn best doen!